Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Virtualcircus (Bob) 110/192, cíl: 90kg
Autor Zpráva
virtualcircus

Člen

# Zasláno: 20 Kvě 2014 16:15:56


Ahoj,

už od výšky se pohybuju v rozmezí od 105 do 110 kg. Jedinou výjimkou bylo období, kdy jsem vyzkoušel sacharidové vlny, ale ty jsem pak musel přerušit vzhledem k operaci žlučníku – šel ven. To jsem byl cca na 96 kg.

Rozhodl jsem se, že bych chtěl shodit a dostat se k 90kg. Tělesný tuk jsem si neměřil, ale chystám se. Údaj poskytnu později.

Narazil jsem na low carb dietu a chtěl bych ji vyzkoušet. Prohledával jsem net a většinou našel plány o třech – výjimečně čtyřech – jídlech. To mi přijde málo a dohání mě hlad.

Posílám včerejší a dnešní jídelníček:

Včera
7:00 budíček

7:50 omeleta z 4 vajíček – 2x celý, 2x bílek

11:00 2x malá mrkev

12:00 2x kuřecí prsa, 400g fazolí, 300g ve vodě vařeného špenátu

18:00 steak z hovězího zadního, vařená zelenina, 300g fazolí

20:00 rotoped 1,5 hodiny

22:00 sklenka bílého


Dnes
7:00 budíček

7:30 3 bílky a jedno celé vejce s mraženou zeleninou

12:00 kuřecí stehno, hovězí karbenátek, 150g čerstvého špenátu, 200g zelného salátu

Mám momentálně i pár zdravotních problémů:

Doktorka mi zjistila intoleranci na kravské mléko

Ráno mě bolívá ploska na noze, musel jsem začít nosit ortopedický vložky, ale moc teď neběhám.

Bolí mě rameno, podle doktora to budou záda, ale čekám na výsledky kvůli možnému inpingment syndromu. Každopádně cvičit taky nemůžu.

Chtěl bych jezdit pravidelně do práce na kole, ale když jsem jel dnes – je to 28km – tak jsem musel do sebe naházet nějaký cukry, protože jsem pomalu nezvedl nohu a málem jsem usnul na meetingu.

A v tom vidím největší průser. Nedostatek cukru mě dohonil, ale nehonila mě mlsná , spíš jsem neměl vůbec šťávu.

Budu rád za každý názor.

Jeden technický dotaz:

Váhy – jsou jich desítky, ale u levných mám podezření, že budou vážit podle toho jak se vyspí a u drahých mám pocit, že tři litry jsou trochu zbytečný.

Díky moc,

Bob

MichalPM

Člen

# Zasláno: 21 Kvě 2014 07:16:14


virtualcircus
ahoj, nejdriv si precti tohle..

http://www.f-sport.cz/print.php?id=333

takze: (moje osobni doporuceni a nazory)
1/ na nizkosachrovou dietu se proste vykasli..jak dlouho jsi byl schopny kvalitne pravidelne a normalůne jist v minulosti?
nejdriv bych byt tebou zkusil prave to..kazdy extrem je pro cloveka spatny, obzvlast kdyz jsi nemocny..

2/ jak jsi k tomu ramenu prisel, vis?

3/ ten jidelak je fakt uplne silenej..

4/ prostuduj si poradne clanky zde na webu, zacni poradne jist, kolo bude zatim snad stacit, ale cim driv se das do poradku a zacnes posilovat, tim lip.

5/ mam kuchynskou vahu za cca 700Kc a fachci mi pres 6 let


6/ jakakoliv dieta kde nejaky prvek omezis nebo vyradis funguje,ale rekni mi, jak dlouho se to da vydrzet? a co se stane az se zacne jist zase normalne?
neni lepsi jist plnohodnotnou kvalitni vyzivnou stravu a upravovat postavu sice pomalu, ale trvale??

tak drzim palce

virtualcircus

Člen

# Zasláno: 21 Kvě 2014 11:23:49


Ahoj,

článek jsem četl a dává mi smysl se na to vykašlat.

1/ Včera jsem ještě googloval a našel spoustu reakcí pro low carb (zejména komunita kolem Tima Ferrise v souvislosti s jeho knihou Four Hour Body), ale nutno říci, že záporné reakce jsou většinou od doktorů.

2/ Rameno začalo bolet zničehonic. Včera jsem šel ke čtvrtému ortopedovi, který mě stál hodně peněz, ale jako první mi řekl, že si myslí, že to je od zad. Ani nechci pomyslet co by se stalo kdybych poslechl a šel na artroskopii.

3/

4/ Vrhnu se na to, sestavím si jídelníček. Jde jen o to, že nemůžu mléčný výrobky a to mě dost omezuje. Ale můžu kozí mléko
Sport mi chybí, ale s tím ramenem se to fakt nedá. Možná dřepy.

5/ myslel jsem váhu, na které se můžu vážit já. Kuchyňskou mám za pár stovek a funguje výborně.

6/ Souhlas.

Díky moc za odpověď. Pak napíšu, jak jsem to jídlo upravil.

Bob

MichalPM

Člen

# Zasláno: 21 Kvě 2014 11:45:29


virtualcircus
jo takhle, osobni vaha..tu mam taky asi pet let, za cca 450korun a slouzi dobre..i kdyz vazi obcas blbe ))

chci tim rict, ze spis pouzivej krejcovskej metr a zrcadlo, ver mi, je to mnohem cennejsi. Vaha je opravdu nepodstatna..na svoji vejsku muzes vazit 85 a vypadat jak tajici snehulak nebo klidne i tech 110 a vypadat skvele..tak hura do toho a kdybys cokoliv, napis, nejen ja se ti budu snazit poradit, pokud budu moct.

virtualcircus

Člen

# Zasláno: 21 Kvě 2014 14:22:29


Tak jsem se na to díval, zmáčknul i kalkulačku a na moji váhu mi to vychází: B 160 / T - 28 / S - 225.

