Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Kejmila 160cm/65kg hubnout potrebuju :)
Autor Zpráva
Kejmila

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2014 14:38:15


Ahoj všem
Cely zivot s moji vyskou 160cm jsem vazila kolem 58kg (litalo to treba 56-60 v prumeru porad tech 58kg) po tom co jsem zacla brat jedny prasky mi vaha behem dvou mesicu vylezla na 65kg (+ velky psychicky natlak a stres v poslednich dvou mesicich) a uz se me rok ta vaha drzi a nechce pryc . Jsem z toho nestastna a hodlam s tim neco delat.
Cvicim teda ted uz asi mesic a pul Jillian Michaels 30day shred a jsem nekde za pulku (ale nemam na to cas denne takze v prumeru dva dny cvicim a dva ne, coz chci zmenit).

Stydim se sem uplne dat moje miry, ale bude to aspon pro me vyhecovani k tomu s tim neco delat. Pro srovnani dam miry z ledna a nyni

1.1.2014
Prsa 90, pas 80, pres bricho 99, boky 97, pres zadek 103, stehno 63

31.5.2014
Prsa 88, pas 76, pres bricho 95, boky 95, pres zadek 102, stehno 61,5

Dle toho lze videt ze hubnu tam kde to fakt potrebuju, coz je proste hlavne bricho, pas a boky.

Jidelnicek sem dam az ho sestavim, zatim s tim bojuju a nemam na to moc cas.
Pokud byste nekdo vedel nejake cviky, nebo potraviny nebo COKOLI cim docilit toho aby slo hlavne bricho a zadek a stehna dolu, tak prosim o radu. Diky, ze jste to docetli az sem





Kejmila

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2014 14:43:00 ° Změnil/a: Kejmila


Jeste bych chtela dodat, ze bych si prala strasne vahu kolem 53kg ve finále.. nebo nemusí to byt na kila.. ale abych pocitove mela tak nejak. Proste hubena a zpevnena, je to realne?

A nejim x let maso, protoze mi nechutna, ale miluju šmakouna, tofu a jiny podobny veci, takze by s tim snad nemusel byt problem

Nysmo

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2014 19:04:19


Ahoj, vítám Tě mezi námi tak určitě je to reálné mít váhu jakou chceš, ale je tedy potřeba pro to něco udělat a nebude to zadarmo. Prvně to chce hlavne čas, který jak koukám moc nemáš, aby si se pořádně věnovala jídlu a sestavení jídelníčku, to je základ všeho a je to 70% hubnutí, bez správného jídla to nepůjde a budeš se jen trápit... Takze věnuj tomu čas a pročti si články zde na F-sportu jak správně jist a jak si jídlo sestavit. Základ: 6-7 porci denně, každá porce musí mít bílkoviny + sacharidy, které si v každé porci hlídáš. Ovoce jen po cvičení, zádné bílé pecivo, zadne smažené jídla!
A pak až budeš mít v tomhle jasno, můžeme se vrhnout na cvičeni. Nejlepší a nejrychlejší je silový trénink v posilovně, zvedáni těžkých vah, ale s dobrou technikou. Ovšem cvičeni je pouze 30% hubnutí, takze ted se věnuj hlavne tomu jídlu a třeba za par dni uz budeme řešit trénink

Já mam podobnou výšku 163 začínala jsem na váze kolem 58kg, cvičím a jim dobre cca 4,5 mesice a moje váha je 54,50 Kg. Ale niž už s váhou nejdu, chci hlavne svalíky takže držím palce a ptej se na vše, rádi Ti tu poradíme

Kejmila

Člen

# Zasláno: 16 Čen 2014 13:27:19


Děkuju za podporu. Nemas nekde treba vzorovy jidelnicky, ktery jsi mela ty? Procitam tu diskuze a snazim se, ale je to porad to same u vsech chtela bych nejake tipy na obedy a vecere.. S tim nejak nemuzu hnout a nejak ozivit i svaciny, pokud to jde aby to nebyl furt cottage+chleba nebo nejaky jiny platek knekáče nebo tak Budu mit v tydnu hodne casu v praci, tak se na to chci poradne vrhnout. Pripadne treba radu, cim ozivit tvarohy nebo bile jogurty, kdyz ovoce neni vhodne? Skorici muzu?

