Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Rifik 21 let 83/174
Autor Zpráva
Rifik

Člen

# Zasláno: 20 Led 2014 10:27:02


Zdravím, po přečtení skoro celých stránek a mnoha deníčků jsem se rozhodl si taky založit svůj, protože si nejsem jistý, zda jídelníček, který se snažím si sestavovat a dodržovat je zcela správný. Něco o mě - už od mala jsem byl tlusté dítě, to se ale změnilo v 16 ti, kdy jsem měl 90 kilo a řekl jsem si dost. Zhubnul jsem zdravým způsobem 20 kilo na 70, začal chodit 3x týdně do posilovny měl jsem svůj režim, hezkou postavu a byl jsem se sebou spokojený. Bohužel, po nástupu na VŠ se vše změnilo - režim byl ten tam, každý den "seznamovací" hospody (piva, panáky) a samozřejmě noční nálety na bagety, hamburgery a tak a celkově životospráva nic moc, žádný zdravý jídelníček. Takže jsem rázem za necelý rok na VŠ nabral 13 kilo na nynějších 83 kilo. Nutno podotknout, že pořád mám menší svalový základ pod těmi tuky. No a teď jsem se rozhodl, že zase tuky musí pryč a tak jsme se s přítelkyní pustili do zdravé životosprávy a snad i hubnutí. Nicméně už jsem absolutně vypadl z toho, jak by to asi mělo vypadat. Proto jsem si založil deníček, aby mi s tím někdo mohl pomoc a utvrdit mě v tom, co dělám. Denní aktivita teď nic moc, zkouškové a tak většinu dne prosedím a učím se, nebo si čtu na f-sport a už tedy třetím dnem poctivě s přítelkyní cvičíme 30 days shred od Jillian.

Takže dnešní jídelníček mám napsaný takto:
10:00 50g ovesných vloček, 125ml mléka, 100g ananas
12:00 50g ovesných vloček, 150g bílý jogurt klasik
14:00 150g kuřecí prsa, 60g rýže, zelenina
16:30 100g cottage, 50g slunečnicový chléb, zelenina
19:00 100g kuřecí prsa, 50g olomoucké tvarůžky, 2x knäck, zelenina
21:00 125g tvaroh

6431kJ 132g B/ 179g S/ 29g T

Rifik

Člen

# Zasláno: 20 Led 2014 20:27:07


Jídelníček dnes splněn, už mě čeká jen tvaroh.

Mohl by mi to někdo zkouknout a případně zkritizovat a poradit?

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 20 Led 2014 20:55:57


Ahoj, jídelníček vypadá výborně jen k tomu tvarohu bych hodila ještě nějaký kneck
Hodnoty budou asi taky ok, když tak kluci poradí, kdyby byly hodnoty potřeba upravit

Rifik

Člen

# Zasláno: 20 Led 2014 21:08:47


Dobře, dám ještě knack k tvarohu jinak hodnoty jsem si našel v té kalkulačce na stránkách a +- mi sedí takhle

Rifik

Člen

# Zasláno: 20 Led 2014 21:49:01


Tak jsem nakonec slupnul celý tvaroh (odtučněný) a k tomu 1ks knäck

Rifik

Člen

# Zasláno: 21 Led 2014 10:18:50


Dnešní jídelník

snídaně: 60g ovesných vloček, 125ml mléko, 30g ananas, 15g extrifit WPC 80 whey protein čoko
svačina: 50g vloček, 150g bílý jogurt klasik
oběd: pečené brambory v troubě 200g, kuřecí prsa 150g
svačina: 120g cottage, 60g slunečnicový chléb, zelenina
posilovna, po ní banán
večeře: 2x knack, 100g rybí filé, 100g kuřecí prsa, zelenina
druhá večeře: 250g tvaroh, 1ks knack

7 536 kJ, B 161/S 203/T 32

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 21 Led 2014 11:01:27


Ahoj,
teda máš ukázkové jídelníčky , jen tak dál....

možná k té večeři bych dala třeba místo těch knacků kousek chleba nebo i brambor nebo rýži (ovšem nějaké rozumné množství, k tomu tvarohu ty knecky aspoň dva, zas tak moc se těch sachrů večer bát nemusíš , ale i ta tvoje verze je fajn

PS: malý tip: aby se ti ten tvaroh večer brzy nepřejedl, tak si ho můžeš různě dochutit, různé koření, nakrájet tam třeba nějakou oblíbenou zeleninu nebo pažitku

Rifik

Člen

# Zasláno: 21 Led 2014 13:04:16


Díky za pochvalu, to jsem rád, že to dělám v mezích správně mám z toho dobrý pocit a když se dostaví k tomu i nějaké výsledky, bude to super. Ohledně tvarohu, zatím mi to nějak ani nevadí.. až případně začne, tak začnu kořenit a dochucovat

