Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Azrael (Honza) 23-67/175
Autor Zpráva
Azrael

Člen

# Zasláno: 16 Led 2014 15:57:48


Ahoj.
Zavodně tanuju,
mám dost problému se zády
a největší problém je umě sestavit jídelníček, protože mám ze zdravotních důvodu povoleno jist jen určité potraviny. a sestavit z toho jídelníček a recepty na týden (a točit to) se mi jeví nemožné. bojuji s tím už od začátku co jsem to dostal..

do posilovny jsem začal chodit tento týden..mám v úmyslu chodit obden a cvičím objemový trénink 3x týdně co jsem tu našel.

denně se protahuji 15-30 minut. někdy 2x deně

chtěl bych mít váhu tak kolem 75 kg. a
cíl je si zpevnit záda, potřebuji na rukách nosit partnerku a do dalších tanečních variaci mít hodně zpevněné tělo. (a splnit si malý dětský sen vyrýsovat si bříško )
důležité je pro mě být hodně flexibilní (bez toho se nedá dobře tančit.)

MichalPM

Člen

# Zasláno: 17 Led 2014 08:29:28


Azrael
co mas za zdravotni problem? co nemuzes jist?
co jis ted?

nabrat muzes, ale nejdriv to chce jidlo, pak trenink a taky hodne odpocinku..

a pokud mas problem se zady, zcela urcite v tom bude taky spatny bricho..
tak nejdriv sem hod jak jis ted a jak si predstavujes trenink..

predtim si ale precti clanky zde na webu

Azrael

Člen

# Zasláno: 17 Led 2014 23:37:06


v jídelníčku mám takřka veškeré luštěniny zeleninu a ovoce.

přes den jim obvykle.. brambory se zeleninou případně sýrem, rýži s tvarohem či zeleninou, ořechy(všeho druhu), 2 vejce, dlouhé polévky bez masa,
maso můžu tak jednou denně v množství co by mělo byt k 100g a ideálně nemít ten den vejce (hovězí,vepřové,kachna,kapr.)

jim tak 5-8 za den. tak abych neměl pocit hladu. (k pití čistá voda občas čaj)

bohužel i tak jsem za poslední měsíc (i s lehkým nedodržováním v době svátku) zhubnul 5 Kg.

momentálně se dohaduji s kuchařem o dalších různých možnostech co jíst a aby jídlo obsahovalo vice bílkovin. ale velkému množství tuku a cukru se vyhnout moc nejde.

odpočinku mám dost min 8 hodin spím. 2-4 týdně mám taneční trénink což je hodně na flexibilitu a vydrž.. a rád bych chodil do posilovny nemám problém chodit jakkoli často bude potřeba.. obden mi přijde docela pěkné, a co trenovat. tak potřebuji posílit celé tělo, vcelku mě zaujal objemový trénink pro začátečníky 3x týdně.

problémy se zády jsou po několik úrazů páteře. břicho nemám nejslabší ale záda mám velmi slabé.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!