Nysmo

Člen

# Zasláno: 16 Čen 2014 17:41:41


Kejmila

bohužel s variací jídel stále také bojuji a mám pocit, že jím každý týden to samé, ale snažím se měnit druhy masa: hovězí, kuřecí, libové vepřové, ryby a přílohy: brambory, rýže občas těstoviny. Ale ve směs je to stále podobné Podívej se ke mě do deníčku na jídla, ale nejsou moc inspirativní, jelikož stále ho zdokonaluji a pracuji na něm. Na začátku jsme měla málo jídla, takže tím se neinspiruj vůbec (zpomalilo by Ti to metabolismus). Bílé jogurty se dají jíst s ovesnými vločkami a stévií (super místo cukru) dávám i holandské kakao a chutná to pak jak pribináček-čokoládový. Nebo kokos, ořechy, skořice Dá se to různě kombinovat Teď jsem na svačinky začala jíst plátek žitného chleba a 1 vajíčko natvrdo, docela mi to chutná Tak až budeš mít nějaký návrh jídelníčku, tak to sem dej

Kejmila

Člen

# Zasláno: 16 Čen 2014 18:00:16


Dekuju, vidis to orechy, kokos atd to me nenapadlo, jak to bezne nekupuju .. na jidelnicku pracuju, dneska jdu koupit i par potravin at si muzu opsat ty hodnoty a mam aspon vyreseny svaciny a snidane, a az se to trosku naucim tak se vrhnu na to nejtezsi - obedy a vecere

Nysmo

Člen

# Zasláno: 16 Čen 2014 18:25:28


Není to zase tak složité můj běžný jídelníček vypadá takto:
7:00 snídaně: 130g bílý jogurt, 30g ovesné vločky, 5g stévie, 3g holandské kakao
9:00 50g zitny chléb 30g šunka - kvalitni
11:30 150g priloha (brambory, ryze) 120g maso (kureci, hovězí, vepřové)
14:00 50g zitny chléb + vejce na tvrdo
16:30 oběd 2 - to samé co jsem mela na oběd v 11:30
19:30 knuspi + 100g tvaruzky
21:30 knuspi + tvaroh + 4g stévie

Většinou si dělám i tvarohové pomazánky.
Svačinky a večeře se daji různé kombinovat: sýr, šunky, jogurt bily, tuňák, tvaruzky a hromada zeleniny

Tak držím palce

Kejmila

Člen

# Zasláno: 17 Čen 2014 11:27:00 ° Změnil/a: Kejmila


Tak jsem zkusila první cvicny jídelníček, abyste mi rekli, zda jsem to pochopila dobře.

Snidane 50g ovesna kase emco
Svacina 50g knek. + Cottage+eidam 20/30%
Obed 100g tofu+grilovana zelenina+vareny brambor 50g
Svacina 50g knek. + Cottage+eidam 20/30%
Vecere šmakoun 100g mexiko +vareny brambor 50g
2. Vecere tvaroh 250g + skořice + je mozny do toho dat třeba pulku jablka? Protože ja cvicim vecer mezi 19-20hod a ta druha vecere by byla kolem 21hodiny.

Ty svaciny ještě vychytam, hodne lidi tu radilo dopoledne místo knekace zitny chleba - u toho ale nevim hodnoty, kaufland je nema na obalu psane. Kolik se ho ma tak davat?

vychazi mi hodnoty B84/S134/T18 jsou pouze orientacni a pulka vyctena z netu z tabulek. Ta tabulka mi ukazala ze bych mela mit kolem 81/110/18 - ale není 18g tuku malo strasne? A ty sacharidy moc? Ještě bych chtěla uvest ze budu cvicit urcite denne 30 min (jedu jillian a az bude cas nekam i docházet chci chodit behat a do fitka) Takze zatím takhle. Pokud cvicim tak muzu mit ty hodnoty vyssi, nebo spis musim mit, ze?

Diky vsem za rady!

Kejmila

Člen

# Zasláno: 17 Čen 2014 11:30:36


Ja prave jsem na zeleninu a ovoce hodne, proto me trapi ze ovoce se nedoporucuje bez cviceni vůbec vadi i meloun, grep atd? bez toho asi umru
Nebo třeba sushi, delam si avokadovy a to vim ze je tucny. Nicmene ja na snim dve rolky a na to použiju tak ctvrtku avokáda, je mozny to proste udelat a osekat o ty tuky jiny jidlo? Jsem fakt zacatecnik, tak sorry za debilni dotazy

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 17 Čen 2014 13:24:21 ° Změnil/a: Lucinka215


