Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Romka 33let, 55/170- Jak je to tedy správně (výživa, sport)
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
Romka

Člen

# Zasláno: 28 Čec 2014 11:34:13


jako žena 33 let, 170 cm výška, váha 55kg bych měla přijmout, dle zde uvedené tabulky 4489KJ (jako střed) :

bílkoviny (g) sacharidy (g) tuky (g)
střed 99 129 15

Nevím, ale to bych asi umřela hlady. Jak bych to měla mít správně - pro mou osobu? Kolik mám přijmout KJ, a živin vůbec?

Pohyb: sedavé zaměstnání (8-9hodin), denně 40minut chůze, 2x týdně posilovna, 1x týdně in-line nebo kolo

Cíl: zpevnění postavy, kondice

děkuji

Martin

Administrátor

# Zasláno: 28 Čec 2014 15:57:35


Romka
Ty hodnoty se zvednou o ty aktivity a na základě zkušeností. S tím co píšete, bych to nastřelil na 100/160/20 a uvidíme.

Romka

Člen

# Zasláno: 28 Čec 2014 16:22:13


Takže ono počítání = váha je prostě nutností?

Co takhle názor na krabičkovou dietu?

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 28 Čec 2014 17:34:36


Co takhle názor na krabičkovou dietu? - vyhozené peníze, za ty peníze si navaříš svoje "kvalitní jidlo" a ještě ti zbude na permici do fitka

Romka

Člen

# Zasláno: 28 Čec 2014 18:50:46


Ok navarim. Jenže to počítání, vazeni,....pri vypocitanem množství mám hlad. Jak to praktikují zkuseni?Navíc v tom mám chaos. Někde čtu ze na snídani je vhodný ovoce (velký množství). Tady se ovoci spíše vyhýbate.Já snidam:Ve 4 ráno 350ml voda s citrónovou šťávou. Během cesty do práce vypiji protein. V šest snidam: káva+mléko, vlocky oves. 20g +jablko 250g + kokos 5g + kefir bílý 150g
Čaj zeleny.
A i tak mám hlad

Romka

Člen

# Zasláno: 28 Čec 2014 18:52:52


Všichni si jídlo váží a počítají?

Je možné si tady nechat sestavit jídelníček?

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 28 Čec 2014 20:50:03


S počítáním není žádný problém - vezmeš misku - hodíš tam vločky, mléko + další ingredience a pak ty hodnoty hodíš do tabulky a vyleze ti výsledek - myslím, že problém není ... já vážím už přes rok a nevidím v tom problém

Jídelníček si sestavíš sama a ostatní Ti poradí co vylepšit, tím, že si to děláš sama, tak se to i učíš a jíš to co ti chutná a nevalíš do sebe něco, co Ti někdo jiný napsal , když např. nemáš ráda jogurt, tak ho nebudeš jíst s nechutí

Myslím, že ty vyloženě nechceš hubnout, ale spíš zpevnit, takže kousek ovoce Tě fakt nezabije.... já si ho teď tady dávám denně a nikde žádný problém , ale nepřehánět

Martin Ti tady nastřelil 160g sachrů, když se budeš držet někde v rozmezí řekněme 150 - 180g, tak to bude myslím pohoda

Zkus vážit, počítat

Pokud vstáváš ve čtyři, tak se nasnídej hned doma - po 20g vloček bych měla hlad taky dej aspoň 40-50g, mléko nebo ten kefír (jogurt), k tomu můžeš kousek ovoce (nebo si to ovoce nech na sváču). Protein dej až mezi snídaní a svačinou, ne hned jako první jídlo.

