Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / Jehla 25let/196cm/95,7kg - zpevnění a pomalé nabírání na 100Kg
Autor Zpráva
Jehla

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2014 11:43:40


Jehla 25let/196cm/95,7kg - zpevnění a pomalé nabírání na 100Kg

Jehla

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2014 14:25:56


Zdravím všem, ke cvičení jsem se vrátil po delší pauze (7let kdy jsem intenzivně cvičil cca 1,5roku) a to z toho důvodu že jsem byl úplně ubohej na svojí vejšku. Tím myslím svalstvo, které tam asi už bohužel nebylo žádné Ramena žádný a břicho vyvalený.... Váhu mám od začátku o 1,5Kg nahoře, s tím jsem spokojenej, protože jak jsem psal není mým cílem rychle nabrat. Cvičím od 07/2013, do 11/2013 jsem jel vesměs to samí 3x v týdnu, abych si osvěžil techniku, dýchání, atd. (trénink rozepíšu níž)
Od 2014 jedu obden.

Od začátku jedu proteiny min. 82 (Měl jsem Explomax 82, na mě osobně to moc nesedělo, přišlo mi to moc vodový, teď jedu ATP maxi pro 90 (kterej je po chuťový stránce strašnej, ale cítím že mi to dává víc než ten Explomax)
Příjem bílkovin ze suplementů den tréninku 150g
den netréninkový 100g

Před tréninkem NOčka (CellZoom HardCore - Strop s tím jsem byl max. spokojenej a nyní Dymatize Xpand 2x power přijde mi že nejsem tolik propumpovanej jako na Amixu, ale stále super (Oboje na max. dávkách co jsou uvedeny) Trénink s NOčkama jsem před tím neznal a teď už si ho bez nich ani neumím představit

Po tréninku mám nyní Anabolic Masster (3odměrky po tréninku)
Před tím jsem měl CarboJetMass Profesional.
CJMP jednoznačně chuťově lepší, ale já ho déle trávil...
AM je tam víc cítit chemie, ale přijde mi že momentálně mi to dává víc než CJMP (pouze subjektivní pocit)

Tak a konečně k tréninku.
PO,ST,PÁ,NE mám posilku (plán ještě rozepíšu)
ÚT,ČT mám sálovku (ÚT 90min a ČT 60min, čistej čas na hřišti cca 2/3 z celkového času)


VŠE 3*10

PO - RAMENA+BŘICHO
Tlaky v sedě na multipressu VČ pod bradu (sklon lavice cca 80)
Tlaky v sedě na stroji za hlavu
Tlaky JČ v sedě (Sklon lavice 90)
Táhání spodní kladky, tělo bokem (jako když taháš meč)

Tady je jediná vyjímka vše 1*20 ve 3sérkách
Zkracovačky na šikmé lavici
Zvedání válce (válec opřený kousek nad koleny)
Zvedání nohou na Empiru (natažené)
Rotování v pase v sedě s rovnými zády (nevím jak se jmenuje )


ST - PRSA+BICEPS
Bench
Tlaky JČ na šikmé lavici
Peck-Deck
Stahování protilehlých horních kladek v předklonu

Bicepsovy zdvih JČ
Bicepsovy zdvih se širším úchopem VČ
Scotova Lavice
bicepsovy zdvih se spodní kladkou



PÁ - ZÁDA+TRICEPS
Stahování horní kladky za hlavu
Přitahování spodní kladky s rovnou tyčí
Přitahování horní kladky úzkým úchopem v leže
(Vrchní polovina těla v náklonu 30) Nevím přesně název
Přítahy v předklonu na stroji (Hrudník opřený)

Franouzsky tlak
Bench na úzko
Stahovani horní kladky v kleče s lokty opřenými o lavici



NE - ZÁDA+KOMBINACE SuperSérie Bic+Tric + Arnoldka 21
Stahování horní kladky před hlavu
Mrtvý tah
Přitahování VČ v předklonu

Supersérie - Bic.zdvih spodní kladky+triceps horní kladka stahování
3 série Po kombinaci větší pauza cca 3min
Arnoldka 21 - jedu pouze 1x max 2x


Vím že v tréninku nemám nikde nohy, já to tak mám záměrně a to je taky jedna z věcí které mě vedli k tomu to zde založit. Vůbec nevím jestli je to dobře že žiju pouze s fotbalu, hlavně nechci mít namáklý nohy jak krávy, to by mi bylo bohužel k hovnu Sám za tu dobu jsem pocítil že nohy mám rychlejší ( o něco) a hlavně silnější. Abych řekl pravdu zatím mi to tak vyhovuje.

Neděli mám vyhrazenou na partie na které se potřebuji zaměřit, protože mi přijdou menší než by měli (momentálně křídla+Spodní část zad a vzpřimovače myslím) před tím jsem tam měl ramena....

Tréninky se snažím měnit ob týden, u malých partií moduluju každý týden, necítím se zrovna na to že bych si mohl překopat celý trénink, tudíž se držím kostry tréninku a snažím se měnit různé varianty cviků. Taky cítím že mi to dává mnohem víc (hlavně u menších partií-biceps+triceps )

A teď to hlavní a smutné
Nemám čas dodržovat striktní jídeláky o kterých se tu píše a které tu jsou ukazovány, v tom je myslím moje hlavní bolest.

Mám čas akorát na snídani, oběd (kde můžu ovlivnit pouze přílohu
A večeře je jediná věc kterou při větší snaze zvládnu udělat, možná ještě svačiny že bych zvládal

Kritiku a dobré rady rád uvítám.
Na názory typu: Bez pořádnýho jídeláku nic neuděláš. Na ty už vůbec ne.
Je mi jasný že pořádnej jídelák je skoro půlka úspěchu, ale já jsem k tomu asi psychicky ještě nedošel

Váhy začnu psát ode dneška, nechci to tam jen nastřelit
Budu se snažit popsat každý trénink zvlášť
Foto pro srovnání, jaký je posun od začátku bohužel nemám, dám jsem alespoň aktuální, výhledově, ať mám srovnání od založení vlákna.
Míry dopíšu také zítra

Ještě jednou za každý podmět, radu, no prostě cokoliv by vedlo k nějakému posunu milerád uvítám.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2014 14:46:44 ° Změnil/a: MichalPM


Jehla
je mi lito, ale poradnej jidelak je spis az takovych 80% uspechu..

a bez treninku nohou se tezko neceho dosahne..

to jsi slyset nechtel, ale jsem presvedceny, ze kazdy, kdo malinko vi o co jde, ti napise totez..

pises par opravdovych volovin, kterym nerozumim..

Je mi jasný že pořádnej jídelák je skoro půlka úspěchu, ale já jsem k tomu asi psychicky ještě nedošel
co to ma jako znamenat? jak psychicky nedosel? bud chces se sebou neco udelat nebo ne, je to v podstate dost primitivni..

rekl bych, ze bez kvalitniho jidla akorat vyhazujes prachy za doplnky..

kazdej kdo opravdu chce nabrat, musi mit trenink zalozenej na zakladnich cvicich..mas tam sice mrtvolu i bench, ale drep chybi, a to je proste zavaznej nedostatek..

vim ze tohle jsi slyset nechtel, ale nema smysl te obelhavat..mam totiz takovej pocit, ze to vsechno stejne sam vis a nevim tedy, cos cekal ze ti tu kdokoliv napise jinyho..fakta jsou proste fakta a plati vicemene odjakziva a pro kazdyho.

tak zkus otevrit hlavu a zacit delat veci poradne, jinak to pujde velmi tezko, pokud vubec..

tak drzim pesti

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!