Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Blanka 171/85 - cíl 65 kg - 32 let
Autor Zpráva
souky

Člen

# Zasláno: 24 Kvě 2014 21:32:22


Ahoj,
tak nějak jsem v koncích a demotivovaná a nevím jak dál. Chodím do fitka Contours a tam se kombinuje posilování s kardiem. Jedu většinou 45 minut a pak 10-15 minut posilování břicha, případně nohou. Dostala jsem tam také doporučení na jídelníček, ten přísně dodržuji, ale po měsíci a půl mám stále stejně kila i centimetry a to cvičím 4x týdně a ještě jezdím docela často na kole.
Trenérka mi říká, že mám být trpělivá, jenže to je fakt demotivující!!!!

Můj jídelníček - 170g sacharidů na den
snídaně: 50g ovesných vloček + trochu mléka
svačina: 50g rýžové chlebíčky + banán
oběd: 70g rýže (suchý stav) + 100g kuřecí maso + 5 ks cherry rajčata + bazalka + česnek
svačina: 250ml kefír¨
svačina 2: 50g mandlí
večeře: míchaná vajíčka (5 bílků, pouze 2 žloutky) + čerství špenát´
2 litry vody, 1,5 kopřivový čaj, zbytek voda při tréninku

Tady píšete, že sacharidy i večer, jenže to mi trenérka řekla, že tak nikdy nezhubnu. Jednu dobu jsem držela i sacharidové vlny, ale to mě pak hrozně bolel žaludek. Protein někdy piju místo odpolední svačiny (je kvalitní 85%), dám si ho 30g a 300ml vody, ale mám po něm hrozný hlad, takže ho moc často nezařazuji.

Moc prosím o nějaký názor, třeba použít spalovače tuků, případně jaké.

Ahoj.

PoradVesela

Člen

# Zasláno: 25 Kvě 2014 14:07:46


No jsi na tom podobně výškou i váhou jako já, a já sním denně přes 200 g sacharidů a tak nějak se mi pořád daří hubnout kolem 2-3 kil měsíčně.

Určitě bych nekombinovala kardio s posilováním, já bych po 70 minutách na rotopedu asi neudělala ani 10 dřepů. Raději si to rozděl na dny. Jestli cvičíš 4x týdně, tak zkus 2x týdně kardio a 2x týdně posilování.

K tomu jídelníčku: já bych možná i sacharidů přidala, a postupně ubírala. Ale to už je na tobě.
Snídaně bych řekla OK
Svačina: z rýžového chleba mám já osobně hlad a beru to spíše nouzovku na cesty, zkus normální pečivo, třeba grahamový rohlík, žitný chleba a k tomu něco s bílkovinou - jogurt, sýr...
Oběd OK
Svačina: kefír je málo, k tomu nějaké pečivo, neboj se toho
Svačina 2: mandle? zbytečné tuky. Každé jídlo by mělo zasystit a dle mě může být tahle svačina stejná jako ta před ní, taky záleží v kolik jíš, kdy cvičíš atd.
Večeře: zkus přidat aspoň ty knackebroty, to ti fakt neublíží. Vlastní zkušenost
Kopřivový čaj doufám že nepiješ každý den! On má sice čistítí efekt, ale s žádnou bylinkou se to nesmí přehánět a tuším se kopřiva se doporučuje pít max. 3 týdny v kuse a pak musí být pauza.

Marek

Moderátor

# Zasláno: 25 Kvě 2014 15:28:53


souky
Ahoj, jak říká PoradVesela, kardio je lepší oddělit, jde-li to.
Potřebuješ maximalizovat výdej, takže cvičení břicha ti moc nepomůže. Měla by ses zaměřit na větší svalové skupiny: nohy, záda, hrudník. Ovšem po 45 minutách např. na rotopedu si už moc nedovedu představit dělat třeba dřepy

Jídelníček by fakt snesl upravit, ale jestli ti to trenérka kontroluje a ty to překopeš, asi se akorát naprdne Přesto, svačiny typu racio + banán (cukr + cukr) nebo mandle (tuk s trochou proteinu) není úplně ono, kefír by se dal třeba přidat k tomu dopoledne, trochu mandlí do vloček ráno (ovšem ne 50g) a odpoledne dát opět něco bílkovin s trochou přílohy. Navíc sacharidy píšeš, bílkoviny a tuky si ale nepočítáš?
Se spalovačema bych na tvém místě počkal, zatím by to mělo jít dobře jen stravou, ale to už je na tvém zvážení.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!