Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Palindros (Jirka) 37 let, 79/174
Autor Zpráva
palindros

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2014 02:34:58


Čau vespolek..

Nejdřív chci pochválit tenhle skvělej web. Spousta informací, jasně a srozumitelně napsaný články. Super

Jinak bych chtěl trochu vyrýsovat (shodit tak tři, čtyři kila špeku) a celkově si srovnat životosprávu s mým nočním životem.
Dělám nenáročný noční dvanáctky, tři dny a tři dny volno. I o volnu vstávám po poledni a chodim spát hodně pozdě, takže mám ten den trochu posunutej.
Sportuju tak pětkrát tejdně, kalistheniku, občas crossfit, kolo nebo plavání.

Podle návodu tady jsem si sestavil předběžnej jídelníček a potřeboval bych ho případně upravit s ohledem na ty noční a sportovní aktivitu.
Takhle to třeba vypadalo dneska:

13:00 Vstávám

13:30 Snídaně: Ovesné vločky 50g, banán 60g, ořechy 15g, mléko polotučné 2dl, med 5g

15:00 Trénink 60 min.

16:15 Svačina: Grep 150g, banán 60g

17:00 Oběd: Rýže basmati 50g, vepřové libové maso 150g, zeleninová směs 200g

20:00 Svačina: Žitný chléb 50g, syrečky 50g, bílá paprika, mléko 2dl

23:00 Večeře: Rýže basmati 50g, vepřové libové maso 150g, zeleninová směs 200g

02:00 Druhá večeře: Cottage 4% tuku 150g, žitný chléb 25g, rajče

04:45 Třetí večeře: Zeleninový salát 200g, tuňák konzerva 60g, suchar 10g

06:30 Jdu spát. (O volnu různě - 01:00 - 05:00)

Vychází to celkem: B 126, S 195 (cukry 63), T 64

Tak zatim a díky za vaše názory..

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!