Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Naneta (Aneta) 24 - 65/172
Autor Zpráva
Naneta

Člen

# Zasláno: 15 Pro 2013 13:44:12


Zdravím všechny ,

chtěla bych shodit pár kilo, ale hlavně udržovat se, protože mám pocit, že neustále přibírám, což je za následek toho, že neustále jím.
Mám pocit, hladu, velké chutě a prostě tak nějak miluji jídlo!
Věnuji se racionální výživě, tudíž vše, co uvařím, potažmo jím by mělo být relativně zdravé, když tuky, tak většinou zdravé.
Problém mám v množství. Sním toho prostě hrozně moc.
Teď jsem byla nemocná, tak jsem měla čas si to pročíst, resp. počítat a chystat jídla a svačinky. Doufám tedy, že mě zase nezačne honit mlsná, když jsem v jednom kole a pracuji je lehčí to ukočírovat, nicméně jak dojdu domů a sednu, uvařim kafe a už mlsám.
Jídla dodržuji každé 3 hodiny, ale mezi to zpravidla vždycky něco vecpu...
Tak snad již ode dneška tomu udělám přítrž.
Předem děkuji za Vaše rady, Váš čas a ochotu.

Čaute...

Náneta

Naneta

Člen

# Zasláno: 15 Pro 2013 13:47:00


Dnešní sestavený jídelníček je následující

8:45 Ov. Vločky 25g 3,4 14,7 1,8
Mix It čaj 25g 2,8 15,8 2
Protein 12g 8,6 1,2 0,8
B-S-T 14,8 31,7 4,6

12:15 Tofu 120g 10,8 7,2 8,4
špaldové těs. 30g 3,6 22,5 0,5
Cottage 30g 3,4 1 1,5
Dušená zelenina
B-S-T 17,8 30,7 10,4

15:15 Játra dušená 50g 12 0,6 2,7
Rýže natural 100g 3 27 1
Zelenina
TOTAL 15 27,6 3,7


18:15 tvaroh 100g 12 3,6 0,4
ov. Vločky 30g 4 17,5 2,1
Vlašské ořechy 10g 1,4 1 6,3
Sušená papay 13g 0,5 8,5 0,1
TOTAL 17,9 30,6 8,9

21:15 Játra dušená 100g 24 0,8 5,45
Rýže natural 30g 2,1 18,9 0,8
Zelenina
TOTAL 26,1 19,7 6,25

TOTAL ZA DEN: B-S-T 91,6 140,3 33,85

Naneta

Člen

# Zasláno: 15 Pro 2013 13:53:27


Moc se nevyznám v tom, když to tady pročítám, že celozrnné pečivo nezasytí... jakto?
Další věc těstoviny, používám pouze celozrnné špaldové, a různé druhy ale vždy celozrnné, to je také špatně? To mě také nezasytí?
Možná proto mám pořád hlad??
Další věc, wasa chlebíčky, také nezasytí??

A po treninku ovoce cca do 30g S, do 45min od ovoce dávka proteinu?
A ještě jej mám hádám pít na noc?
A pak jsem se dočetla, že jej můžu pít i ráno? (nyní si půl dávky míchám s ovesnýma vločkama)

Cvičit chodím do fitka, vzhledem k časové vytíženosti nepravidelně, nyní jsem navíc nemocná, tak jen procházky se psem.
Nicméně do budoucna a pro přehled bych se ráda ujistila jak to tedy je a jak to mám dělat správně.

Děkuji za dopovězení dotazů.

arnold

Člen

# Zasláno: 15 Pro 2013 14:28:06 ° Změnil/a: arnold


Mám pocit, hladu, velké chutě a prostě tak nějak miluji jídlo!
Naneta
To tady máme všichni

Celozrné jídlo tě zasytí , vyplývá to s podstaty trávení celozrných potravin.

Při pocitu hladu si můžeš dát lžičku bio kokosového oleje,Kokosový olej je unikátní ve své schopnosti bránit přibírání váhy nebo léčit obezitu tím, že stimuluje metabolismus. Je rychle metabolizován a funguje v některých ohledech jako antioxidant.

citace
Když je kokosový olej přidán k vyvážené dietě, mírně snižuje hladinu cholesterolu, což je přesně co byste očekávali, když změna v dietě podpoří funkci štítné žlázy. Stejný nárůst funkce štítné žlázy a rychlosti metabolismu vysvětluje, proč jsou lidé a zvířata pravidelně konzumující kokosový olej štíhlí, a pozoruhodně oproštěni od onemocnění srdce a rakoviny.

Naneta

Člen

# Zasláno: 15 Pro 2013 15:12:45


Tak nechápu, proč jsem tady někde četla komentář, že místo celozrnného chleba, který moc nezasytí má dotyčná zvolit v jídelníčku chléb žitný, který zasytí více.

