Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Sobb 27 let 187cm/127 kg cíl dostat se pod 100kg
Autor Zpráva
sobb

Člen

# Zasláno: 3 Úno 2014 21:09:39


Ahoj, rozhodnul jsem se zhubnout protože už se na sebe nemůžu dívat a hlavně nechci aby moji dva synové měli tátu tlusťocha. Už několik dní tady pročítám články o hubnutí a dneska jsem se rozhodl zkusit složit svůj první jídelníček. Stáhnul jsem si kalkulačku pro výpočet denního příjmu a zkoušel jsem podle ní sestavit jídelníček, ale jsem z toho nějakej zmatenej příjde mi, že to jsou strašný hromady jídla třeba druhý jídlo za den, abych dodržel hodnoty sacharidů a bílkovin, tak bych musel sníst 100g kuřecí šunky a 6 plátku knuspi a k tomu 150g papriky je to možný a nebo jsem udělal chybu při výpočtu?

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 3 Úno 2014 21:39:13


Ahoj,
tak sem ten jídelníček hoď .... PS: na druhé jídlo dej chleba a ne knuspi

sobb

Člen

# Zasláno: 3 Úno 2014 21:49:01


No já ho ukončil u třetího jídla

1. Kaše z vloček 80g vloček a 225 ml mléka
s: 50,8 B: 14,8 T: 13,8
2. 6x knuspi, 90g kuř, šunky, 150g papriky
S: 36,9 B: 26,7 T:3,6
3. 100g kuř. prs, 32g rýže, 64g mraž zeleniny a 100g mrkve abych dohnal sacharidy
S: 36 B:25 T:1

no a pak jsem začal pochybovat a napsal sem. Prostě jsem nemohl vymyslet co na čtvrté jídlo :-D jo a to jsem si teda naplánoval 7 jídel na den.

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 3 Úno 2014 22:02:00


Ahoj,
těch sacharidů se nemusíš držet zuby nehty , jen orientačně, časem zjistíš co a jak

Mimochodem 100g kuřecích prs je dost málo ... i já jím na oběd 150g a to mám 72 kg a jsem holka

Kaše vypadá fajn, svačina - dej chleba, knupsi si nech když tak na večer, oběd - taky nevypadá špatně, tu mrkev nahraď něčím rozumnějším - sice jsou to sacharidy, ale když dáš víc rýže místo té mkrve uděláš lépe

Ber to tak, že jsi kus chlapa , takže jídlo tomu musí odpovídat
Na další jídlo: zkus jogurt s vločkama/pečivem, chleba + šunka, sýr, tvarůžek, tuňák, cottage, ... dá se toho vymyslet spousta

MichalPM

Člen

# Zasláno: 4 Úno 2014 12:03:57


sobb
kolik toho mas celkem? od pohledu je ten jidelak silene nudnej a chudej. proste dalsi blba dieta, kterou vydrzis tam mesic max..

zkus to lip..napis mi, jak jsi jedl doted,ok? a neco vymyslime..

knuspi bych nepozrel ani vecer..

tady mas nastrel..

snidane - ovesna kase/ emco instantni kase

svacina - sva krajice normalniho chleba s dobrou sunkou a cottagem

obed - velky zeleninovy salat s lososem/tunakem/vejcem/kuretem+kus peciva

svacina - hollandia + pecivo

vecere - hovezi/kureci/kruti/libovy veprovy platek+peceny brambor+zelenina syrova

druha vecere - michanice ze 3 vajec (nebo tri bilky+jedno cele vejce)
+ty priblbly knuspi, aspon tri platky

pred spanim muze byt protein

je to jen nastrel bez hodnot a moznosti je spousta..
klicova je pro tebe pravidelnost v jidle, tim donutis metabolizmus makat na plnej vykon, telo si nejdriv prestane ukladat na horsi casy, protoze bude vedet, ze vzdycky dostane najist..no a casem se zacne zbavovat sadla...
a co sport?

sobb

Člen

# Zasláno: 4 Úno 2014 15:14:07


MichalPM
Ahoj, zrovna tvuj denik jsem precetl celej. A nemyslim si ze by v porovnanim s tema jidelnickama co si mel na zacatku ty byl ten muj o neco nudnejsi kazdopadne si necham rad poradit. Myslis teda ze se nemusim striktne drzet tech hodnot bilkovin a sacharidu pri kazdym jidle. Ale je spis dulezity aby mi vysel prijem za cely den? Do ted jsem jedl jako prase sice docela pravidelne ale hrozny jidla. Klasicka moje svacina byly dva tukovy rohliky a kus burtu, to stejny vetsinou i k snidani a k veceri. obedy jsem mel klasicky. Bud v praci nejaky uho a nebo co uvarila manzelka doma. Hlavne jsem hodne ujizdel na polevkach. Ty me asi ted budou trosku chybet.