Romka

Člen

# Zasláno: 29 Čec 2014 07:34:03


Název Množství kJ B [g]: S [g]: T [g]:
Snídaně (2 314 kJ)
Rýžové chlebíčky (čokoláda) 18g 367 1,206 10,332 4,374
rozpustná káva se sušenou smetanou 150ml 130KJ ? ?
Protein 25g 410 18,75 1,3 1,9
jablko 260g 676 1,04 37,44 1,04
chia semínka 5g 103 0,78 1,875 1,5
Rajec pramenitá voda nesycená 700ml 0
ovesné vločky 40g 628 5,28 24,36 2,76

Dopolední svačina (1 365 kJ)
semínka dýňová pražená solená neloupaná
30g 595KJ 7,8 0,9 11,7
Hanácká kyselka citron 500ml 272 16
chlebíček rýžový 30g 499 2,46 24,33 0,96

Oběd (2 087 kJ)
balkánský sýr 35g 342 3,955 0,35 7
ořechy mandle neloupané 10g 658 5 5 13
Hanácká kyselka citron 500ml 272 16
tofu uzené Sunfood 50g 354 8,15 2 4,9
zeleninový salát 250g 300
rajčata v oleji sušená 20g 162 0,736 1,9 3,24

Odpolední svačina (1 353 kJ)
kuřecí stehno pečené 160g 938 36,8 4,8 6,4
zeleninový salát 150g 180
rajčata 250g 235 2,45 10

jablko 150g 390 0,6 21,6 0,6

Večeře (989 kJ)
Bílý jogurt 2,5 % tuku 100g 254 4,3 5,2 2,5
Tvaroh odtučněný 125g 345 15 4,5 0,4

Pivo 500ml

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 29 Čec 2014 10:02:42 ° Změnil/a: Lucinka215


ahoj

příště sem hoď i součty b/s/t - kj jsou na nic

No jediné plus je, že máš pravidelné jídlo
Pořád je na tom dost práce

snídaně: rýžové chlebíčky raději ne , ten protein si dej až např. mezi snídaní a svačinou nebo někdy jindy mezi jídly, tu sešenou smetanu taky vynech

svačina: moc nechápu, jak tohle můžeš nazývat svačinou ... semínka brát spíš na dochucení nečeho, rýžových chlebíček nebrat - tohle není jídlo..... dej třeba pečivo s šunkou, sýrem, cottage nebo jogurt s "něčím"
nemáš tady vůbec bílkovinu, a sachry dost mizerného složení + tunu nepotřebného tuku ze semen

oběd:zase ty ořechy, neláduj toho do sebe tolik, jednou denně ti to stačí, zbytečně do sebe láduješ tuky , jsou lepší varianty sýru než balkán , tofu nic moc zdroj bílkovin, ale jednou za čas ok, ale co to množství??? Přidat , a kdepak je příloha??? Brambor, rýže, popř, kuskus, jáhly,...???

Svačina:
Takovou svačinku bych si taky dala líbit .... stehno ok, zelenina ok, a kde je zase ten sacharid??? (viz oběd)

Jablko - pokud po cvičení - paráda

Večeře:
parádní večeře , tady si můžeš ten tvaroh ochutit třeba těmi oříšky, trochou kakaa, skořící apod, ať to není tak fádní a kde je sacharid??? Neříkej mi, že sacharidy ti z kuchyně odjely na dovolenou Dej třeba kneck nebo dva

Pokud možno pij obyčejnou vodu, popř, vodu s citronem.... to pivko nepij denně

Zásada je, že každé jídlo musí mít bílkovinu (maso, vejce, mléčné výrobky,...) a sacharidovou složku (vločky, pečivo, brambory, rýže,...)

Romka

Člen

# Zasláno: 29 Čec 2014 13:08:28


Co misto masa. Moc ho nemusím.

