Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Karolka - 79,3 kg/168 cm
Autor Zpráva
Karolka

Člen

# Zasláno: 3 Říj 2013 11:03:09


Ahoj všem, po dvou letech jsem tu znova a jak jinak, než pro rady ;-)
Dneska jsem byla na měření tuku, svalu a vody v těle a vyšlo mi, že stupeň bazálního metabolismu mám 6533kJ – tzn. Že bych měla jít kolem 7000kJ přestože chci redukovat? 5x týdně sportuju (box, běh, badminton, hiit) Moc vám děkuju!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Říj 2013 14:05:42 ° Změnil/a: Martin


Karolka
6533kJ ?? To je přesně 14 panáků vodky - to by si za den mohla dát a asi i zhubneš.

Ale tady hrajeme na bílkoviny, sacharidy a tuky

Jak se hubne je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=5

Karolka

Člen

# Zasláno: 7 Říj 2013 11:26:08


Ahoj, tak jsem si pečlivě zapisovala a vyšlo mi B 82,62 g S 202,51 g T 41,55 g při váze 80kg - co vy na to?

Karolka

Člen

# Zasláno: 7 Říj 2013 11:27:33


Bílkoviny Sacharidy Tuky
Snídaně: 10,26 g 61,07 g 14 g
Dopolední svačina: 4,12 g 42,07 g 4,15 g
Oběd: 29,32 g 31,42 g 13,71 g
Odpolední svačina: 7,67 g 34,25 g 3,34 g
Večeře: 31,25 g 33,7 g 6,35 g

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Říj 2013 12:47:31


Karolka
Celkové výsledky vypadají relativně slušně, i když na těch tucích bych zapracoval.
Rozdělení do dne trochu kolísá na bílkovinách, ale to zatím není kritické (případně to jde srovnat proteinem).
Teď už jen se podívat, CO konkrétně to bylo za jídla

Karolka

Člen

# Zasláno: 7 Říj 2013 13:07:15


No tak teda tady ;-)
Snídaně (1 752 kJ)
Relax džus jablečný 100% 1x 100ml
máslo 1x na rohlík (7 g)
kaše rýžovo pohanková Country Life 50x 1g
mléko polotučné 1,5% tuku 1x 150ml
ořechy vlašské 1x 10g
Dopolední svačina (957 kJ)
jablko 1x 150 g
chléb celozrnný žitný Penam Fit 1x plátek (50 g)
Gervais s pažitkou 15x 1g
Oběd (1 544 kJ)
telecí kýta 1x 120g
brambory vařené ve slupce 1x větší porce (200 g)
olej olivový 1x 10 g
Odpolední svačina (865 kJ)
jablko 1x 80g
chléb celozrnný žitný Penam Fit 1x 56g
šunka vepřová wellness 2 % tuku bez lepku a laktózy 1x plátek (20 g)
Gervais s pažitkou 1x 10 g
Večeře (1 383 kJ)
tuňák ve vlastní šťávě 1x 100g
těstoviny semolinové 1x 50g
olej olivový extra panenský 1x porce (5 ml)

Karolka

Člen

# Zasláno: 9 Říj 2013 11:29:31


Ahoj,
stále bojuju s tím, jestli těch sacharidů nedávám moc, ale teprve začínám, tak nevím , dneska

Snídaně (1 998 kJ)
Klasik bílý jogurt 2,4 % tuku 1x kelímek (150 g) 375 7,35 6,15
Relax džus jablečný 100% 1x 100ml 179 0,1 10,2
ořechy vlašské 1x 10g 279 1,8 1,46
ořechy lískové 1x 5g 138 0,69 0,55
Master Crumble Fruchte musli Fruit muesli 55x 1g 778 4,455 33,66
arašídové máslo 10x 1g 248 2,53 1,94

Dopolední svačina (985 kJ)
chléb Fitness celozrnný vícezrnný Vitastar 50x 1g 434 3,5 16,5
Gervais s pažitkou 15x 1g 135 0,87 0,87
jablko 2x 80g 416 0,64 23,04

Oběd (1 406 kJ)
jasmínová rýže thai 60x 1g 878 3,12 48,42
krůtí prsa 1x balení (120 g) 528 25,08 0,24

