Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Veronikka - 21 let, 62/165
Autor Zpráva
veronikka

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2014 18:57:34


Ahoj,

Všechny články pročteny, konečně jsem se pustila do diskuze a pěkně mě bez výčitek kritizujte.

21 let, 62 kg - 165 cm, oplácaná, bývalá závislačka na všem sladkém. Hodně nakynula ve Spojených Státech, teď žiji v Irsku. Cíl je pěkná fit postava, cítít se dobře, kg neřeším.

K jídelníčku dodám to, že jsem vegetariánka.

Tak strava - téměř totožná den co den (začala jsem před týdnem a půl) + cvičení - cvičím už tak měsíc.

Včera:

7: 30 Snídaně:
ovesné vločky 40g, 200 ml odtučněného mléka, čajová lžička holandského kakaa, 10g medu (dovolim si obhájit ten med a kakao, že se "léčím ze závislosti" na cukru a toto je jediné jídlo během dne kdy si dopřeji něco a ne snad tak zlého, ale tak do mě kdyžtak ;-))

10:00 Svačina:
2x knaeckebrot, 160g bílého jogurt fat free

12: 00 Oběd:
200g vařené čočky, 1ks bílek

13:30 - 14:30 - posilování - nohy a ramena

výpady - 3 série po 25ti opak, v ruce činky 2x 5kg
zakopávání na stroji v sedě - 3 série, 12 opak
zakopávání na stroji ve stoje - 3S, 12O
vnitřní strana stehen na stroji- 3S, 12O
dřepy 10kg - 3S, 25O
ramena nas troji - 3S, 8-12O
předpažování na ramena - 3S, 8-12O
upažování na ramena - 3S, 8-12O

14:45 - půl banánu

15:30 Svačina:
1/2 vicezrné housky 32g, 1 plátek (20g) Leedamer light sýr, plátek salátu

18:15 Večeře:
3x knaeckebrot, 60g low fat cottage cheese

21:15
130g polotučný tvaroh (nemohu sehnat netučný)
vím, že co se týká tvarohu na noc se názory liší, občas si dám vejce - 1 celé a 3 bílky a knaeckbrot, ovšem někdy pracuji a nemám čas tak tvaroh je přijatelnější a problémy se spánkem nemám.

Spánek - 23.30

občas (2x týdně) si po obědě dám protein - raw rostlinný protein v 150 ml kokosového mléka, to tak spíše když mám chut na sladké tak to tím zaženu, ale chutě dost polevily. Beru Vit C a B jako doplněk.

Cvičím následovně:

3x týdně posilování

1 - prsa, biceps, břicho

tlaky jednoručkami
rozpažování v leže na rovné lávce
střídavé zdvihy jednoruček na biceps
zdvih jednoručky s oporou o koleno
sedy lehy

2 - stehna, lýtka, ramena

dřepy
předkopávání/výpady
zakopávání
upažování na ramena
předpažování na ramena

3 - záda, triceps, břicho

stahování kladky shora na hrudník širokým úchopem
přítahy kladky v sedě k pasu
stahování kladky úzkým úchopem
spouštění jednoručky za halvu v sedě obouručně
sedy lehy
"jízda na kole" v leže na břicho

Vše cvičím max vahou kterou dokáží, jelikož teprve začínám tak většinou činky 5kg někdy 10 (biceps) , vždy to mam tak že když jedu 10-12cté opakování tak už je to nadoraz a další bych už nedala.

Posiluji většinou obden, jak mi vychází práce, když tak dám den 1 ruce a den na to nohy, pak volno, ale snažím se mít rozestupy.

Poté 2x týdně (někdy i 3x) jen kardio - rychlá chůze do kopce na pásu, orbitrek, 1 hodina. Chodím také na kardio a lehké posilování venku se skupinou 1x týdně.

Vždy den volna bez cvičení, někdy dva.

Budu moc ráda tu sdílet své úspěchy (neúspěchy nepřicházejí v úvahu) a budu vděčná Martinovi i ostatním za připomínky, komentáře, podporu apod

Mějte se hezky

Veronika

PS Ráda bych vložila fotku, ale nevím jak :-/

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2014 20:44:17


ahoj, vítám Tě tady

lžička holandského kakaa, 10g medu (dovolim si obhájit ten med a kakao, že se "léčím ze závislosti" na cukru... kakao nevadí, ale vybírej odtučněné, ten med se snaž postupně vynechat - to sladké máš jenom v hlavě, pokud budeš mít dostatek komplexních sachrů po celý den, na cukr ani nepomyslíš (to mi můžeš věřit, taky jsem byla jen na sladké)