Romka

Člen

# Zasláno: 29 Čec 2014 21:11:13


Tak dnes:
břicho 5 sérií po 20 opakování
sumo dřepy 4x 20, 24, 30, 3
stahování kladky 4x
opět břicho 5x po 20
zanožování v lehu 4 x 20, 25, 30, 30
Tlak jednoruč. 4x 10, 12. 14. 14
opět břicho 5x 15-20
tricepst - kladka /copy
bicepst - kladka

jídelníček............. Eine grosse Katastrofe

Romka

Člen

# Zasláno: 29 Čec 2014 21:12:27


Prostě neumím jíst respektive "žrát"
Tady jsou články ok.... jen prostě do praxe...........to už je problém. Asi bych potřebovala přesnou lajnu

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 29 Čec 2014 21:32:22


Co misto masa. Moc ho nemusím..... vejce, šmakoun (dnes je snad milion druhů), mléčné výrobky, ryby, .... a určitě ještě něco, akorát si teď nevzpomenu


ídelníček............. Eine grosse Katastrofe... německy neumím, ale asi vím, co je tím myšleno .... není katastrofální, jen potřebuje trošku doladit , a navíc nemusí to být vždy dokonalé, jsme jen lidi

Romka

Člen

# Zasláno: 30 Čec 2014 07:26:37


Tak snídani jsem hodně překročila. Když vstávám tak brzy je to naprd.
Celkem od 4hod = 2138,192KJ B13,135 T17,784 S81,613

4:00 voda, citr. šťáva, carnitin
4:30 nektarinka 140g

6:30 hruška 140g+ ovesné vločky 20g+ mandle 5g + kefír 100g
7:00 banán (byl ještě hlad)
káva s mlékem
čaj

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 30 Čec 2014 22:10:21


Kdybys dala těch vloček dvojnásobek, tak bys možná hlad neměla ... a navíc zahánět hlad banánem

Romka

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2014 08:16:34


Co je špatné na banánu?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 31 Čec 2014 09:18:03


Romka
banán strávíš za pár minut a pak máš zase hlad, navíc riskuješ, že rychly přísun energie skončí v tuku.

Romka

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2014 10:38:36


banán ......

Ještě bych se zeptala na hodnoty 100/160/20 , má na výši hodnot vliv i aktivita? Nebo to jsou hodnoty, které by měli pokrýt denní dávku včetně aktivity?

Někde jsem četla, že zelenina se počítá do sacharidů. Nebo ji smím k doporučenému poměru živin tzn. navíc v jakémkoliv množství?

Proč se někde uvádí, že je ovoce O.K. a sem prostě patří pouze jeden kousek ráno a max. jeden kousek po tréninku?

Romka

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2014 10:45:01


Pečivo??? Taky je to pokaždé jinak.

Proč ne rýžový chlebíček "polystyrén" (racio)? Vždyť vidím jak se tím živí chlapi (kulturistika, .... )?
Když se snažím zjistit co nejvíce informací, tak se také dozvím, že pečivo vlastně ani není příliš doporučováno (kvasí ve střevech, vznikají různé alergie, atd. atd. )

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2014 12:58:42


Ano záleží na aktivitě.
Zeleninu nepočítají kromě kořenový kukuřice apod. - je to sladké.
Ovoce je voda plus cukr a myslím, že čokoládě tyčka se hubnutí taky nedoporucují. Ovoce tedy dopoledne a po cvičení. Zádný poradce by ti stejně ovoce nedoporucil odpoledne nebo večer.
Chleba je ok, nejí se většinou při dieta cz, kde se snaží krotit sacharidy.
Po rýžová chlebicku mas hned hlad a hodnoty nic moc. Já teda žádného chlapa polystyren jist neviděla.
Alergie po pečivu? No na něco se to musí svést. Lide ji chleba několik tisíc let a pokud vím, tak lidstvo zatím nevymřelo, tak problém bude asi někde jinde.

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2014 12:59:27


Sorry za chyby píšu z tabletu

Romka

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2014 13:10:48


A mám tedy ovoce počítat do denního příjmu sacharidů?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 31 Čec 2014 13:38:51


Romka
Ovoce bys měla je po silovém tréninku (nepočítat)
A pak se dá přidat ke snídani - taky nepočítat.

