Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Jarouš 25 let 190/100 dostat se na 90
Autor Zpráva
Jarous

Člen

# Zasláno: 2 Dub 2014 09:47:24


Hoj, skvělý nápad s deníčky. Vkládám můj záměr. Budu se těšit najakýkoliv komentář. Neštřete mně .) Díky

Věk: 25 let
Hmotnost: 100 kg
Výška: 190
Tuk: cca 24 %

Snídaně:
miska cereálií (150g) s mlékem
nebo
4 míchaná vajíčka s celozrnným pečivem
Sklenice vody 0,3 L

1. Svačina:
Černý čaj 0,3 L
Jogurt Holandia (ochucený – čokoláda)
Celozrnná houska – plátek sýra a šunky

Oběd:
Kuřecí s pečeným bramborem
nebo
Hovězí plátek s rýží + různé omáčky
Cola Zero 0,3 L

2. Svačina:
Celozrnné pečivo – plátek sýra a šunky
Rajče nebo paprika
Sklenice vody 0,3

3. Svačina:
Celozrnné pečivo – plátek sýra a šunky
Rajče nebo paprika
Sklenice vody 0,3

Mezi svačinou a večeří občas dávám kávu 0,3 z plechovky nebo Colu Zero 0,3

Večeře:
Plátek ryby + dušená zelenia
Nebo
Kuřecí plátek + zelenina
2x sklenice vody 0,3


Fyzická aktivita:
Mám sedavé povolání, tzn. každý den cca 4 km chůze z práce a do práce, kde 9 hodin sedím na zadku. Každý den se snažím vyvíjet nějakou fyzickou aktivitu - pomáhá mi to s bolestmi zad. Je to 2 – 3x fitko – dřív sem se věnoval posilování hodně (pravidelně 3x týdně po delší dobu), když sem přestal, přišla kila nahoru. Chodím plavat 1 – 2x týdně. Alespoň jednou týdně si chodím zaběhat. O víkendu se věnuju cyklistice a občas si zahraju fotbálek.

Cíl:
Stáhnout podíl tuku pod 15 % + zároveň snížit hmotnost
Blíží se mi sezóna závodů na kole a triatlon
Upravuju si trénink, tak abych nenabral moc těžkých svalů a neustále zlepšoval fyzičku

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 2 Dub 2014 10:07:23


Ahoj,
ty jídelníčky nevypadají špatně , akorát ti nezbude nic jiného, než to i zvážit a spočítat hodnoty, jestli jíš dost nebo málo

Jinak:
snídaně:
- cereálie jsou správná volba - ale jestli kupuješ nějaké už "hotové", tak je vyměň za obyčejné vločky (tyhle kupované ochucené jsou plné zbytečného cukru)
- 4 míchaná vajíčka - no snad tam nemáš i 4 žloutky

svačina
- holandia čoko je famózní - taky ji miluji, ale dávám si ji jen tak 2x do týdne - je tam zbytečně moc cukru, takže to omez (a i přesto to nejez samotné a hoď si do ní pár ovesných vloček nebo k tomu jogurtu přikousni nějaké pečivo), jinak vol raději bílý jogurt (klasický, žádné light) a zase k tomu něco zakousnout (můžeš si ten jogurt namíchat třeba s tvarohem atd. - fantazii se meze nekladou)
- houska - vol raději chleba, plátek sýra a plátek šunky???? trochu málo ne , těch plátků dej rozhodně víc

oběd:
ok + přidej zeleninku
omáčky?? To snad ne

Svačina
ok, zkus zařadit i tvarůžky, cottage,... ať nejíš pořád to samé

a to kafé z plechovky a ten hnus cola zero je potřeba pít??? Sice tam cukr není, ale ty sračky co tam cpou místo toho je snad ještě horší, než kdyby jsi pil obyčejnou kolu - hoď to do koše

večeře:
ryby, kuře ok, zelenina taky, ale chybí sacharidy, takže klidně dej brambor, rýži, pečivo, ale jen menší porcičku (ne jako např. na oběd)

Ty jsi teda aktivní, co se sportu týká

Snad ti ten komentář trošku pomůže

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!