Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Fitness témata / Insanity - výsledky a jídelníček
Autor Zpráva
Johnie

Člen

# Zasláno: 24 Čec 2014 15:05:36


Ahoj,

jsem tu v podstate poprve, ale zaujaly me nektere z clanku a rad bych se zkusenejsich zeptal na nazor. Zacal jsem cvicit Insanity (Shaun T - z produkce Beachbody), jedna se o extremni HIIT trenink. Cviceni mi pomerne vyhovuje, treninky jsou opravdu tvrde. 6dni v tydnu je trenink a jeden den volna. Doplnuji zatim jeste 1x tydne florbalem, 1x tydne sauna a nepravidelne tenis.

Mam za sebou 15 dni (celkove je insanity na 63 dni) a prvni vysledky se jiz dostavuji (-4kg, -4cm v pase, -6cm v bocich + obecne lepsi pocit z fyzicke kondice a zatim lehke vytvarovani postavy).

Jidelnicek jsem upravil nasledovne:

snidane: 50g ovesna kase/30g proteinak
svacina: 100g sunky (90%) / banan / 100g zeleniny (okurka, rajce)
obed: 200g kureci maso / 200g ryby nebo morskych plodu se zeleninou (cca 100g)
svacina: odpoledne bohuzel kvuli praci malokdy stihnu, pokud ano tak jablko
pred treninkem: 15ml l-carnitin (znacku ted nevim )
po treninku: 30g proteinak
vecere: 200g kureci maso/zeleninovy salat s cottage/100g sunky+100zeleniny (okurka, rajce, paprika)

"/" vzdy znamena "nebo".

Cilem je maximalne zefektivnit tohle nastaveni. Osobne bych se chtel pri sve vysce 190cm dostat na vahu 85-90kg + samozrejme shazovat na tuku a vyhnout se pretrenovani. Aktualne mam 96,5kg.

Zajimaly by me Vase nazory na nasledujici otazky:

1) Co si myslite o Insanity (nebo obecne o extreme HIIT treninku)?
2) Jake rezervy vidite v nastaveni meho jidelnicku?
3) Co byste doporucili pro zefektivneni procesu hubnuti a nabirani fyzicky?
4) Pridali byste nejaky vyzivovy doplnek krom tech co uvadim?

Vsem predem moc dekuji za reakce a preji fajn leto.

Honza.

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 24 Čec 2014 16:54:27


Ahoj,
ty držíš bílkovinovou dietu nebo co??? Proboha tohle dlouho nevydržíš!!! Kde máš sacharidy???? kromě ovesné kaše ráno už žádné nemáš (když nepočítám banán a to jablko.... rýže, brambory, pečivo jsou kde???? Nehledě na to, že 100g zeleniny je prdlajs, když si to představím, aby tě to zasytilo....

Johnie

Člen

# Zasláno: 24 Čec 2014 18:57:39


Nedržím bílkovinovou dietu psal jsem, ze nemam s takovym typem cviceni a stravy moc zkusenosti. Skoda zes mi neodpovedela na vice z mych dotazu, ale i tak diky za radu - "pridat do jidelnicku sacharidy" - pocity hladu netrpim naopak mam pocit ze jim mnohem vic nez predtim, moje stravovaci navyky byly predtim jemne receno "na houby".

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 24 Čec 2014 22:09:20


Jídelníček budeš muset upravit....

1) nemám s tím zkušenosti, tak neporadím
2) jsou tam mezery
3) silový trénink bych zařadila
4) to záleží na Tvých finančních možnostech, Martin Ti poradí líp

Jídelníček:
jíst cca každé 2-3 hodiny
každé jídlo má mít sacharidy a bílkoviny
měl bys vážit, počítat B/S/T ať víš jestli jíš málo nebo moc, myslím, že bílkovin máš dost, možná i nadbytek, ale sacharidy téměř žádné

snídaně: kaše ok
svačina: šunka - přidat pečivo/banán není svačina/100g zeleniny není svačina - když to přidáš k té svačině, tak paráda
oběd: kuřecí ok, ryba ok (mořské plody nevím- nejím), zeleniny ok - můžeš klidně přidat, ale kde je rýže? brambor? popř. občas např. kuskus, jáhly atd???
svačina: zkus tam nějaké jídlo narvat, jablko není jídlo
po tréninku: po tréninku dej to jablko nebo banán, protein až pak
večeře: kuřecí maso a co k tomu??/zeleninový salát s cottage, přidej třeba kneck/šunka, zelenina - opět přidej trochu sacharidů

nechce se mi věřit, že při tak nízké hladině sacharidů ve stravě a dennodenního cvičení HIITu jsi sebou ještě někde neseknul.... tenhle jídelníček zavání bílkovinovou dietou - je účinná, to ano, ale jakmile zařadíš i málo sachraridů, tak jojo efekt tě nemine - tělo to začne hned ukládat, protože jsi ho dlouho šidil (laicky řečeno)

Zkus zařadit tvaroh, bílý jogurt, tvarůžky, sýr, můžeš i jiné než kuřecí maso (ovšem libové), ovesné vločky,... určitě je toho víc, ale nic mě zrovna už nenapadá

Snad si z toho něco vezmeš neboj poradí Ti i zkušenější

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!