Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Doplňky výživy - všeobecně / cyklistika
Autor Zpráva
ryder

Člen

# Zasláno: 10 Srp 2014 19:45:27


Zdravím. V první řadě chci napsat,že jezdím přes 10 let závodně na silničním kole (jen amatérské závody při práci) Ročně najezdím přes 12000 km. Doplnků vyživy jsem zkoušel a stále zkouším spousty.Ale chtěl bych od odborníka poradit co a kdy brát. Myslím si,že spousty toho co beru je jen vyhazování peněz.

Co si myslím ,že je správné brát je BCAA a po těžkém tréninku alespon 50 g gaineru na urychlení regenerace. Dále před tréninkem také BCAA a když plánuji trénink v anaerobních pásmech tak kofein.

Jinak co jsem zkoušel a zkouším dále,tak jsou protein cca 50-65% po těžkém tréninku hned po gaineru, občas ZMA, inosin,taurin,spalovače(fast stove gel,lipo6) a ted zkouším tribulus na získání síly.

Ještě gainer beru od aminostaru a BCAA také aminostar a nebo scietec ,protein jsem ted měl od vitalmaxu 63%

Zkuste se na to podívat a popřípadě poradit co ,ajk brát a od koho kupovat. Děkuji Honza

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Srp 2014 22:49:20


ryder
a už to vidím, to jsem byl na dovči, tak mi to uteklo.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Srp 2014 22:59:08


Mé doporučení CO a JAK brát pro atletiku najdete zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=308
Případně pro celkové zlepšení svalstva a síly doporučuji se řídit stejnými postupy jako při udržování svalové hmoty a formy u kulturistů.

Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro udržování formy/rýsování , i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=590
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Jak se udržuje forma/rýsuje je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=3

Je třeba současně myslet na dlouhodobou suplementaci pro pomalé zlepšování, i tu krátkodobou okolo tréninku. Z toho plyne i to médoporučení nahradit Gainer 20tku nějakým All-In-One 30tkou, stejně tak bych moc nespoléhal na BCAA.

ryder

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2014 22:41:04


Děkuji. Já patřím do skupiny udržovací.

ryder

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2014 17:19:54


Zdravím . Potřeboval bych poradit. Dnes jsem dobral spalovač Lipo 6. Mám ted nasadit
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=3241
a nebo
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2222
a nebo tento
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2407

slovně ClenBurexin ,ThermoLean Amix nebo Fast Stove Gel od Holma

Podotýkám ,že potřebuji ještě měsíc udržet formu.Pak mi sezona končí. Spalovač používám i jako stimulant před tréninkem.

Díky

PoradVesela

Člen

# Zasláno: 7 Zář 2014 10:11:17


ThermoLean Amix: s tím mám zvláštní zkušenost, jako nakopnutí vyloženě necítím, jen se při cvičení více potím, každopádně když si ho vezmu kolem 6 večer před cvičením, odcvičím si svou hodinku nebo hoďku a půl, tak kolem 9 večer usínám a spím až do rána jako mimino - když si tento spalovač nevezmu nebo třeba vezmu cokoli jiného, tak usínám před půlnocí a stejně se v noci budím.

Fat Stove: u něj taky necítím vyloženě nakopnutí a vzít si ho někdy odpoledne nebo nedejbože později, tak mám zaručeno, že celou noc nespím, užívám jej výhradně ráno a díky tomu celý den vydržím sedět v práci u kompu aniž by se mi chtělo spát a nepotřebuju do sebe lít litry kafe.

Při cvičení na mě měl vyloženě stimulační účinek spalovač, který obsahoval kofein+synefrin, tam jsem vyloženě cítila, že můžu jet intenzivněji a déle.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Zář 2014 17:44:26


ryder
osobně bych tam dal ten ThermoLean.

