Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / arny3 21let 173/60 jídelníček
Autor Zpráva
arny3

Člen

# Zasláno: 14 Lis 2013 22:37:05 ° Změnil/a: arny3


Dobrý den, nedávno jsem radikálně změnil jídelníček a začal chodit do posilovny. V posilovně jsem 4x týdně a jedu plán s kamarádem. Udělal jsem si vlastní jídelníček a zajímají mě rady a připomínky Vás zkušenějších.

Snídaně
Nesquik 90g
pol. Mléko 100ml

Svačina
Rohlík 80g
Šunka 65g
Sýr 40g
Paprika 125g
Vajíčko 80g
Corny 50g

Oběd
Rýže 90g
Kuřecí maso 75g

Svačina
Banán 125g
Tvaroh 125g
pol. Mléko 100ml
Fruktopur 20g

Večeře
Špagety 90g
Kuřecí maso 75g

2-2,5l Dobrý vody
V tréninkový den ještě 30g glukopuru
Nutriční hodnoty vychází na:
125g bílkovin, 40g tuk, 450g sacharidů, 10500kJ

Omylem jsem si přidal 5cm mám 173cm a 60kg

Tak a teď do mě v čem dělám chybu

Marek

Moderátor

# Zasláno: 15 Lis 2013 08:24:48 ° Změnil/a: Marek


Ahoj, hodnoty vycházejí dobré, podle mě až moc bílkovin, ale pokud to strávíš, ok. U některých jídel ti ale chybí komplexní sacharidy, zejména u snídaně to je slabota. Nějakej cukr se ráno jistě snese, ale mít to postavený na Nesquiku a laktoze nebude to pravý. Při tvé váze to ovšem nejspíš zatím vadit nebude, spíš si zvyknout radši rovnou na správnější.
Výšku jsem ti tedy změnil.

arny3

Člen

# Zasláno: 15 Lis 2013 10:10:12


Děkuji za změnu výšky. Snídal bych vločky, ale ty bohuzěl nesnesu. Tak mi přišlo jako dobrá alternativa Nesquik, podle hodnot na krabici píšou 76,6g sacharidů na 100g a 8,6g bílkovin a je tam i nějaká vláknina. Co by jste mi tedy doporučil vhodného k snídani? Stávající snídani doplnit o grainer?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 15 Lis 2013 11:00:36


arny3
Nesquik nebrat, vůbec se tomu regálu v obchodě vyhni tak na 15metrů
Kup si instantní vločky Emco, to je dobrý kompromis.

arny3

Člen

# Zasláno: 15 Lis 2013 11:22:05


Martin:

Můžu se zeptat co přesně je na něm špatného? Bavil jsem se o tom s kamarádem co dlouhou dobu posiluje a říkal ze je to ok k snídani.

Marek

Moderátor

# Zasláno: 15 Lis 2013 11:39:10 ° Změnil/a: Marek


arny3
Záleží na tvém metabolismu, pokud z toho nebudeš tloustnout a nebudeš mít brzo hlad, polovina sacharidů toho nesquiku je cukr.

arny3

Člen

# Zasláno: 15 Lis 2013 15:11:28


Marek:

Pravda pravda na to jsem nějak nepomyslel. Když se ráno nasnídám a dojedu do školy tak mam pocit jako bych nic nejedl. Takže změnit snídani, zkusím teda nějaký ty vločky. Zatím dojedu ten nesquik co mám 1,5 balení, byl ve slevě Postačil by přidat k nesquiku grainer? A co zbytek jídelníčku jsou tam další chyby?

Marek

Moderátor

# Zasláno: 15 Lis 2013 20:21:08


arny3
Gainer je opět hlavně cukr, ten bych dal případně až když se ti nebude dařit přibrat, hlavní je si sestavit jídlo. U odpolední svačiny ti taky chybí delší sacharidy. Nechce se mi to počítat detailně, ale odhadem mi přijde, že to snad ani nemůže být 450S a jestli jo, tak delších z toho teď nebude ani 300S. Takže to už máš trochu jako kdybys ten gainer už jedl

arny3

Člen

# Zasláno: 15 Lis 2013 23:40:20


Marek:

Už jsem to pochopil chtít přibrat na váze znamená žrát vločky, žrát vločky a kdybych nevěděl co si dát tak žrát vločky? Takže kdybych dal k stávající snídani 50g vloček a k svačině odpoledne taky hned by to bylo lepší ne? A nebo v čem dalším jsou pomalé sacharidy? Děkuji za odpovědi

Marek

Moderátor

# Zasláno: 16 Lis 2013 11:14:32


arny3
Ne tak to jsi úplně nepochopil, kdybychom furt jen žrali vločky, byli bychom na fóru pro vepře, nikoli sportovce

Přibrat na váze znamená mít vyšší příjem energie než vydáváš, nemá to moc co dělat s tím co jíš, přibírat budeš i když sníš během dne jen dost těch nesquiků (a Nestlé tě bude mít rádo ). Problém je, že budeš přibírat tuk a to ne každý chce. Takže je cílem zvýšit příjem, ale rozumně, vhodnými jídly a ne zas přijímat dvojnásobek energie než co potřebuješ. To se ale můžeš detailněji dočíst v místních článcích.