Vzhledem k tomu, že nemůžu mléčné výrobky tak jsem celkem limitovanej. Sestavil jsem si vzor jídelníčku, od kterýho bych se chtěl odrazit.

Snídaně:
vejce 1ks B
chléb celozrný

Svačina:
jablko (nebo jiné ovocné, které budou k dispozici)

Oběd:
kuřecí prsa
brambory vařené ve slupce

Svačina:
šunka krutí
kozí sýr 17g
chléb celozrný
okurka salátovka

Večeře:
kuřecí prsa
brambory vařené ve slupce
fazolky ve slaném nálevu sterilované

II. večeře
Zelenina - okurka, paprika, rajčata, apod.

Vychází mi to ale na Bílkoviny 151 / Tuky 33 / Sacharidy 199

Rád bych znal tvůj názor.

Děkuji,

Bob

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Kvě 2014 14:50:10


virtualcircus
Na snídaní zkus poblbnout s ovesnými vločkami, mají prakticky dokonalý poměr středních a dlouhých sacharidů, takže dají super základ do celého dne.

Jablko neni jídlo a ještě vleze hned do špeků.

Oběd a svačina jsou OK.

U večeře fazolky jen na ozdobu, jinak se luštěninám vyhybej.

Tu druhou večeři si dej pořádné jídlo, klidně třeba zase to samé cos měl an prvni večeři.

Pokud to budeš tlačit bez pohybu, tak ty hodnoty jsou do startu v pořádku i bílkovin máš dost. Pokud se začneš hýbat (a stehna jsou stejně největší svaly), pak se ti zvedne příjem sacharidů i bílkovin.

virtualcircus

Člen

# Zasláno: 21 Kvě 2014 15:43:43


Díky moc za zpětnou vazbu.
Zkusím zařadit ovesné vločky, ale budu to muset s něčím zkombinovat, samotný je asi nepozřu.

Jablko dám pryč, ale nechce se mi vynechat ovoce úplně.

Jediný s čím si nejsem jistý je 3x denně maso. Miluju maso, ale s takovou ho budu mít do měsíce plný zuby.

Každopádně díky a já se jdu dát do experimentu

Bob

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Kvě 2014 11:27:05


virtualcircus
Si to ovoce dej po tréninku.

addicted

Člen

# Zasláno: 22 Kvě 2014 21:55:10 ° Změnil/a: addicted


Ahoj, low carb high fat funguje uplne v pohode, ale musi se to delat spravne. Proto si myslim, ze to neni pro vetsinu lidi a radsi bych ti doporucil drzet se klasiky.

Ono je to v podstate jedno, at uz dodrzujes dusledne cokoli tak to z tebe vsechno spadne jak nic a nemusis zezacatku ani hnout prstem. 80% uspechu je jidlo.

20:00 rotoped 1,5 hodiny

Nejsem expert, ale neni tohle zbytecne prehnany?

Jinak drzim pesti

Martin

Administrátor

# Zasláno: 23 Kvě 2014 08:54:31 ° Změnil/a: Martin


addicted
low carb high fat nefunguje a zkoušeli to nějací profíci včetně Sarčeva,


low carb high fat funguje chvíli jako každá kalorie omezující dieta, což potvrzuješ v druhém odstavci.

Ale tyto stránky jsou o změně, kterou jde bez problémů a v pohodě provozovat celý život.

20:00 rotoped 1,5 hodiny Nejsem expert, ale neni tohle zbytecne prehnany? - ne není, teprve tak to má smysl.

virtualcircus

Člen

# Zasláno: 23 Kvě 2014 13:32:35


Doplňující dotazy:

Co když chci ráno jít běhat nebo si dát kolo. Jak to mám udělat s jídlem. Ptám se, protože jsem se dočetl, že snídaně by měla být max hodinu po probuzení, ale kolo i běh bych měl minimálně na hoďku.

Můžu jedno maso nahradit syrovátkovým proteinem? Nemůžu mlíko a nechce se mi do sebe pořád hrnout maso.

Díky moc,

Bob

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Kvě 2014 10:59:24


virtualcircus
Najez se lehce před tim tréninkem.

Můžu jedno maso nahradit syrovátkovým proteinem? - jedno jo.

addicted

Člen

# Zasláno: 28 Kvě 2014 06:00:17


Jak to jde? )

virtualcircus

Člen

# Zasláno: 28 Kvě 2014 11:47:30


Docela dobře, o víkendu jsem si to všechno poskládal, ještě dohledal pár věcí - kde sehnat kozí výrobky jako tvaroh, apod. Koupil si kuchyňskou i normální váhu a ševcovský metr

Jídelníček pondělí:

Snídaně
100g ovesných vloček zaliju horkou vodou a přidám lžíci medu.

Svačina
100g celozrný žitný chléb - na to tenoučká vrstva kozího sýru
50g šunky 92%

Oběd
Kuřecí prso + kopeček a půl rýže

Svačina
100g celozrnýho chleba, tuňák v konzervě se zeleninou

Večeře - před hodinu a půl dlouhým během
Protein 85 + kozí jogurt

II. Večeře
315g Flank Steak + 220g brambor

V pondělí ráno jsem stál na váze a měl cca 107,4 kg a 108cm přes pas. Budu to měřit asi každý týden v pondělí ráno.

Snažím se jíst po 2,5 až 3 hodinách, ale bohužel vzhledem k mé práci, kdy jsem kolikrát zavřenej 4 hodiny na meetingu to občas nejde

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Kvě 2014 08:59:53


virtualcircus
Jídelniček je sympatický

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!