Odpolední svačina (817 kJ)
jablko 1x 80g 208 0,32 11,52
knäckebrot sezamovo žitný Rivercote 3x 10g 456 3,3 17,4
Cottage bez příchuti báječný český 35x 1g 153 4,025 1,155

Večeře (1 782 kJ)
jasmínová rýže vařená 1x 150 g 708 4,05 37,5
Cottage bez příchuti báječný český 1x 100g 437 11,5 3,3
tvaroh polotučný Milko 100x 1g 393 11 4,5
semínka slunečnicová 1x 10 g 244 2 1,7

+ k tomu mám vždy zeleninu, tu nepíšu (k obědu + odpolední svačině a večeři)
CELKEM TO JE:
B86,33 g
S220,11 g
T44,54

Porádíte mi někdo?
Díky!

papricka28

Člen

# Zasláno: 9 Říj 2013 14:21:15


zdravím, tak můžu se pustit do kritiky?
Ovocné džusy vynech, zbytečné sacharidy navíc, které můžeš využít jinde. Navíc jsou to rychlé cukry, což se na hubnutí nehodí. My tady obecně omezujeme ovoce a dáváme max trochu na snídani nebo po cvičení
Ořechů bych ubrala, max 10 g
Musli vůbec nejíst, jsou to akorát přeslazené vločky plné nedůležitých věcí, které tělu spíše uškodí než pomohou. Kdž už se bez něj neobejdeš tak si namíchej své s převahou ovesných vloček, trochu nějakého ovoce nebo oříšků. Ale jak už si určitě zjistila nejlepší snídaní je ovesná kaše doslazená max medem a dochutit si ji můžeš kakaem, perníkovým kořením, skořicí apod
Arašídového másla taky uber, ne-li vyřad uplně. Já si ho dopřávám až ted při udržování, a to jen cca 5g (malinké hovínko do kaše)...tuků už máš ve snídani dost, tk si vyber ořechy/máslo

Svačina: gervais ne (moc tuku), cottage/ tvaroh jsou lepší varianta. Chybí ti bílkoviny, tkže přidej plátek nebo 2 šunky..
- jablko ne, o tom už jsem psala

Oběd: ten se mi líbí

Svačina:zase to jablko, tuhle chybu jsem dělala kdysi taky, ale s ovocem vážně moc nezhubneš...opět chybí bílkoviny, přidej cottage + něco (šunka, tvrdý sýr, vejce)

Večeře: řekla bych, že na večeři je tam moc sachrů, ale to je jen můj názor. Já se držím kolem 20 sachrů a dávám jen suchary. Tvaroh jez spíše nízkotučný, chut mi přijde podobná.

2.večeře: chybí- chyba! tady se hodí tvaroh s jogurtem nebo suchar s tvarůžky apod.

Celkově moc tuků, sachry jsou ok, bílkovin přidat...podle váhy bych ti doporučila jíst S 240, B 100-120, T 30

Snad jsem nebyla moc zlá, ale chci ti pomoct

Karolka

Člen

# Zasláno: 9 Říj 2013 14:30:28


Ahojky, nebyla vůbec - moc si toho vážím, projdu, upravím a uvidím, jak to půjde. Mám děsný problém v tom, že jednou za týden si večer s přítelem trochu dopřeju a hned všechno, co jsem za ten týden shodila mám nahoře + ještě něco navíc, takže jedu takový podivný kolotoč ;-( Přestože 6 dní jím spořádaně, vážím, měřím, hlídám, tak jeden den - spíš večer mi to všechno vrátí i s úroky - nechápu, jak je to možné ;-(
Neznáte nějakou radu? Já vím, prostě ten den vypustit, ale chtěla bych to vydržet dlouhodobě a k tom prostě občas potřebuju "zahřešit"....

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Říj 2013 14:39:14


Karolka
když budeš mít těch 6 dnů opravdu spořadané, viz příspěvek od papricka28, tak to bude lepší. Navíc sama v jiném úhlu uvidíš i ony sedmé dny a dokážeš je pak vymyslet chutné, ale jiné

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!