Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / JayZ (Marek) 22 let 185cm/89kg
Autor Zpráva
JayZ

Člen

# Zasláno: 29 Čec 2014 17:51:40


Zdravíčko, jsem bývalý vrcholový fotbalista, bohužel mě v mé kariéře potkalo nepříjemné zranění, které mě vyřadilo ze hry asi na 2 roky a já dost přibral za tu dobu. Před měsícem mi váha ukázala 20% tuku a já se shrozil před třemi lety jsem měl 8-10%. Potřeboval bych se zbavit co nejvíc tuku jsem moc těžký a taky se tak při hře cítím, potřeboval bych získat zpátky dynamiku,výbušnost,rychlost na hřišti s tím těžkým tukem jsem k ničemu, mám za sebou asi měsíc držení stravy co jsem tady odkoukal a zhubl jsem z 93 na dnešních 89 ale dál už se to nehýbe jen dodám, že jsem nic nepočítal prostě jsem jedl podle zde uvedených jídelníčků a tak ať nemám hlad gramáž byla od oka. příklad dnešního jídelníčku:

ráno: ovesná kaše se skořicí
svačina: bílý jogurt +žitný chleba+rajčata
oběd: 200g aljašska treska+ sáček rýže+paprika
svačina: cottage+žitný chleba+salátová okurka
večeře: kuřecí prso+1 brambor pečené+paprika

prosil bych o nějáké rady, vylepšení cokoliv díky moc.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Čec 2014 21:47:41


JayZ
na procenta na váze moc nevěř, to je jen takový odhad na základě odporu. Věř zrcadlu, fotkám a kaliperu.

Jídelniček vypadá smysluplně, ale je třeba se mrknout i na časy a složení,často toho bývá málo.

Mé doporučení CO a JAK brát pro atletiku najdete zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=308
Případně pro celkové zlepšení svalstva a síly doporučuji se řídit stejnými postupy jako při udržování svalové hmoty a formy u kulturistů.

Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro udržování formy/rýsování , i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=590
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Jak se udržuje forma/rýsuje je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=3

JayZ

Člen

# Zasláno: 30 Čec 2014 10:33:34


Dodržuju rozestupy 2,5-3 hodiny takže pokud snídám v 5:30 tak další jídlo mám kolem osmé a tak pořad dále. Takže mi doporučujete držet se jídelníčků pro vyrýsování/udržování ? Asi bude klíčové si pořídit i kuchyňskou váhu a začít si vše vážit ?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 30 Čec 2014 12:57:36


JayZ
prostě u jídel napiš čas, případně tam vepiš tréninky.

A ano, váha se do startu hodí.

JayZ

Člen

# Zasláno: 30 Čec 2014 15:55:08


Pokud mám ranní tak je to takhle
5:30 ovesné vločky
8:00 bily jogurt smíchaný s odtucnenym tvarohem+Žitny chleba+rajče
10:30 kuřecí prso+rýže+paprika
13:00 cottage+žitný chleba+salátová okurka
15:30 4bilky a jedno celé vejce+žitný chleba+nějaká zelenina
18:00 treska+opékaný brambor+zelenina
20:00 tvaroh+chleba+zelenina
Trénink dynamicky s vlastní vahou(kliky na vzpěrách,dřepy,hrazda) plus nějaké to kardio

Martin

Administrátor

# Zasláno: 31 Čec 2014 09:20:00


JayZ
vypadá to pěkně

JayZ

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2014 11:53:56


Super, takže jeste možná začít vážit a počítat ty porce ať přijmu denně přibližně to co bych měl a mělo by to jít? A všiml jsem si ze u rysovaciho jídelníčku uvádíte mezi jidly ještě protein 80-90% mohl by mi taky jeste víc pomoct?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 31 Čec 2014 13:41:13


JayZ
ty hodnoty určitě.
Protein pomáhá, ale přímo nutný není. Pokud nevadí střední cena pak doporučuji ten Efectiv - je to opravdu lahůdka.
Efectiv Whey Professional Series


Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!