Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / Lýtka
Autor Zpráva
Fuji

Člen

# Zasláno: 26 Led 2014 23:25:29


Ahoj,

jakej je náhradní cvik na lýtka za výpony ve stoje? Se svými 197 se nevejdu pod multipress V lehký den dělám výpony v sedě. Zkoušel jsem i výpony na stepperu ve squatracku, ale držet rovnováhu jen na špičkách s 50 kily na zádech je o hubu. Napadl mě legpress. Je to ok?

kirkmen

Člen

# Zasláno: 27 Led 2014 07:38:20


Jasně, budeš zdvihat váhu jen špičkami a je to na lýtka.
Další možnost je a tak cvičím já, s velkou činkou a špičky mám na kotoučích, jen je to náročnější na stabilitu.

arnold

Člen

# Zasláno: 27 Led 2014 08:12:15 ° Změnil/a: arnold




Používá se u tohoto , velká váha já to kdysi cvičil s 200kg,ale stačí 100kg 15-20opakování , vodítko je procvičit lýtka až do pálení.

Fuji

Člen

# Zasláno: 27 Led 2014 09:36:23


Děkuji. Tak jestli to můžu cvičit na zemi tak je to ok. Myslel jsem, že lýtka musí být propnutá až pod hranici země, proto jsem tam měl ten stepper. Jedu až do pálení. Řekl bych až na hranici křeči.

Jinak pohyb přirozený nebo snažit se držet nohy a špičky rovně?

flink

Člen

# Zasláno: 27 Led 2014 09:37:04


Fuji
Nebo zkus někoho posadit na ramena

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Led 2014 11:14:07


flink
nějakou kočku


arnold

Člen

# Zasláno: 27 Led 2014 13:46:03 ° Změnil/a: arnold



Děkuji. Tak jestli to můžu cvičit na zemi tak je to ok. Myslel jsem, že lýtka musí být propnutá až pod hranici země, proto jsem tam měl ten stepper. Jedu až do pálení. Řekl bych až na hranici křeči.

Jinak pohyb přirozený nebo snažit se držet nohy a špičky rovně?

Fuji

Zkusím to popsat základní postoj jako při dřepech, váha po rozcvičení stejná nebo větší jako maximum dřepu.
Výpon neděláme na jeden zátah k vůli možné strátě stability v horní "úvrati."Rychle rozjetá těžká činka nás může rozhodit. Napřed do poloviny potom zastavíme, trochu se vrátíme a dotáhneme nahoru kde můžem (pokud to stabilita dovolí),držet extenzi zatnutého svalu 1-2 s.

arnold

Člen

# Zasláno: 27 Led 2014 20:33:46


http://www.youtube.com/watch?v=zF6CiC32ZnY&feature=youtu.be&hd=1

flink

Člen

# Zasláno: 28 Led 2014 10:12:53


arnold
To je přesně ono, já ještě mám možnost popustit díky podložce paty níž

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!