Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Ele (Lenka) 23 let, 163cm, 62kg - cíl 55 kilo a zpevnit se.
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
ele

Člen

# Zasláno: 13 Úno 2014 20:37:11


Zítra napíšu víc.
Po pár dnech se zmerim a zvazim. Uvidíte ty nevysledky sami.

ele

Člen

# Zasláno: 14 Úno 2014 08:50:33


Dnešní vážení a měření.
Zvážila jsem se až po vypiti 350ml vody. Mohla jsem mít pod šedesát.

Takže.
60,2kg. -cca 2 až 3 kila

Pas 72. –5cm
Břicho. 83. – max půl centimetru :zed:
Boky. 90. –5cm
Zadek. 94. –3,5cm
Stehno. 56,2. –3cm
Lytko. 36. –1cm
Ruka. 28

Hmm, jde to. Ale ještě to není ono. Stehno bych chtěla 52 cm, břicho 75cm, pas 65cm a zadek 88cm.
Mám ještě co dělat.

Ale nechápu, proč břicho nejde dolů.

ele

Člen

# Zasláno: 14 Úno 2014 14:29:43


Zdá se vám tento jídelníček ok?
Oves. vločky, mléko,
Běh
Jablko
Ryba, brambor
Žitný chleba, šunka, zelenina
Tvaroh, knack
Zelenina, mozzarela, suchar


Víte, byla jsem nevěřící a používala vlastní hlavu. Odpoledne a na noc jsem sachry nejedla, ale zmenim to. Vy máte víc zkušeností.

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 14 Úno 2014 15:05:27 ° Změnil/a: Lucinka215


Ale nechápu, proč břicho nejde dolů.... njn břicho jde dolů nejhůř ... Míry máš fajn už teď - co já bych za ně dala

Jídelníček - chce to sem hodit gramáž a k tomu hodnoty, takhle těžko říct - pokud toho bude málo, tak to budeš špatně, pokud hooodně, tak taky .... jinak ke skladbě:
oves vločky - mléko - paráda
jablko po běhu - fajn
ryba, brambor - ok + bych přidala nějakou zeleninku
chleba, šunka, zelenina - ok
tvaroh, knack - ok.... tohle bych možná hodila jako poslední jídlo
mozzarela suchar - tu mozzarelu bych si dávala jen výjimečně třeba v neděli (nevím jaké má hodnoty, ale myslím, že je to celkem tučné - ale za to fakt neručím)

před ten tvaroh s knackem bych hodila ještě jednu sváču (záleží jak to vychází časově

Snad ti to trošku pomohlo

ele

Člen

# Zasláno: 15 Úno 2014 14:28:10


Luci, i když mám o pár cm a kg míň, tak ty máš zase lepší fyzičku a pro sebe jsi toho udělala tolik. Musíš na sebe být pyšná. Výsledky máš obdivuhodné.

Pomohla jsi mi moc. Děkuju. S jidelničkem mám věcný problém.

ele

Člen

# Zasláno: 15 Úno 2014 14:29:06


Jo a mozzarelu jsem jedla 3x týdně, tak jí omezím. Škoda, zrovna mi tak chutná.

ele

Člen

# Zasláno: 16 Úno 2014 12:39:14


Snad sem nahlédne někdo zkušený.
Mám plno otázek, které asi bude těžké zodpovědět.

Je špatné, když si dám menší porci, po které se dostaví po půl hodině hlad a já si tedy znovu něco dám? Mám vyčkat ještě hodinu nebo se najíst?
Co tedy způsobí jídla už po hodině?

Tím, že jím v každém jídle B a S u mě způsobilo, že mám dříve hlad. Tělo ho asi rychleji pálí. Asi to znamená rychlejší metabolismus, což by mělo být asi dobře. Co když to ale znamená vyšší množství jídla za den? Není to špatně a kontraproduktivní?

Většinou přicházím z fitka okolo sedmé. Jen při pomyšlení na jidlo je mi špatně.Takže si dávám sprchu a cca hodinu po posilování protein nápoj. Až tak za další hodinu si dám třeba jogurt s vlockama. Je to špatně? Ve fitku si dávám iontový nápoj..

Mohu ovoce před cvičením? Proč ano, proč ne?

