Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / FitnessLucie - Sacharidové vlny 176/63
Autor Zpráva
FitnessLucie

Člen

# Zasláno: 21 Čen 2014 14:29:04


Ahojte,
začínám poprvé v životě sacharidové vlny. Mám sestavený jídelníček a vlny jedu 0,50,100,150,200, 250,300. Ráda bych je jela tak 3 týdny. Myslíte, že mám sacharidy správně navolené vzhledem k relativně nízké váze 63 kg? Nemám někde ubrat? Děkuji za rady

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Čen 2014 16:30:20


FitnessLucie
Bez přechozí dlouhé zkušenosti s pravidelným jídelničkem, vlny nedoporučuji. Bude to jen zmatek. Aby se mohlo tělo šokovat vlnami, tak musí být zvyklé na dlouhodobý přísný režim. Jinak tělo nepozná rozdíl mezi střídáním přežírání se a hladovky a vlnama a dojde jen k jojoefektu ...

FitnessLucie

Člen

# Zasláno: 23 Čen 2014 12:23:34


Můžeme mi popsat, jak by takový dlouhodobý přísný režim mohl vypadat? Poslední 3/4 roku nejím sladké, nepiju alkohol, bílé pečivo a víceméně žádné přílohy a cvičím 6x týdně částečně kardio a částečně dynamicky s činkami.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 23 Čen 2014 13:00:43


FitnessLucie
pokud mohu radit, za me asi takto:

1/ jaky mas konkretne cil? vahu mas ok.

2/ predpokladam tedy, ze chces spis tak nejak zformovat figuru. je to tak?

3/ alkohol, sladke a bila mouka je ok nejist, ale prilohy nejist je nesmysl.

4/ zkus si prostudovat zdejsi web a zjistit si, jak takovy jidelak ma vypadat..ver mi, ze se da jist opravdu pestre, kvalitne a taky dostatecne.

5/ vlny jsou pro cvicence, kteri potrebujou sundat poslednich par deka a maji za sebou minimalne nekolik let kvalitniho stravovani a treninku..(mozna je to tvuj pripad, nevim..).

6/ doporucuji ti klasicky posilovaci trenink 3x tydne a k tomu ve volnych dnech nejake to kardio, 2x staci.

tak drzim palce.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!