Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Eva - 21 let, 62/180
Autor Zpráva
EvickaP

Člen

# Zasláno: 1 Kvě 2014 18:27:16


Ahoj,

po přečtění mnoha různých příspěvků, jsem se rozhodla se sebou konečně něco udělat. Nikdy jsem nebyla žádné tintítko a moje váha se vyšplhala na základní škole skoro k 90 kilům. Moje současná váha není vzhledem k mé výšce špatná ale bohužel jsem v minulosti hubla špatným způsobem a tudíž mi zůstalo po těle hodně tuku a povislé kůže, které bych se ráda zbavila. Mým největším problémem jsou především stehna a zadek - na těchto partiích bych tedy potřebovala ubrat nejvíce. Začala jsem cvičit a také se dobře stravovat i když i ta strava je u mě docela problémem, protože jsem vegetarián - nicméně i tak se snažím mít svůj jídelníček bohatý ale vůbec bych se nezlobila, kdybyste poradili nějaký repcept či suroviny Jinak každodenní aktivity, které provozuju jsou takové: půl hodiny cvičení s Jillian Michaels, poté asi 40-50 minut běhu, kdy se snažím udržovat svůj tep ve správné spalovací zóně a občas zařadím i posilku (1x týdně). Myslíte, že je to správné?? Také jsem uvažovala o běhu ještě před snídaní ale nevím, jestli je to dobré takhle nalačno máte s tím někdo zkušenosti???

Moc díky za odpovědi

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 1 Kvě 2014 21:35:05


Ahoj,
vítám Tě tady
Také jsem uvažovala o běhu ještě před snídaní ale nevím, jestli je to dobré takhle nalačno máte s tím někdo zkušenosti??? na lačno nic nedělej http://www.f-sport.cz/print.php?id=175

že jsi vegetarián není problém, takže předpokládám, že nejím jenom maso... vejce, mléko jíš, takže pohoda

Zkus sem hodit jídelníček, ať víme jak jsi na tom

Evula

Člen

# Zasláno: 1 Kvě 2014 21:53:08


EvickaP
Ahoj, s tim behem to asi ani nezkousej. Pokud zacnes poradne a spravne jist (tzn. hned jak vstanes), tak se Ti rozbehne metabolismus a stejne toho nejspis ani nebudes schopna. Ja kdyz rano vstanu, tak se mnou neni rec, musim se hned najist, jinak bych chcipla na hlad Kdybych se snazila o nejakou aktivitu, tak nejspis omdlim...kazdopadne sportovat na lacno zadnej smysl nema, jak uz Lucinka215 psala.
K tomu vegetarianstvi.. ja jsem maso nejedla asi 12 let, ale pak jsem se do toho oprela a stejne jsem zjistila, ze abych nahnala bilkoviny bez zbytecnych tuku, tak se to maso dost hodi. Zacinala jsem na kureti, ted jim i kruti, ryby, chystam se po asi 15 letech na kralika a dokonce jsem minulej tyden mela hovezi! Ale je to na Tobe. Jde to, ale dat si obcas maso je fakt lepsi, navic jist 6x denne syr/vajicko je celkem pruda.

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 1 Kvě 2014 22:12:51


Tak je pravda, že já toho masa taky moc nesním, jím jen kuřecí (a to většinou ještě domácí, které bereme od jednoho pána) a pak ryby + kuřecí šunku, a dvakrrát do roka si dám krůtí, ale to moc nemusím.... ostatní jsem neměla v hubě od 12ti let .... je to každého volba, co jí a proč to nejí.... já nejsem teda zrovna masožravec, ale bez toho kuřecího a hlavně šunky bych to asi fakt nedala

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 1 Kvě 2014 23:13:08


Evula
Ja kdyz rano vstanu, tak se mnou neni rec, musim se hned najist, jinak bych chcipla na hlad Kdybych se snazila o nejakou aktivitu, tak nejspis omdlim... jsem ráda, že nejsem jediný případ ... já ráno vstanu, skočím na wc a už pádím k ledničce pro mléko a do skříňky pro vločky - většinou max do 15 minut do probuzení jím - i kdybych měla přijít pozdě do práce/školy, tak se najím a kdybych předtím měla dělat nějakou aktivitu, tak sebou fakt seknu