Děkuji za tip, bio kokosový olej určitě koupím. Zrovna jsem objednala i MTC olej, tak to musím hned vyzkoušet, jsem zvědavá

A jak je to s tím proteiňákem, mi někdo poradí?

arnold

Člen

# Zasláno: 15 Pro 2013 15:53:36


Proteinák můžeš přidávat do všech jídel, podle toho jestli máš dostatek nebo málo proteinu z vlastního jídla , na hubnutí bývá zvykem 2g proteinu na kg osobní váhy.

Do spalování tuku a udržení postavy výrazně mluví i bazální metabolismus, je to největší denní energetický výdej ,jkterý spaluje tuky i jkdyž spíš,závisí na aktivní tělesné hmotnosti ATH, z níž má největší podíl kosterní svalovina.

Uvedu příklad
u 182 cm vysokého muže ve věku 65 let. Podle norem má mít takový jedinec 51-62 kg aktivní tělesné hmoty (ATH). Pokud bude tento muž pohybově pasivní, bude jeho množství ATH na spodní hodnotě dané škály. Jeho hodnota bazálního metabolismu bude v takovém případě zhruba 1550 kcal za den. Protože tento muž moc necvičí a má pasivní koníčky (sledování televize, posezení v hospůdce atd.) bude se jeho denní energetický výdej (včetně pohybu a termického účinku stravy) pohybovat někde u oněch výše uvedených 2.000 kcal. Pokud zajde do restaurace a dá si hutnější jídlo, bude příjem energie vyšší než výdej. Přebytečná energie se bude ukládat v podobě tuku.

Pokud ale bude náš muž pravidelně posilovat ve fitcentu, může se jeho množství ATH pohybovat při celkové tělesné hmotnosti 79 kg na úrovni 68-69 kg. To v přepočtu představuje denní bazální výdej energie 2.100-2.200 kcal. Připočtěme k tomu výdej 400 kcal vydaných při běhu na eliptickém trenažéru ve fitcentru a dalších vydaných 400 kcal za hodinu posilování. Pokud ještě připočteme zhruba 500 kcal výdeje za zbývající denní aktivity (procházky se psem, nákupy, uklízení atd.) a přibližně 300 kcal za termický účinek stravy, vyjde nám úhrnný denní výdej energie někde na úrovni 3.500-3.800 kcal. Při takovém příjmu náš muž denně zkonzumuje hodně stravy, nebude se muset omezovat, stravou dostane nejen optimální množství energie, ale i všech nezbytně nutných látek pro správný průběh metabolismu.

Naneta

Člen

# Zasláno: 15 Pro 2013 21:49:52


Jedná se tedy o pracující svaly v klidovém režimu. Takže čím víc svalů, tím víc spaluji. To dává logiku

Já nemám problém chodit cvičit, vždycky tak 45 min posiluji, převážně tedy horní část těla, prsa, záda, ramena, biceps, triceps, spodky zad a z posledních sil taky trochu břicho. Nohy si říkám, že si procvičím během.
A pak vždycky 30 min na eliptickém trenažéru.
Vím, že bych měla posilovat asi i nohy, ale když se teď dostávám do fitka tak málo, tak si chci hlavně procvičit záda, protože mě pak nebolí.

Nejhorší je ten čas... a teď i ta nemoc, přemýšlela jsem, že půjdu i zítra cvičit, jen nevím, zda by to nebylo kontraproduktivní, když ještě kašlu a nejsem zcela fit. Ale mám teď dopoledne volno tak bych hrozně chtěla jít.
Co myslíte?

Naneta

Člen

# Zasláno: 16 Pro 2013 08:43:20


Dobrý ráno,

chtěla bych si sem nahrát fotku, ví někdo, jak to můžu udělat?

Naneta

Člen

# Zasláno: 16 Pro 2013 08:45:41


Můj dnešní jídelníček.
Ten včerejší jsem dodržela do puntíku! Jupí!

7:30 Mix It čaj 50g 5,5 31,5 4
Protein 12g 8,6 1,2 0,8

B-S-T 14,1 32,7 4,8

9:30 Mix It čaj 30g 3,3 18,9 2,4
Protein 20g 14,4 2,04 1,28

B-S-T 17,7 20,94 3,68

12:30 Játra dušená 60g 14,6 0,6 3,27
Rýže natural 100g 3 27 1
Zelenina

B-S-T 17,6 27,6 4,27

15:30 Tvaroh 100g 12 3,6 0,4
Celozrnný chléb 50g 2,5 17 0,5
Kakao 12g 2,5 2,1 1,3

B-S-T 17 22,7 2,2

18:30 Tuňák ve vl. Šťávě 40g 10 0,3
Wasa chlebíčky 3x 3,24 24,24 0,6
B-S-T 13,24 24,24 0,9

21:30 Protein 25g 18 2,55 1,6

TOTAL B-S-T 97,64 130,73 17,45

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!