Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Alacry (Ali) 25 let, 59/163
Autor Zpráva
Alacry

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2014 13:04:18


Ahoj, zdravím všechny příznivce sportu a zdravé výživy
Vaše stránky s emi velice líbí a ráda se k vám přidávám.

Jmenuji se Alča, je mi 25 let a chtěla bych změnit svůj životní styl.
Měřím asi 163 cm, vážím 58,5 kg. Chtěla bych zahodit své tukové zásoby a nabrat svaly.
Dříve jsem chodila pravidelně do posilovny, ale stravu nijak extra neřešila, avšak s postavou jsem byla spokojena. Teď díky škole a práci a určitým změnám v životě (ano, ano výmluvy) jsem nějaký ten rok PRAVIDELNĚ necvičila (samozřejmě nějaký ten sport tam je, ale pravidelnost chybí). Stravuji se pořád špatně, ikdyž už se o něco málo pokouším, ale chci to zásadně změnit.

Pozoruji na sobě zhoršení, které chci odstranit (bolesti zad, únava, horší pleť, a samozřejmě ten tuk - hlavně oblast břicha)
Celkově jsem "celkem hubená" nosím normálně velikost 36, ale chtěla bych se zbavit toho tuku a vyrýsovat postavu.

Zatím tu pročítám vaše diskuze a chci se nějak nastartovat.
Z vaší kalkulačky mi vyšel tento příjem:
3724 kj - bílkoviny 102 g, sacharidy 78 g, tuky 17 g

Nejhorší problém u mě je, že taknějak (alespoň myslím) vím složení jídelníčku, ale dělá mi problém ho obměňovat, nebo spočítat, zda jsem množstevně správně.

Zde ukázka mého nového jídelníčku:
Snídaně: ovesná kaše natural, 60g
svačina: plátek 100% celozrnného chleba (lisovaný), plátek šunky, plátek sýra 17%, nějaká zelenina
oběd: stravuji se v jídelně v práci, ale většinou si dávám plátek masa (kuřecí, vepřové, hovězí) s rýží nebo zeleninovou přlohou (váhově bohužel nevím, ale odhaduji 150 g masa
svačina: jogurt, pečivo celozrnné
Večeře: př.: tuňák s brokolicí, celozrnné pečivo, nebo mozzarella a rajče z pečivem.

Můžete mi prosím napsat, zda takovéto složení je pro mě dobré, nebo je třeba něco změnit?
Určitě ještě přidám cvičení, chci začít pravidelně běhat a posilovat doma. Bohužel jsem se přestěhovala a nemohu najít ideální fitko, nechodíte třeba někdo někam v Praze v okolí Smíchova, Zbraslavi?

Někdy se třeba odhodlám a přidám i foto postavy.
Děkuji za reakce.
Zatím se všichni (s)mějte krásně..

arnold

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2014 15:35:20 ° Změnil/a: arnold


Jídelák vypadá v pohodě ,
Určitě ještě přidám cvičení, chci začít pravidelně běhat a posilovat doma
s tím začni ihned nic neodkládej.

Výška/ výška vypadá dobře stačí to trochu přebudovat , nabrat trochu svalstva a zároven stáhnot tuky , jde to tak jak jsem to napsal najednou.
Víc svaloviny znamená větší bazální metabolismus s tím že spaluješ víc energie v tuku celej den.

Máš podobný věk i váhu a výšku jak Nathalia Melo Moreira
Výška: 165 cm

Váha: 56 kg

Narozena: 19. ledna 1984

Stav: svobodná

Bydliště: Ft. Lauderdale, Florida, USA



igorl

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2014 17:17:52


3724 kj - bílkoviny 102 g, sacharidy 78 g, tuky 17 g
Nemalo tam byt 178g sacharidov? Sak 78g su moje ranajky

Alacry

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2014 17:56:20


Díky za odpovědi,

Arnold:
Nathalia teda vypadá skvěle, je hezký vidět, jak stejná váha s jiným poměrem tuků a svalů vypadá sakra jinak
Toto sice můj cíl není, já bych se chtěla přiblížit kočce na fotografii
http://www.i-fitness.ic.cz/images/fitnesswomen.jpg

A i to je pro mne velký cíl

Igorl:
máš pravdu, mám tam chybku, prohodila jsem nechtěne bílkoviny a sacharidy, tedy:

78 g bílkovin a 102 g sacharidů

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!