Jsou to jednoduché cukry a tak je to systém sněz a zapomeň. Buď to hned využiješ pro regeneaci anebo to jde hned to tuků. Tak jako tak, za cca 20min už není co řešit.

Romka

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2014 14:03:03


Děkuji za informaci. I když o tom nepočítani ovoce stále pochybuji
Jen ještě takový hloupý dotaz. Proč některé diety (nemyslím jen pro hubnutí) doporučuji jist cele dopoledne jen ovoce nebo ovocné šťávy?

Takže už nebudu zeleninu a ovoce zadávat do tabulky....aspoň bude nižší hodnota.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 31 Čec 2014 14:21:51


Romka
no plácaj nesmysly, kde kdo kolem pláca nesmysly. Hlavně v dietách jsou hlavně nesmysly, jde o peníze, mnohdy jen o čtenost časopisů -> prodejnost reklamy -> peníze. A nudná dieta nikoho nezaujme ...

To ovoce hlavně vyřaď mimo zmíněné případy. Pak ho nemusíš počítat. Jestli se s ním budeš ládovat, tak nezhubneš, to se můžeš rovnou ládovat medvídkama.

Romka

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2014 18:40:34


to se můžeš rovnou ládovat medvídkama.
ty já mám taky ráda

Romka

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2014 18:47:25


tak dnešní cvičení, nic moc

Dnes na mne padla nějaká únava.
břicho 5 x 30 (vlastní váha)

nohy (mrtvý tah) 4x 15 (15kg)
záda (stahování kladky) 4x 20,15, 12, 10 (20, 25, 30, 35kg)

břicho 5 x 30 opakování (vlastní váha)

nohy (zanožování, v lehu) 4 x 15 (1x 20kg,3x 15kg)
záda (veslování) 4x 20,15, 12, 10 (20, 25, 30, 35kg)

břicho 5 x 30 opakování (vlastní váha)

nohy (přednožování) 4x 15 (2x s 15Kg, 2x s 10Kg)
ramena (stroj) 2x 15 + 2x 10 (7.5Kg, 10Kg, 12Kg, 12Kg)

15minut orbitrack

Romka

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2014 18:50:18


no plácaj nesmysly, kde kdo kolem pláca nesmysly.
.............není to spíš o určité filozofii? Každý směr je něčím specifickým (čínská, pro kulturisty, racionální,... ) já jen bláhově hledám pravdu

Jo prosím o tip. Když se cpu tvarohem, tak mi připadne, že jsem "nafouknutá" je na to nějaký trik? Děkujiii[img][/img][b][/b]

Martin

Administrátor

# Zasláno: 31 Čec 2014 21:02:52


ne, neni, lidske telo funguje jedinym zpusobem. Mensi prijem nez vydej je hubnuti.
Hubnout muzes drsne nebo rozumne, muzes hubnout cokoliv nebo se zamerit na tuky.

Zde se neobjevuje nic noveho, je to lety provereny system v pohodlne zvladnutelne verzi. Kazdy ho aplikuje tak durazne, jak uzna za vhodne.

Jen je holt nadelany zmatek diky ruznym alternativam a pristupum plus hromadou vyslovene nesmyslnych diet.

Romka

Člen

# Zasláno: 1 Srp 2014 10:33:27


Když bych chtěla začít jít správným směrem (cvičení, strava) je možné, že to člověk (já) zvládne sám? Nebo je nutností nějaké profi poradenství (cvičení s trenérem)? Jaké jsou zkušenosti s trenéry?


HODNOTY

%podkožního tuku (kaliper): 20.81
%svalové hmoty (kaliper): 43.6

Obvod boků [cm]: 90
Obvod hrudníku [cm]: 84
obvod krku:: 33
Obvod pasu [cm]: 68
pravé lýtko: 34
pravý biceps: 26
stehno pravé (nejširší): 51

. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!