Je dobré, špatné, pít při posilování iontovy nápoj? Měl by se pít před, při, po nebo vůbec? Jaký má vliv? V čem pomáhá?

ele

Člen

# Zasláno: 16 Úno 2014 12:57:43


Dnešní jídlo.

-Asi 50g oves vloček a 100ml mléka, půlka mandarinky
-1 kvalitní ovoc jogurt s 3% tuku, 1 bílý 3% jogurt, 2 lžíce vloček, 20ml mléka - dcera z tohoto ujedla asi 20%
-rýže 1/3 hrnecku před neuvarenim,100g vepřové plece, zelenina
-za chvilku si dám jeden plátek žit chleba, 2 plátky šunky, zeleninu

Co bude dál zatím nevím

ele

Člen

# Zasláno: 19 Úno 2014 12:44:30


Bolí mě v krku, takže do jídla se musím nutit.
Jídelníček ani dneska nenapisu. Nemám náladu a energii. Bohužel ani cvičit dneska nebudu. Štve mě to.

ele

Člen

# Zasláno: 19 Úno 2014 12:46:09


Včera jsem potkala kamarádky a říkaly, že jsem hubená. Byla jsem i u babičky a prý jsem zhubla. Bylo to milé.

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 19 Úno 2014 14:46:59


ele Včera jsem potkala kamarádky a říkaly, že jsem hubená. Byla jsem i u babičky a prý jsem zhubla. Bylo to milé.

Tak vidíš, že výsledky jsou vidět .... a když i babička si všimla, tak to bude asi hezký rozdíl

Na tomhle příkladu je vidět, že člověk, když na sebe pořád kouká do zrcadla, tak mu nepřijde, že by se změnil, ale když potká někoho, koho dejme tomu měsíc neviděl, tak ten už tu změnu vidí

ele

Člen

# Zasláno: 26 Úno 2014 21:57:19


Už jsem zdravá, tak jsem dnes byla na alpininngu. Byla to paráda. Jestli to vyjde časově, půjdu zas v pátek.

Akorát pořád nevím, co si dát po cvičení, když na ovoce nemám chuť. Dala jsem si jeden plátek chleba, půlku okurky a 1/4 cottage. Hodinu po cvičení dojim cottage, sním druhou půlku okurky a dám si půlku celozrn plátku. Je to ok? A je dobré dát si hodinu před cvičením jogurt s lžící vlockami?


Ahoj Lucko. Já si dokonce připadám na fotkach hubenejsi. Nechápu..
Jdu nakouknout k tobě, jestli jsi se o víkendu vyfotila, jak jsi psala.

ele

Člen

# Zasláno: 26 Úno 2014 22:29:23


http://lenka-ele.rajce.idnes.cz/hubnuti_po_mesici

Trochu na fotkách rozdíl vidím.

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 26 Úno 2014 22:36:17


Pěkný výsledek, taky ho vidím, hlavně na bříšku vidím rozdíl

ele

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2014 20:29:37


Dnes odcvičeno, zítra alpininng, ve středu posilování, ve čtvrtek běh, v pátek posilování, v sobotu běh v neděli ještě nevím, možná jen procházka.

Ranní váha - 59,3kg.

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2014 20:50:51


Lucko, prosím tě, kdy a co jíš před a po cvičení?
Děkuju za odpověď.

Odpovím ti sem

No já jím tak cca půl hodiny před cvičením (asi je to málo - ale já bych jinak umřela při tom cvičení hlady nebo bych omdlela ).... Záleží na tom kdy cvičím, když jedu do posilky dopoledne, tak je to jogurt s tvarohem s trochou marmelády a vločkama, když cvičím doma večer, tak mám většinou chleba (cca 60g) s něčím, obvykle šunka + sýr + zelenina nebo cottage + zelenina

Po cvičení si dám hned nějaké ovoce, dnes jsem měla třeba pomelo (teda ne celé - to bych asi nedala)

Cca do půl hoďky dám jídlo, když jsem v posilce, tak následuje oběd, když večer doma, tak tvaroh s kneckama nebo si udělám zeleninový salát s jogurtovým dresingem a kneckama nebo si k tomu udělám topinku

ele

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2014 22:01:17


Děkuju za inspiraci.

Ještě ti k sobě něco napíšu.

<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!