PoradVesela
konkrétně na stimulaci je dobrý BlackBurn nebo další věci od Stackeru.

ryder

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2014 20:18:27 ° Změnil/a: ryder


Taky jsem si to myslel,takže jsem ho už začal brát Díky Jinak pak asi FS Gel a pak ClenBurexin a tak pořád dokola,pokud jsem dobře četl tvé články

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Zář 2014 11:23:26


ryder
jo,jo.

ryder

Člen

# Zasláno: 11 Říj 2014 18:09:52


Opět bych poprosil o radu. Mám po sezoně a nyný začínám jezdit v menších intenzitách (cca 120-150 tepů) a většinou kolem 2 hodinek. Místo gaineru od Aminostaru hned po tréninku tedy nyní cca 45 minut po tréninku piji CMF protien 63% od Explomaxu. Nedělám chybu? Myslím si ,že tím méně intenzivním tréninkem tolik sacharidů nespálím,tak že je lepší ten protein.
Jo ještě jsem ochutnal tester http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=4103 a musím říct že jsem nepil nic lepšího. Uplně super chut. ,takže po dobrání explomaxu nejspíše přejdu na tento. Tedy jestli nedělám blbost )

ryder

Člen

# Zasláno: 12 Říj 2014 22:11:36


nyní

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Říj 2014 12:11:28


S efectivem určitě chybu neuděláš.

Jinak jsem v té otázce nepochopil smysl. Účelem je jezdit na kole nebo zhubnout?

ryder

Člen

# Zasláno: 13 Říj 2014 12:42:32 ° Změnil/a: ryder


No zhubnout ani ne. Ale přes zimu vždy tak cca 4 kg naberu, tak mi jde o to abych udržel váhu co mám. Tak jestli nedělám chybu,když v zimě při nízkých jízdách po tréninku beru gainer od Aminostaru Jestli by nebyl lepší ten protein a nebo nějaký All-in produkt.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Říj 2014 15:34:14


ryder
po kole nedávej ani protein ani gainer - prostě až se zklidníš, tak se najez. Maximálně jde dát něco na stimulaci regenerace jako je 3R nebo Detonátor.

ryder

Člen

# Zasláno: 15 Říj 2014 08:40:12


No ,ale když pojedu 3-4 dni za sebou a z toho třeba o víkendu více jak 3 hodiny,tak nebudu hotovej?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 15 Říj 2014 08:57:42


ryder
budeš, ale ta zátěž je na postupné doplnění, nevzníká tam žádné jednorázové, dvohodinové sacharidové okno, abys to doplnil najednou megadávkou gaineru.
Musíš tedy živiny zvedat rovnoměrně, třeba i včetně gaineru mezi snídaní a svačinou a pod.

ryder

Člen

# Zasláno: 15 Říj 2014 09:35:25


Ok.Takže bych to dělal asi tak ,že když by byl kratší trénink tak nebrat nic po tréninku ,pak případně doplnit v průběhu dne a v případě delšího (3 a víc hodin) tréninku doplnit nějaký produkt cca do 1 hodiny po tréninku ,kdy bude největší vstřebávání. Chápu to správně? Jinak v průběhu dne doplnovat třeba amino pills mezi jídly.
Tak a ted tedy ještě co by bylo nejlepší? Jestli by stačilo množství sacharidů v nějakém tom proteinu a nebo raději nějaký ten all-in produkt a nebo to co jsi psal ty?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 15 Říj 2014 15:26:21


ryder
Při 3h výkonu už maji cyklisti různé gely pro doplňování energie. Jíst se muže začít ihned po uklidnění organismu.
Amina mezi jídly jsou dobrý nápad pro udržování regenerace a růstu.

Osobně bych tam dal protein. Gainer bych nasadil jen pokud by padala váha. Pak bych ho nasadil každý den dopoledne.
Po tréninku (předpokládám odpoledne) by se už nějaká extrémni dávka sacharidu nevyužila.

ryder

Člen

# Zasláno: 15 Říj 2014 17:33:47


No gely používám,ale spíše při závodě. V treninku většinou gely nahrazuji banánem,tyčinkou musli.sojovym sukně nebo klasickým perníkem.

Trénují většinou odpoledne,jen když mám odpolední směnu, tak dopo. Mě se hlavně jedná,aby mi při trénincích nedocházela postupně šťáva a kvalitně jsem regeneroval,ale zase abych nepřibíral. V létě je to jasný To jezdim hodně intenzivně,tak spalim sacharidů mraky,ale v zimě se jezdí spíše na objemy s nízkou intenzitoú. Tak by mi právě zajímálo,jestli v zimě spíše gainer nenahradit proteiny a nebo je zbytečné něco brát.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!