Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / kyta - Olympijská činka - činky na doma
Autor Zpráva
kyta

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2014 19:38:51


Ahoj, může mi někdo prosím poradit. Chtěla bych začít cvičit s olympijskou činkou, nevim ale jak dlouhou osu jak širokou. ), s jakou zátěží, Jaké cviky, , kolii sérii po kolika opakování, kolikrát týdně cvičit, a za jak dlouho si přidat a jakou zátěž.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Úno 2014 11:01:54


kyta
absolutně to nechapu. Co tě vede k tomu, že musíš začit zrovna s olympijskou činkou???
Nebo chceš dělat vzpírání ?

kyta

Člen

# Zasláno: 13 Úno 2014 09:35:15


Ahoj, neni to asi olympijska ale obouruč, nevim, vzpirat nechci, všude se píše že se s ní da procvićit téměř celý tělo, třikrát týdně davam rychlochůze, cvičila sem jillen atd, chtěla bych si zapojit do cvičení i činky ale nevim s jakou zátěží začít, myslela sem že by mitu někdo poradil

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Úno 2014 09:55:28 ° Změnil/a: Martin


kyta
No takhle už to zní lépe. Myslím, že dvě nakládací jednoruční činky jsou na domací cvičení vhodnější a jsou doma i skladnější.
I když je fakt, že s velkou činkou se dá dělat pár krásných cviků na stehna a zadeček.

Možná nejrozumnější by bylo začít cvičit viz Cvičení na doma pro ženy a až ti bude činka urgentně chybět, tak si ji koupíš



kyta

Člen

# Zasláno: 13 Úno 2014 10:19:06


Cviceni na doma cvičim a jednoručky mam 4kg , taky 8kg kettlebel, chtěla sem si zařadit obouruč, četla sem samy chvaly na mrtvý tah ale nide neni napsano z jakou zatěži začit kolk seri po kolika opakovani

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Úno 2014 10:40:48


kyta
aha, tak to jo
A na mrtvý tah ani nepotřebuješ stojan. Je třeba začít cvičit techniku, na to ti stačí tak 10-30kg, ale jak se zlepšuješ, tak to může jít hodně nahoru.
Pro ženu bude platit stejné pravidlo jako pro třeby = lehčí váha svižnější pohyb a cca 15-20 opakování v sérii.

K velké čince by to pak chtělo i nějaký stojan, protože, když si ji dáš na ramena, tak můžeš dělat i dřepy a výpady.

kyta

Člen

# Zasláno: 13 Úno 2014 10:52:36


Supet tak děkuju za radu. Akorat my dorazla činka s PPL, pošťák pěkně supí šel stim doschodů Vypadá že mrtvej tah neviděl ani z rychlíku.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!