Vločky nejsou nezbytné, jsou jen vhodné, někteří je nejedí a nahrazují je něčím jiným. Delší sacharidy jsou samozřejmě ve více věcech, to by bylo na delší povídání, každopádně ty vhodnější můžeš najít v celozrnném pečivu, bramborách, sladkých bramborách, rýži, těstovinách, potom taky v kombinaci s bílkovinama v quinoe, pohance, čočce, fazolích.. ty tady sice moc propagovány nejsou, ale jelikož chceš přibrat, jsou zdravé a zpestří ti stravu, vůbec bych se jich nebál. Zrovna si jdu k obědu dělat chilli con carne, našel jsem doma 850g konzervu fazolí


arny3

Člen

# Zasláno: 16 Lis 2013 18:03:03


Marek:

Právě že čtu v hodně jídelníčkách že je zakládaji na vločkách. Myslim že muj denní výdej se bude blížit k nule Problém je že tyhle věci se nehodí k snídani až na ty vločky a celozrný pečivo. A to jako pohanka, čočka a fazole mi nic neříká To je pak těžký

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Lis 2013 09:58:39


arny3
přesně tak To je pak těžký

Možná, že změna není možná bez změny

arny3

Člen

# Zasláno: 18 Lis 2013 17:16:15


Martin:

Změn jsem udělal hned několik Třeba že jsem začal pravidelně snídat, pít hodně tekutin a začal jsem chodit do posilovny Určitě bych chtěl něco udělat s tou snídaní tak musim vymýšlet alternativy a ochutnávat Uvidim jestli se někam posunu nebo budu pořád na místě

arny3

Člen

# Zasláno: 2 Pro 2013 23:36:57


Tak po měsíci lehkého dodržování jídelníčku a posilovny jsou první malé výsledky, ale to vše napíšu později. Jídelníček jsem trochu poupravil zařadil víc různých jídel aby se mi to obohatilo Zatim mám dotaz kolik gramů cukru je vhodné za den přibrat? Nemam strach že bych měl sklony k obezitě, ale abych neměl jiné zdravotní problémy?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Pro 2013 07:27:19


arny3
obyč cukru nula a na sacharidy tujsou tabulky

arny3

Člen

# Zasláno: 8 Pro 2013 12:35:32


Martin:

Nemyslim že bych jedl obyčejnej cukr po desítkách gramů. Myslel jsem tim když je na potravinách sacharidy-z toho cukry, pochopil jsem to tak že to jsou jednoduché sacharidy tak právě kolik těch bych měl přijmout za den?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Pro 2013 11:54:18


arny3
obyč cukru nula a na sacharidy tujsou tabulky

Co na tom nechápeš ?

arny3

Člen

# Zasláno: 9 Pro 2013 18:24:44


Martin:

To je jedno tedy

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Pro 2013 11:28:42


arny3
je to drsný jak na vojně nula je prostě nula

arny3

Člen

# Zasláno: 3 Úno 2014 17:47:24


Od doby mého prvního příspěvku jsem nabral 8kg a tělo se zformovalo což je pro mne úspěch Jídelníček jsem si poupravil, ale svýho nesqiku jsem se zatím nevzdal ale vločky jsem zařadil do jídelníčku

Snídaně:
Nesquik 95g
Mléko 100ml
Amix Gain 50g

Svačina:
Rohlík houska 100g
Šunka 50-60g
Sýr
Zelenina
(Občas přidám jogurt)

Oběd:
Rýže (Špagety, Brambory) 100g
Maso kuřecí (popřípadě jiný (tuňák)) 85g
Zelenina

Svačina I
Ovesné vločky 50g
Jogurt 125g
(popřípadě houska s něčim, jabko)

Svačina II
Banán 125g
Tvaroh 125g

Trénink
BCAA
Gainer Aminostar 100g

Večeře:
Špagety 100g
Kuřecí maso 85g

Hodnoty vycházeji B: 140g T:35g S: 550g (z toho 450g pomalých)

Co vy teď na to?
Ještě se chci zeptat druhou svačinu mám tak v 18:30 a pak od 20:00 do 21:00 trénink po příchodu si dám 100g gaineru a pak ve 22:00 večeře je to špatně?

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!