Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / JAJAJA - cíl? Změnit současný životní styl a 60 kg
Autor Zpráva
JAJAJA

Člen

# Zasláno: 31 Pro 2013 15:52:45


Ahoj vespolek,

do dnešního dne jsem se pěkně vypapkala, mám momentálně 89 kg, výška nemám tušení, ale řekla bych, že tak akorát. Sedavé zaměstnání. Ráda bych zhubla na svých původních 60-65 kg.

Články tady jsem si přečetla už několikrát, takže si myslím, že mám načteno

Nastavila jsem si 6 jídel denně, víc nejsem schopna zvládnout (zkoušela jsem 7 i 8, ale 6 mi vyhovuje nejvíc)

Sachyridy / Bílkoviny - 200/100
Rozděleno do dne:
48/11
32/16
32/16
32/16
32/16
24/23

Počítám to na kalorických tabulkách.

Potřebovala bych poradit, lépe řečeno mrknout na svoje jídelníčky.

Jídelníček 29/12 - S/B/T:
8:00 70g emco kaše jahodová, 50ml polotučného mléka do kafe - 45,7/8,9/9
10:30 200g hollandia bílá, 40g celožitný dalamánek - 31,5/9,6/8
13:00 200g brambory vařené, kuř. karbanátek (kuřkozy, bílky, cibule, česnek, koření), 100g salát z kys. zelí - 47/30,5/5,7
16:00 70g moskva, 40g tvaroh, 30g tuňák ve vl. šťávě - 29/15,9/1,5
19:00 70g moskva, 50g vepřové šunky, 25g sýr smetanito - 29/16/4,2
22:00 5 plátků Wasa chlebíků, 80g tuňák ve vl. šťávě - 19/22,8/1,5

Celkem: 201/103/30


Jídelníček 30/12 - S/B/T:
8:00 70g emco kaše jahodová, 50ml polotučného mléka do kafe - 45,7/8,9/9
10:30 200g hollandia bílá, 50g banán, 50g celožitný dalamánek - 48/11/85
13:00 200g brambory vařené, 100g rybí filé - 31/19/0,7
16:00 70g moskva, 7g máslo, 40g eidam 30% - 28/14/13
17:30 běh - 20 min. - déle to nešlo, všichni zatopili a fakt se nedalo dýchat
19:00 200g brambory vařené, 100g rybí filé - 31/19/0,7
22:00 4 plátky Wasa chlebíků, 80g tuňák ve vl. šťávě - 15/22,8/1,5

Celkem: 200/93/33,3

Takže zatím takhle. Prosím o komentář.

Jinak co se týká sportu - 1den běh, 1 den domácí posilování (máme činky, jednoduchý posilovací stroj), 1den volný, občas víkendová celodenní túra, vycházky se psem, kamarádka cvičí tae bo - občas se mrknu i tam).

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 2 Led 2014 17:58:11


Ahoj, vítám Tě tady ,

jídelníčky nevypadají špatně, jen ten sýr Smetanito teda ne ... nahraď třeba cottagem , máslo taky vynech, je to naprosto zbytečné, eidam zkus 20%, kuřecí šunka je asi lepší, ale pokud máš nějakou kvalitní vepřovou, tak asi jo (já to nejím, tak nevím, jakou to má kvalitu)

Ty fakt nevíš, kolik měříš?? Tak se změř, to snad problém není ... jestli máš 190 cm, tak máš váhu normální, pokud 155cm, tak je to alarmující

Pohyb je fajn, hlavně že to máš pestré, aby ses za chvilku nenudila, jen ten běh nevím, jestli je příliš vhodný, vhledem k té váze - klouby máme jen jedny

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!