EvickaP

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2014 11:19:57


ahoj,

moc díky oběma za reakce. S tím během jsem vám vděčná, protože si myslím, že bych to zřejmě taky moc dobře nedávala bez jídla jojo nejím pouze maso ale alespoň ryby se snažím jíst a také si je dávám často taky jsem uvažovala o tom, že bych začala jíst alespoň kuřecí ale zatím je to nad moje síly, tak uvidím časem

tak tedy k tomu mému jídelníčku, vím, že není dokonalý, protože se teprve všechno učím. Dřív jsem jedla hrozně málo a nepravidelně, takže teďka se cítím neustále plná ...

snídaně: 70g ovesných vloček s vodou - někdy přidám půl banánu, jindy si dělám neslazenou kaši s pohankových vloček zase s půlkou banánu a hrstkou kustovnice
svačina: 2 plátky knackebrot s cottage sýrem posypané čerstvou pažitkou
oběd: 150g lososa plus zelenina v páře
svačina: opět dávám cottage s knackebrotem, nebo krajíc žitného chleba s tvarohovou pomazánkou
Večeře: sýrové tousty se zeleninou, někdy si dám místo večeře proteinový nápoj

a před spaním ještě jím asi zhruba půlku nízkotučného tvarohu s pár lžičkami bílého jogurtu Holladnia (ale ten nejím každý den)

Někdy mám pocit, že to do sebe snad všechno ani nenervu ale motivace být kásnější je větší

Ještě jsem se chtěla zeptat - často používám k vaření Robi maso či tofu, tak jestli s ním máte také zkušenosti a popřípadě jestli neznáte nějaké dobré ověřené recepty

Evula

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2014 14:08:34


EvickaP
-chtelo by to rozhodit aspon na sest jidel
-dopoledne 2 knaky je malo
-kde mas sacharidy na obed?
-samotnej tvaroh neni jidlo

chtelo by to navazit a spocitat B/S/T v kazdem jidle a soucet, takhle se to v tom prd vyzname. sacharidy od rana k veceru klesaji, bilkoviny stoupaji. Precti si ZNOVU navod pro zacatecniky a pak sem napis kompletni jidelnik..tesime se na nej
PS: je asi jasne, ze nikdo jinej krome Tebe se hodnotama u Tvych jidel zabyvat nebude, pokud chces poradit, musis to ostatnim trochu umoznit

EvickaP

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2014 14:55:19


díky moc za rady, zkusím se teda sestavit nový a potom ho sem hodím

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2014 17:05:56


Ahoj, přesně jak píše Evula, šest jídel by bylo lepší, ale když budeš mít pět, ale kvalitně sestavených, tak může být

70g vloček je možná zbytečně dost, ale zjistíš, až to propočítáš , ten banán radši nedávej, když tak jen občas, banán má zbytečně dost jednoduchých sachrů, které mít nemusíš a uděláš líp, když si dáš pak víc rýže apod.
2 knecky ráno - nesmysl, ráno potřebuješ právě energii, tak dej radši chleba
losos a zelenina ok (na lososa pozor - kvanta tuku, takže volit raději méně tučné ryby a lososa občas), ale chybí sacharidy
svačina by byla fajn
večeře, sýrové tousty na večeři nesmysl, tady potřebuješ ubírat sachrů, takže třeba jeden toustík a doplnit tvarůžkama nebo šunkou apod
tvaroh před spaním ok - zkus si tam přisypat pár vloček nebo k tomu dát kneck.... já třeba miluju tvaroh s kakaem a troška mandlí nebo si ten tvaroh můžeš udělat třeba s oblíbeným kořením - sama zjistíš jak ti to chutná

a přesně tak, važ a spočítej si hodnoty - upřímně si myslím, že i když je tam nemám, tak máš málo sachrů - chybí na oběd a v podstatě i na první svačinu

Někdy mám pocit, že to do sebe snad všechno ani nenervu ... vždyť toho není moc, nechápu proč všichni tvrdí, že mají moc jídla ... asi je to tím, že jsi zvyklá jíst 2x denně, ale neboj, za chvilku se ti toho jídla bude zdát málo
já osobně tofu a soju vůbec nejím, takže neporadím....

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!