10:00 kneckebrot - ráno dej radši pečivo, kneky si nech na večer
jogurt fat free teda slyším poprvé .... hold tady v česku jsme asi sto let za opicema , ale tipuju, že to je asi klasicky náš light, radši vol nomální jogurt, žádný smetanový nebo řecký, prostě klasický

12:00 ta čočka, jako vegetarián asi nemáš moc na výběr co jíst, ale ty luštěniny nejez často

nemáš spočítané hodnoty, ale tak od oka se mi to zdá celkem málo.... na ty "fat free, light věci se vykašli"

Ty jo fotky taky nevím jak vložit, tak to házím na rajče a pak sem dávám odkaz,... ale někde zkušenější ti poradí jak na to

A jak jinak, jak se žije v Irsku

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Dub 2014 10:15:15


Lucinka215
na fotky je rajče a odkaz nejlepší - máš nad tím aspoň plnou kontrolu.
Jinak se sem dá dát fotka, pokud už je někde jinde na netu (třeba to rajče), aby šla přímo vidět. Postup je v nápovědě k diskusi co nahoře:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=281

veronikka

Člen

# Zasláno: 17 Dub 2014 12:04:34


Oki, nahraju.

Málo? Podle tabulky je to následovně:

Snídaně:

B: 12,8
T: 4,3
S: 52,41

Svačina:

B: 7,66
T: 1, 66
S: 20,17

Oběd:

B: 19, 6
T: 0,8
S: 34, 4

Svačina:

B: 7,14
T: 3,4
S: 17,54

Večeře:

B: 12,02
T: 3,87
S: 23, 87

2. Večeře

B: 24, 7
T: 2
S: 6,5

= B: 83, 92
T: 16, 03
S: 155, 36

Dokonce podle tabulky mám mít bílkoviny kolem 70, Sachry kolem 110 (to mi přijde málo, každý den cvičím) a tuky 16, 7.

Ohledně toho fat free. Třeba jogurt jím klasický bílý z farmy (irsko haha ), ale kdybych jedla vše full fat vč mléka tak mám za den tak o 20g tuků navíc... :-/ HM ?

Jinak žije se zde skvěle ale budu se opět stěhovat jinam, je to dočasné, na mé postavě se to stěhování ze zěme do země moc dobře neprojevuje

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 17 Dub 2014 12:11:15


Dokonce podle tabulky mám mít bílkoviny kolem 70, Sachry kolem 110 (to mi přijde málo, každý den cvičím) a tuky 16, 7. ... tuhle větu píšu už asi po sté.... ty tabulky jsou pro lidi, kteří jen sedí na zadku.... takže všechno zvedni, bílkoviny tak 80-90g, sachrů tak kolem 150 -160 na tvou váhu a výšku by mohlo stačit a tuky drž pod 30g, rozhodně nechoď pod dvacet....


Ohledně toho fat free. Třeba jogurt jím klasický bílý z farmy (irsko haha ), ale kdybych jedla vše full fat vč mléka tak mám za den tak o 20g tuků navíc... :-/ HM ?
.... sorry v Irsku jsem v životě nebyla, tak netuším, jak tam co značí .... jen chci říct nejez light věci ani ne ty nejtučnější , mléko polotučné je ideální (nízkotučné není ani snad mléko - já to pila jen jednou )

Ty jsi teda cestovatelka

veronikka

Člen

# Zasláno: 17 Dub 2014 12:26:29


Takže zase až tak špatně na tom můj jídelníček není ty tuky teda zvednu, a třeba v těch sachrech nebyl započítán ten banán po cvičení, takže by to mohlo tak nějak sedět na moji váhu ne? ;-)

Heleť třeba následovně: mléko označené full fat tady má 3.5 a někdy i 4% tuku. Low fat má 2 % (což je něco jako v ČR označení polotučné, že?), fat free má 0% tuku a pak ještě častě (to piji nejčastěji) je slim milk a to má 1%. Zmatky

Dávám si teď tedy pečivo k snídani namísto knaeckbrotu

Jak se tobě daří? Koukala jsem že ty jsi zhubla pěknou sumu tuků ;-)

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 18 Dub 2014 10:18:58


a třeba v těch sachrech nebyl započítán ten banán po cvičení, ... ten ani počítat nemusíš, ten se hned "vstřebá"

Díky za vysvětlenou , aspoň až pojedu do Irska budu vědět co nakupovat a nebudu se u toho tvářit jak Alenka v říši divů .... člověk se pořád učí


Jak se tobě daří? Koukala jsem že ty jsi zhubla pěknou sumu tuků ;-).....ani mi to nepřipomínej a ještě jich je potřeba spoustu sundat

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!