sobb

Člen

# Zasláno: 4 Úno 2014 20:31:38


MichalPM
Ted jeste koukam, ze jsem Ti zapomnel napsat kolik toho mam celkem. Jestli myslis bilkoviny a sacharidy tak toho mam mit 177 bilkovin 236 sacharidu a 26 tuku. Se sportem samozrejme pocitam. Mam v planu dvakrat tydne plavani do toho jeste dvakrat tydne TRX a prochazky, pozdeji beh, se psem.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2014 07:12:04


sobb
a jak souvisi muj pocatecni nudnej jidelak s tim tvym?
jasne, ucil jsem se to a proto to ted vim a muzu ti to sdelit..
zacal jsem v roce 2008 a za tu dobu to opravdu neni jedina vec, kterou jsem se dozvedel..proto si taky muzu dovolit nekomu poradit..kdybych zacinal, tak me to ani nenapadne a budu se sakra drzet rad, co mi tu daji ostatni, zkusenejsi.

popis mi, prosim, TRX. diky..

jinak uz jen tou pravidelnosti a kvalitou v jidle budes hubnout, jen to chce dostatake jidla..

jakykoliv pohyb je fajn, ale pokud chces i dobre vypadat, bude to chtit cinky a fitko

sobb

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2014 08:28:01


MichalPM
Souvislost je ta ze ja taky zacinam. A myslim ze nazvat moji prvni snahu o jidelak blbou dietou kterou vydrzim drzet max. mesic. Nebyla zrovna dobra rada. Ja si necham rad poradit. S tim problem nemam. Ale nepotrebuju slyset ze jsem kreten, kterej tomu nerozumi. Myslim, ze kdyz si zacinal ty tak Ti nikdo nepsal takovyhle blaboly. I kdyz ten tvuj jidelak zrovna neoplival zabavou. Nebo myslis ze eidam, s pecivem a kurkoz s ryzi je super vychytanej jidelak. Proste se potrebuju od neceho odrazit a hlavne spravne pochopit jak ten jidelnicek ma fungovat. A je jasny ze zacatky budou trosku nudny. Casem se to urcite bude vsechno menit. Tak jako to bylo u Tebe. TRX je vlastne posilovani bez cinek. Tady mas odkaz www.trxsystem.cz/co-je-trx-system/

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2014 08:52:58


sobb nechápu, proč se urážíš .... Michal to myslí dobře a chce Tě ušetřit zbytečných začátečnických chyb, věnuje Ti svůj čas a ty vyvádíš jak malé děcko. Nikdo Ti tady neříkal, že jsi kretén a podobně, nechápu z čeho jsi to vydedukoval.
Jsem tady sice kratší dobu, ale vím, jak dlouho některým lidem to jejich hubnutí trvá ... max měsíc a pak přijdou za rok těžší a chtějí znovu rady.... myslím, že je lepší, když se vše naučíš ze začátku dobře, nikdo učený z nebe nespadl, ale začít se urážet, při první výtce mi přijde nesmyslné

sobb

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2014 09:23:31


Lucinka215
Ja se neurazim, jen mi proste ta vytka prisla trosku prehnana. Myslim, ze to slo napsat trochu lip. Ja jsem se ted fakt rozhodnul ze zhubnu. A jsem opravdu odhodlanej. Ale takovyhle vytky, me trosku berou elan. Kdyz Ti nekdo v prvni vete napise, ze to stejne vydrzis jen mesic. To me prijde trosku blby. Copak jemu nekdo neco takovyho psal?

flink

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2014 09:41:11


sobb
Jsi zbytečně chytlavý. MichalPM Ti radil dobře a pokud napsal, že to udržíš maximálně měsíc, neshazoval Tvou snahu, ale argumentoval Ti, proč bys měl svů jídelníček přehodnotit.Na druhou stranu je tu měsíčních dietářů přehršel a Ty teď máš možnost dokázat, že mezi ně nepatříš. Rozhodně tomu ještě opravdu nerozumíš a za takové tvrzení se nemusíš hned cítit ukřivděný, to je prostě fakt.

sobb

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2014 19:58:06


flink
Ja se ale necitim ukridevny. Jsem opravdu rad za kazdou radu. Ale rada typu od Michala mi opravdu neprijde jako rada. Ale to je uz asi jedno.
Michale Tobe moc dekuji za rada a omlouvam se za moji reakci. Kazdopadne jestli jeste muzu poprosit. Potreboval bych poradit v tom jak dodrzovat bilkoviny a sacharidy u jednotlivich jidel. Protoze kdyz jsem si stahnul odsud excslovsky soubor, ted presne nevim jak se jmenuje, kde jsem si do tabulky zadal denni prijem sachru a bilkovin tak mi to rozpocitala na jednotliva jidla. A ja ted nevim jak mam tehle hodnot u jednotlivych jidel docilit. A taky nevim jestli je nutny to dodrzovat a nebo staci spis dodrzet denni davky a dopoledne spis jist sachry a odpoledne bilkoviny. To je asi ted moje nejvetsi dilema. Protoze i kdyz to srovna s nastrelem jidelnicku od Michala, treba druhou svacinu (holandia+ pecivo) tak se na ty hodnoty, ktery jsem vycetl z te tabulky nedostanu snad jsem to napsal nejak zrozumitelne :-D