Ahoj,

snídaně ok.... ale když si koupíš obyčejné vločky uděláš líp
svačina: knecky si nech na večer, dej si pořádný kus chleba.... cottage + eidam - pokud ti chutný sýr se sýrem, tak proč ne
Oběd: vařený brambor 50g???? jsi se spletla v gramáži ne??? kdyby tam bylo 200, tak ok - já osobně bych věci jako tofu a soju vůbec nejedla
Svačina: zase kneck, i tady by se dal ještě chleba
večeře: i když na večeri, tak dej třeba těch brambor 100g, nebo už ty knecky, kterými se láduješ dopoledne
večeře: ok.... půl jablka dej radši hned po cvičení (to by sneslo i celé )

To je jedno s těma hodnotama u chleba, stači orientačně, to že máš... všechny hodnoty jsou stejně jen "průměrné".

Tenhel jídelníček, co tady máš mi připadá jako totální hladovka!! Sorry, ale 50g brambor (k tomu vařené a ne syrové) - doufám, že ses jen spletla a špatně to napsala!!!

Jseš celkem maličká 160 cm, ale i když hodíš ty sachry někam ke 150g je to pohoda , tuky dej kolem 25g, hlavně nechoď pod dvacet.

Meloun - tak to je zrovna jenom cukr , grep je lepší .... v těhle dnech si můžeš grep vymačkat třeba do vody ..... jestli něco chceš, tak hold musíš něco obětovat ..... vím, že teď je všude dost lákadel (jahody, maliny, meruňky) - já jsem to řešila tak, že jsem si dala obden třeba ke snídani nebo si to zamíchala do tvarohu s jogurtem na svačinu apod: a samozřejmě po cvičení .... třeba jahody nejsou zrovna sacharidová pohroma

plus příště napiš jaké hodnoty má ten jídelníček .... stačí celkově

Kejmila

Člen

# Zasláno: 17 Čen 2014 13:36:50


jee koukam na to, brambor mělo byt 150g pardon A proc je tofu a soja spatna? Ja nejim maso, me to strasne nechutna, to same sunky atd, takze se to snazim necim nahradit a syr se syrem mi chutna, jsem na jakykoli syr, takze pro me ideal

Kejmila

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2014 17:20:18


Ahoj tak jsem se vrhla na ty jidelnicky. Sestavila jsem tenhle, co tomu rikate?

Snidane:
Vločky 50g
Kefirove mleko jahoda kunin 50g

Svacina:
žitnák + zelenina
Fitness sýr pl. 50g

Obed:
Rýže jasmínová Lagris 50g
Sojové maso 100g

Svacina
Křupavý vícerzrnný plátek sýrový knuspi 3x
Hermelín figura - půlka

Vecere
Šmakoun mexiko 100g
150g vařený brambor

2. vecere
Tvaroh nízkotučný Kaufland 150g

Nepsala jsem tam zeleninu a ovoce po cviceni, protože zatím nevim jak bude cas cvicit, takze tohle je zakladni jídelníček a vychazi hodnoty (není ryze malo? neumim si představit 50g ryze dokud ji nezvazim doma)

B 96 S161 T23

Snad jsem to pochopila.. dekuju vsem za názory a připomínky

Kejmila

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2014 17:34:47


Ještě chci poprosit všechny, co maj ozkousene recepty na tvarohove pomazánky jestli by mi je sem nehodili pomazánky jsem v zivote nedělala a nejak s tim bojuju

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Čec 2014 11:13:08


Kejmila
snídaně - OK
svačina - OK (ale zkus nacházet spíše přirozeně málotučné sýry, tyhle light jsou často jen ze škrobu a vody)
oběd - OK
svačina - OK (dtto co první svačinka)
večeře - OK
2. večeře - OK, pokud si klidně spala, jinak tvaroh na noc nedávej

Existuji i vajíčka, ryby, kuřata, cottage ...

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Čec 2014 11:14:39


Kejmila
pár jich je v sekci Fitness recepty

Kejmila

Člen

# Zasláno: 15 Čec 2014 12:08:29


Děkuju, vajíčka tam mam zarazeny taky, dala jsem sem jeden, aby mi ho někdo posoudil, zda na to vůbec jdu dobře. Ja prave se snazim dostat do temata fitness recepty ale pise mi to po rozkliknuti vice receptu "Požadované URL nebylo na tomto serveru nalezeno. Zdá se, že odkaz na odkazující stránce je chybný nebo zastaralý."

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!