Rifik

Člen

# Zasláno: 22 Led 2014 16:16:19


Tak dneska

snídaně: 60g ovesných vloček, 125ml mléko, 100g mango, 15g extrifit WPC 80 whey protein čoko
svačina: 50g ovesných vloček, 150g bílý jogurt klasik, mandarinka
posilovna, hned po ní banán
oběd: 230g pečených brambor, 160g kuřecí prsa, 75g bílý jogurt klasik (česnek, pepř, trocha soli) jako dresing
svačina: cottage 100g, žitný chléb 60g
večeře: kuřecí prsa 100g, tvarůžky 50g, 2x knäck
druhá večeře: 250g tvaroh, 1x knäck

8 357kJ 182B/239S/32gT

Rifik

Člen

# Zasláno: 23 Led 2014 11:09:03 ° Změnil/a: Rifik


23.1.

snídaně: 60g ovesných vloček, 125ml mléko, lžička medu
svačina: 50g oves vloček, 150g bílý jogurt klasik, mandarinka
oběd: 150g kuřecí prsa, 200g brambory, 100g brokolice
svačina: 60g žitný chléb 120g cottage, zelenina
večeře: 100g tvarůžky, 60g žitný chléb, zelenina
druhá večeře: 250g tvaroh, 2x knack

7 193kJ 149B/211S/29T


Váha se zatím víceméně ani nehla.

Logan

Člen

# Zasláno: 24 Led 2014 09:03:12


Rifik
Váha se zatím víceméně ani nehla.

nemužeš čekat hned zázraky, jde to pomalu a podle toho co píšeš, tak se moc sportu nevěnuješ, tudíž to jde ještě pomaleji
nejde přeci jen o zhubnutí ne? jde o změnu živnotního stylu

Rifik

Člen

# Zasláno: 24 Led 2014 09:52:24


Máš pravdu začal jsem zase chodit do fitka a už i jen ten pocit z toho, jak a co teď jím je super

Rifik

Člen

# Zasláno: 24 Led 2014 15:34:57


Tak váha sice stejná, ale špeky ubývají.. Kalhoty, co mi byly tak akorát mi jsou teď mnohem volnější

Logan

Člen

# Zasláno: 24 Led 2014 16:13:01


Rifik

no vidíš, však ono to půjde, jen je ptořeba tomu dát čas, aby tělo zjistilo co po něm chceš

Rifik

Člen

# Zasláno: 25 Led 2014 12:26:18


25.1.

snídaně: 60g ovesných vloček, 125ml mléko, 120g pomeranč
svačina: 50g ovesných vloček, bílý jogurt klasik 150g, 15g protein
oběd: 100g žampionů, 150g kuřecí prsa, 60g rýže
svačina: slunečnicový chléb 50g, 120g cottage
večeře: tvarůžky 100g, slunečnicový chléb 50g
druhá večeře: tvaroh 250g

7 096 kJ 158B/211S/24T

papricka28

Člen

# Zasláno: 26 Led 2014 16:33:17


závidím ti ty bílkoviny! já můžu max 90 a furt mám nafouklé břicho
100 g tvarůžek? bože slast !
pěkné, jen bych přidala kvalitních sachrů. Tj více vloček na snídani a ubrat pomeranče 120 g je moc....
a přidej na rýži, 60 g jím já a vážím o dost méně....
Tuků máš malinko, na to, že jsi chlap..co přidat trošku oříšků nebo jogurtu k tomu tvarohu?

Rifik

Člen

# Zasláno: 26 Led 2014 23:52:51


Ahoj, no bílkoviny mi problém nedělají co se týče tuků, tak podle tabulek tady na f-ku bych měl dokonce při redukci přijímat jen 18g, ale to je pro mě nějak nesplnitelné tak nevím. Ovoce tedy omezím, maximálně po tréninku. Rýže 60g za syrového stavu.. a přijde mi, že je jí potom dost.. víc bych snad ani nesnědl

Rifik

Člen

# Zasláno: 26 Led 2014 23:54:24


Přítelkyně pekla podle receptu tady kefírovo-proteinovou buchtu podle receptu tady (http://www.f-sport.cz/print.php?id=194). Dávali jsme si k snídani a je to mňamka!

Rifik

Člen

# Zasláno: 31 Led 2014 20:18:53


31.1.

snídaně: 60g ovesných vloček, 130ml mléko, půl lžičky medu
svačina: 50g ovesných vloček, 15g protein, bílý jogurt 150g
oběd: 150g brambor, 150g kuřecí prsa, 25g syrečky, paprika, trocha cibule (špízy), dresink bílý jogurt + česnek
svačina: chléb 60g, 120g cottage, 2 plátky krůtí prsní šunky
večeře: chléb 50g, tuňák ve vlastní šťávě
druhá véča: tvaroh 250g, racio multigrain chlebíček

7 528 kJ 190B/188S/30T

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!