Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / HonzaZ - 31let, 93kg, 183cm - cíl: shodit břicho a prsa
Autor Zpráva
HonzaZ

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2014 10:07:23


Ahoj, už nějakou dobu nasávám informace o zaručeném hubnutí z internetu, ale tady se setkávám s informacemi, které si s nimi protiřečí. Ale spíš tím líp, takže potřebuju konkrétní rady k mé osobě a trošku dohled Takže za cca 3 týdny jsem, zřejmě díky pravidelnému jídlu a aerobnímu cvičení se spalovači shodil 3-4kg, ale teď jsem se, asi kvůli práci, která mi rozhodila cyklus, zasekl na 93kg. Můj průměrný denní jídelníček (a "aktivníček" ) byl následovný:

První "snídaně", půl hodiny po probuzení je Fat Stove Gel a Carnitin, poté 60-90minut Crosstraineru (orbitrek) s průměrnou tepovkou kolem 62% (s tím teď ale bude kvůli práci na dva měsíce konec)
Snídaně - cca 100g ovesných vloček, nízkotučné mléko, na dochucení Frapko nebo hruška nebo pár čtverečků hořké čokolády (dochucené ovesné vločky můžu snídat denně)
Svačina – Termix 90g nebo Tvaroh s jogurtem 135g nebo bílý jogurt 150g s půlkou banánu
Oběd - cca 100g kuřecího, brambory nebo 2krajíčky žitného nebo pšeničnožitného chleba, nebo jen s osmaženou cuketou a salátem. Pozn. na kuřecí si dávám dost Tabasca
Svačina – stejná jako dopolední
Večeře - skoro to stejný co oběd (kořeněné kuřecí můžu taky denně)
Pokud bylo potřeba něco před spaním, tak krajíc chleba nebo knäckerbrot s 20% sýrem, případně šunkou.
Hodně známých mluví o tom, že bych měl úplně vyřadit pečivo (i to tmavé), že jim to pomohlo (asi kvůli úbytku sacharidů).
Piju samotnou vodu případně s citronem, ale jen asi litr denně (při cvičení další litr k tomu)
Z aktivit viz zmíněný crosstrainer, cca 100 zkracovaček a 20-30kliků, plus denně pár kilometrů na kole, dokud přálo počasí.

Po zhubnutí jsem chtěl začít cvičit i anaerobně aby byly trochu vidět svaly. Zajímavé je, že tuk mám v podstatě jenom na těle (břicho a prsa). Na lýtkách, stehnech i rukou jsou při záběru jasně vidět obrysy svalů. Po informacích z tohoto webu rád začnu cvičit hned i něco silového. Ale jakožto podnikatel (v zemědělství) se mi špatně plánuje denní program, takže si musím vystačit s náčiním, co můžu mít doma tzn. svoje tělo a jednoručky činky. Takže bych prosil o tipy na cviky. Kliky, dřepy, zkracovačky znám, ale spíš počet cviků a sérií, aby to bylo vhodné pro spalování tuku a růstu svalů na břichu a hrudníku.
Toto byl takový zevrubný popis toho, co dělám a čeho bych chtěl dosáhnout.
Co nejdřív si zajedu pro kuchyňskou váhu a začnu si jídlo vážit a počítat i bílkoviny a cukry.

Díky všem za rady a inspiraci

arnold

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2014 14:45:03


S posilováním začni hned.Protože.......

http://www.f-sport.cz/print.php?id=69

arnold

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2014 14:47:27


Jo, na na cvičení si kup benč lavici,stojany na dřepy a velkou nakládací činku, já si stím stačím 30 let.

HonzaZ

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2014 16:54:41 ° Změnil/a: HonzaZ


arnold: Velkou činku bych rád, ale nikam se s ní už nevejdu. Jednoručky jsou přece jen skladnější.

Ještě jak dlouho, kolik cviků a kolik opakování je vhodných? Všude píšou jak správně cvičit, ale nikde už jak dlouho. Jako by pro každýho platilo to stejný.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 25 Srp 2014 09:51:46


HonzaZ
Pročti si prvni vklidu články Zlatá klasika Základy správného tréninku

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!