Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / kokska 43 let, 171/76, jak přelstít střední věk
Autor Zpráva
kokoska

Člen

# Zasláno: 10 Pro 2013 11:17:55 ° Změnil/a: kokoska


ahoj, zakládám si tady už třetí deníček.
Ten první byl někdy před 6-7 lety, kdy se mi povedlo zhubnout po dětech cca 10 kilo a potřebovala jsem to doladit, to se mi povedlo. Dlouhou dobu jsem se pak držela kolem 63 kilo, pak jsem něco nabrala a otěhotněla, po porodu jsem založila druhý, kojící deníček (syn bude mít 4 roky, už 2 roky nekojím ). Delší dobu jsem se držela +- kolem 69-70 kil, ale níž to už nešlo. No a tak před rokem jsem začala pomaličku nabírat, a letošní léto a podzim to najednou vyskočilo až na současných 76 kilo. Přitom jsem se snažila spíš hubnout, hlídala jsem si jídelníček a očekávala bych spíš váhový úbytek. Už jsem byla i na vyšetření štítné žlázy - tak nějak jsem tajně doufala, že přibírání se vysvětlí její špatnou funkcí, dají mi nějaké prášky a bude to lepší. Před měsícem jsem dostala výsledky (všechno je v pořádku) a tak nějak jsem rezignovala, spíš jsem se teda zvrhla a přestala se omezovat, hlavně ve sladkém, takže nějaký ten tuk určitě ještě přibyl - už jsem se radši nevážila.

Už mi to ale začalo hodně vadit, je mi malé oblečení a nové (větší) si nechci kupovat, začínají se mi ozývat klouby, omezuje mě to při sportu. Takže mi nezbývá než si přiznat, že se asi hlásí věk a metabolismus už není to, co býval, a něco s tím začít dělat.

Docela dost sportuju - běhám orienťák, máme prakticky každý týden nějaké závody, i teď v zimě. Snažím se běhat i přes týden, taky chodím cvičit (teď zrovna mě dost baví PILOXING). Cvičení mi ale vychází tak 1x týdně, což je málo - před pár roky to bylo podstatně časteji. To je ale dáno také nedostatkem času a hlídání syna.

V první fázi si začnu hlídat jídelníčky a poctivě si je budu psát, snad mi to zabrání v nacpávání se sladkostmi, jak jsem to praktikovala poslední měsíc. Teorii snad znám, ale pro jistotu si znovu projdu všechny články o hubnutí. Zatím jsem si objednala nějaký karnitin a spalovače + něco na klouby - můžu si aspoň říct, že už jsem začala Jídelníčky si budu psát na e-kalkulačce (flora) a budu je sem kopírovat. Dřiv mi hodně pomáhalo, že jsem si řekla: nežer to, budeš si to muset započítat a všichni to uvidí!!! Tak snad to bude zase fungovat a nebude mě to svádět ke švindlování.

Uvítala bych reakce a zkušenosti těch, kteří se potýkali s nárustem váhy s přibývajícím věkem, a jak se s tím vypořádali - třeba existuje nějaký jednoduchý fígl, který neznám

kokoska

Člen

# Zasláno: 10 Pro 2013 12:54:44


Tak přidávám dnešní jídelníček, snad ho dodržím:

7:30 1/2 kaše Emco, 60 g bílý jogurt, 15 g ovesné vločky, mlíko do kafe
9:30 88 slunečnicová kostka, 25 g kuř. prsní šunka, 25 g Apetito light, rajčata
12:00 tortilla s kuřecím masem a zeleninou
15:00 44 g slunečnicová kostka, 25 g kuř. prsní šunka, 25 g Apetio light, rajčata
18 - 19 PILOXING
19:30 kousek pomela (nepočítáno)
20:00 44 g slunečnicová kostka, pomazánka 30 g tuňák + 25 g apetito light+ 25 bílý jogurt, paprika
Celkem: 5 432kJ 81,1B 166,2S 33,6T

Ta slunečnicová kostka je celkem velká, já původně myslela, že má jen 60 g, až teď jsem si to našla. Tak budu určitě dávat menší porce. Asi bych měla najet na tmavé pečivo, tak to bude další krok po zkrocení množství jídla. Apetito light asi není nic extra, mám ho poprvé po hrozně dlouhé době, tak to taky nebudu přehánět. Na oběd chodím s kolegy do restaurace, většinou si dávám salát s kuřecím masem nebo rybou, nebo kuřecí maso s bramorem, rýží, občas nemají nic vyloženě dietního, tak se snažím vybrat si to nejlepší.
Před cvičením mám 3 hodiny pauzu, možná bych tu odpolední sváču mohla rozdělit nadvakrát, ve 14 a 16 hodin.
Spát musím jít nejpozdějc v 10, abych se udržela a nesežrala synovi Mikuláše.

kokoska

Člen

# Zasláno: 11 Pro 2013 13:38:13


Dnešní jídelníček:

7:30 1/2 kaše Emco, 60 g bílý jogurt, 15 g ovesné vločky, mlíko do kafe
9:30 45 g dalamánek, 50 g kuř. prsní šunka, 25 g Apetito light, rajčata
12:00 100 g krůtí prsa na trošce oleje, 1/2 porce bramborové kaše
14:30-15:15 BĚH cca 6,5 km
15:30 kousek pomela (nepočítáno)
16:00 45 g dalamánek, pomazánka 75 g tuňák + 25 g apetito light+ 25 bílý jogurt, rajčata
18:30 30 g dalamánek, 1 vejce, paprika
21:00 20 g dalamánek, 75 g Danio tvaroh vanilkový
Celkem: 5 440kJ 94B 148,5S 36,5T

kokoska

Člen

# Zasláno: 11 Pro 2013 13:42:12


Nějak moc bílkovin a tuků, budu to muset příště vymyslet nějak jinak. Ale zas půjdu běhat, tak to snad není tak strašné.

Včerejší jídelníček jsem dodržela, jenom ta slunečnicová kostka měla nakonec 65 g místo 88, tak tam bylo o něco míň sacharidů, a tuňáka na večeři bylo 75 g místo 30 - ale to už jsou spíš jen detaily.

Dneska budeme péct, tak se snad udržím a nebudu ochutnávat.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!