Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / BackPa 22 let, 181cm
Autor Zpráva
BackPa2

Člen

# Zasláno: 23 Kvě 2014 17:08:04


Nazdar lidi, vážím 79kg, v pase mám 81cm, na hrudníku 103cm a obvod paže 39cm. Zatím je to bída, ale jakž takž to jde nahoru Pravidelně jsem začal cvičit až na začátku tohoto roku. Pravidelně myslím, že cvičím ob den. Můj problém je ten, že i když jím často a hodně, stejně se nějak nemůžu přehoupnout přes těch 80Kg (Minulý rok (listopad) jsem díky úrazu nohou, kdy jsem skoro nemohl chodit, zhubl ze 76kg na 68kg v Prosinci). Zkoušel jsem gainery GMM a Mutant Mass (btw ten mi opravdu nechutná), aktuálně testuju CJM a protein 70% od Fitco, tak uvidím, jak porostu

Co se týče stravy, tak ráno to bývají vločky nebo 2 krajíce chleba s marmeládou (někdy i 3 a někdy ráno mám staženej žaludek a stěží do sebe dostanu jeden krajíc, pak jím i půl hodiny 2-3 krajice) nebo čínská polívka .

Na oběd většinou nějaká polívka -třeba nudlová, zahuštěná zeleninová, někdy kuře s rýži/bramborem nebo nějakou omáčku s bramborem a masem.

Na večeři většinou pár krajíců chleba s něčím.

Denně jím kolem 8mi jídel, většinou víc (celkově když vezmu v potaz i menší sváču, třeba jogurt s rohlíkem nebo jeden krajíc chleba, tak více jak 10 jídel za den.) Někdy ale mívám i dny, kdy do sebe za den hodím jen snídani, oběd, večeři a něco málo mezi tím, protože více prostě nesvedu sníst

Bohužel s mojí výplatou si nemůžu dovolit utrácet moc peněž za jídlo a doplňky. Zkoušel jsem už i místo doplňků nakoupit jídlo, ale váhově jsem stagnoval kolem těch 76kg a nemohl jsem přibrat. Břibírat jsem začal až díky těm gainerům.

Co se týče dávkování, tak gainer beru po tréninku (CJM 100g) a druhý den ráno. Protein (Fitco 70% 50g) před spaním.

Spánek většinou kolem těch 8-10 hodin denně. Usínám kolem půlnoci

Co se týče tréninků, tak i když mám sestavený nějaký harmonogram cviků, tak stejně cvičím, co v ten den chci, takže nemám nějaký pevný plán. Cvičím hodinu, někdy o pár minut dýl. Cvičím doma, ne v posilovně. Bohužel mi chybí kladka, ale snažím se to vynahradit jednoručkami a velkou činkou. Cvičím hlavně benchpress, dřepy, tlaky s jednoručkami/velkou činkou, koncentrovaný zdvih, mrtvý tah. Biceps s velkou činkou. Občas zařadím hrazdu (mám jenom tu mezi futra dveří, takže to není ono), kladivový zdvih a další jiné cviky aby se mi tréninky neopakovaly a pořád jsem měl každý trénink "jiný".

Určitě to není ukázkový jídelníček ani spánek, ale musím si s tím vystačit. Přivítám jakékoliv rady ohledně suplementace, jídelničku i cviků.

BackPa2

Člen

# Zasláno: 23 Kvě 2014 17:12:38


Zapomněl jsem dodat, že bych chtěl přibrat na aspoň těch 85kg do konce roku.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Kvě 2014 14:32:39


BackPa2
no tak nám napiš konkrétně co si dnes snědl, a když to i spočítaš, tak to bude perfektní

BackPa2

Člen

# Zasláno: 27 Kvě 2014 21:32:36


09:45 - čínská polívka (1135kJ, 6g B, 37g S, 11g tuk).
11:09 - 200g chleba s rajčetem + 100g gaineru CJMP.
13:10 - 350g rýže s houbovým perkylem.
15:00 - 200g chleba s rajčetem.
16:30 - 250g vločky s mlékem (celkově i s mlékem, vloček cca 100g).
18:00 - 200g chleba s okurkou.
21:00 - 200g strouhaného jabka s mrkví .

Teď si jdu dávat 350g rýže s perkylem a před spaním (okolo 23h) 50g 70% proteinu Fitco a přidám k tomu zase ten chleba nebo rohlík

Usínám kolem té 23-01 hodiny a vstávám až se vzbudím, většinou kolem 9-10té ranní.

Váha ráno: 78kg
Váha teď : něco málo přes 80kg.

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 27 Kvě 2014 21:56:09


BackPa2

Ahoj,
je pěkné, že jíš gainer, protein, ale ten jídelníček je dost příšerný.
Každé jídlo má mít bílkoviny + sacharidy!!!
čínská polívka - vločky mléko (nechápu pro je jíš až skoro večer, tohle jídlo patří na ráno/dopoledne
chlleba s rajčetem? kde je bílkovina?? sýr, šunka....
vločky s mlékem (viz výše)
chleba s okurkou - nesmysl
mrkev s jablkem - ??

BackPa2

Člen

# Zasláno: 27 Kvě 2014 22:20:08


Však vím, že ten jídelníček je příšerný a že strava je to hlavní, gainery a proteiny vedlejší, ale bez nih nerostu vůbec, tak aspoň pomalu nabírám, ale jak jsem psal, je to den ode dne. Někdy mám celý den maso, někdy zase ne, nemůžu si dovolit každý den kupovat kilo kuřete a rýže/ brambor.
Vločky jsem si dal pozdě, protože jsem je ráno neměl a musel jsem si je zajít koupit.
Sýr/ salámy také jím docela často (mám rád paprikáš, šunku a nebo zapekaný rohlík se slaninou a sýrem), někdy si dám na snídani i tvaroh s medem.
Mrkev s jabkem je pochoutka a mám to rád.

Já se neřadím do kategorie, že cvičení je hlavní věc a všechno ostatní jé měně důležité, je to prostě můj koníček. V Lednu jsem měl obvod paže 36cm, nyní 39cm bez napumpování, takže zatím to roste
O stravě, cvicích apod. mám načteno stovky stránek. Tento web jsem pročet zkrz nazkrz. Snad brzo dostanu přidáno, abych si mohl upravit stravu

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!