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2014 20:08:52


jj, napsal jsi to srozumitelně.... osobně radím, najez se pořádně ráno (snídaně - dostatek dlouhých sachrů), a druhý nářez na oběd (to jsou hlavní jídla za den).... jak píšeš, ráno co nejvíc sachrů a postupně k večeru snižovat a přidávat bílkovin ... já se toho držím už nějaký ten měsíc a hubnu jako po másle Otrocké počítání kalorií opravdu nikam nevede a za chvíli by tě to spíše demotivovalo Dej tomu pár dní/týdnů a najdeš optimální svačiny, obědy

Jinak opravdu radím mít dostatek sachrů (hlavně dopoledne) - jinak Tě k večeru bude popadat "vlčí hlad", kterému dřív či později propadneš

Pak sem zkus hodit nějaký ten jídelníček

sobb

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2014 20:20:12


Lucinka215
Diky moc :-D jeste mam trochu problem s tim, ze delam hodne nocnich. Takze tam bude trosku problem. Ale budu si muset ten jidelnicek proste posunout. Kdyz se po nocnim vyspim tak zacit snidani a pokracovat dal. Teda aspon tak jsem se to docetl tady v jednom clanku. Jidelak sem pak nejakej hodim

sobb

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2014 21:57:02


Tak jsem zkusil udělat ten jídelák, doufám že bude stát aspoň trochu za něco

snídaně
ovesná kaše z 80g vloček a 225 ml mléka

svačina
dva krajíce celozrnýho chleba, 50g kuřecí šunky, 50g olomouckých tvarůžků

oběd
zeleninový salát, 150g tuňák ve vlastní šťávě, dva krajíce celozrnýho chleba

svačina
activia 0%, dva racio chleby rýžové

večeře
Kuřecí prsa 150g, udělal bych z toho něco jako čínu s paprikou a pórkem a 100g rýže

2. večeře
míchanice ze 4 bílků a jedno celý vejce.


v podstatě jsem udělal výběr z mýho no spíš z Michalova jídeláku a doplnil váhy

sobb

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2014 22:01:45


jo a ještě hodnoty

mám mít B:177 S:251 T:31 a mám B:164 S:251 T:28

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2014 22:27:50


Nevypadá to špatně
svačina: aktivia - no nic moc kvalita - zainvestuj do lepšího jogurtu (normální se cca 3 % tuku - hollandia, z valašska, olma,... ne žádné smetanové), rýžové chleby nahraď kneckama nebo si do toho jogurtu přidej vločky
večeře: doufám, že ta rýže není za syrova
2 večere - chybí ti tam sachry, je to samá bílkovina - dej kousek chleba (ne moc) nebo kneck

Jinak to vypadá moc dobře

Jestli jsou hodnoty ok Ti poradí kluci, já vím, kolik by tak zhruba měly mít holky

sobb

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2014 22:36:21


Lucinka215
Ja tu holandii tam mel puvodne ale pak jsem to vymenil za jogurt bez tuku proc ne ty ryzovy chlebicky? Me docela chutnaji ryze je samozrejme varena :-D a k veceri jsem zapomnel pecivo napsat :-D

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 6 Úno 2014 00:13:45


Jogurt bez tuku není jogurt. Radši kvalitu. Ryzove chlebicky prý mají vysoký glykemicky index nebo co, je po nich brzo hlad. To není z moji hlavy, ale kdosi mi to taky psal, taky jsem je jedlá.

sobb

Člen

# Zasláno: 6 Úno 2014 08:06:18


Lucinka215
Dobre, tak ty chlebicky jeste vyradim v pondeli zacnu, tak snad to pujde dobre.

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 6 Úno 2014 08:47:51


ty chlebicky jeste vyradim .... nemusíš je vyřazovat úplně, pokud ti chutnají (člověk musí mít nějakou tu radost ), ale omezit, pokud si je třeba 2x týdně dáš místo knecku, tak se určitě nic nestane

sobb

Člen

# Zasláno: 9 Úno 2014 15:28:58


Jeste jsem zjistil, ze nevim jak mam jist kdyz nebudu 24 hodin spat. A prave ze se mi to stava minimalne jednou tydne. Mam normalne zdvojnasobit hodnoty? Muzete mi v tomhle nekdo poradit?

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!