Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Qapikovka (Kristýna) 50/160 cm-kontrola jídelníčku pri treninku,prosím
Autor Zpráva
Qapikovka

Člen

# Zasláno: 10 Zář 2014 23:24:54


Ahoj všichni,
chtěla bych se zeptat zda by mi nekdo mohl zkouknout muj jidelnicek. Nemam problem se sestavenim,mam to tak nejak v oku, spis nevim,jeslti to delam vsecko dobre
Vazim kolem 48/50kg a měřím 160cm.
Cvicim 5x až 6x do týdne. 3x silovější trénink,zybtek kardio a kruhovy trenink. Trenuji dopoledne v 9:15, od Po-Pá(So)
K doplnkum poouzivam BCAA a spalovac, BCAA behem treninku(bez sacharidu,prášek)

A ted konkr. jidelnicek:
7:00 snídaně - 50g oves.vlocek,100ml mandl.(zredukovaného)mléka,buď jablko/grapefruit/banán/rozinky)+maliny 50g+11g javorový syrup(bez cukru) nebo 200g jogurt,maliny,javorovy syrup +ovoce(jabko,banan,grapefruit) - banán dávam jen nekdy,nemam ho moc rada

9:00-10:00 trénink,pak pul hodiny sauna
zde je problém, že mezi cvicenim nedavam svacinu,ale pul hodiny po treninku si davam protein(80%) a nevim zda je to v poradku, hodinu po proteinu si davám pevné jídlo
Mimo trénink svačina: 100g cottage,2pl.žitn.chleba/4ks racio+zelenina jako na odpol.svačinu

12:30 oběd - 30g hnědé rýže,150g kuřecích prsou/rybí filé + 100g zelí čínské,100g salát ledový,50g cukety,ředkvička,okurka(50g) - nepouzivam olej,dusim v pare maso

15:30 svačina - 2 pl.žitného chleba nebo 4ks racio, 100g cottage lite, zelenina(50g zelí,salát. redkvicka,cuketa,okurka)

19:00 večeře -100g tunák ve vl.stave/100 g filé + zelenina(ta samá jako na obed, v samem mnozstvi),nekdy dve vejce se salátem, 3bílky a jede zloutek-omeleta se zeleninou(cuketa,salaty,okurka)

Hodnoty mi vychazi vzdy tak nejak stejne i kdyz jidlo vice kombinuji.
B: 96g, S: 100g-110g, T:10g-15g(ty hodne skrtim,strasak a drzim je na minimum Jeste k bilkovinam, jestli je mam ubrat? nekdy mi to nedela dobrotu v zaludku, ale nemohu je za boha ubrat,nevim kde, porad se mi to vyhoupava nad 80 vzdy

Kdyz mam ten trénink tak zda ten protein je dobry po cviceni,sice mam az po hodine pevne jidlo co sporadam protein ale zas nechci hladovet.

Sacharidy nejvice ke snidani, take ovoce,ale jinak uz si ho nedavam, sacharidy pak snizuji, pouze kdyz mam zitny chleb tak se mi sacharidy odpo k svacine nebo dopo(mimo trenink) vysplhaji,ale porad mi vychazeji ty same hodnoty u sacharidu!

Bydlim na NZ a tvarohy tady nesezenu i kdybych se zblaznila. Vsecko dohanim cottagem a jogurtem.
Ryzi nahrazuji nekdy low carb nudlemi nebo testovinami,ktere sem si objednala.
Co se tyce te zeleniny, tak nevim,nekdo tvrdi ji zapocitavat,nekdo zase ne a ja mma v tom zmatek. Sice ji jim opravdu kvanta,ale je to minimum sacharidu, listova zelenia ma nizky GI.
Vahu si musim drzet, jelikoz mam sklony k pribirani, takze mam strach jestli zase nejim malo a telo si to uklada a nebo je to v poradku, hlad nemam ale obcas mam hodne chute na sladke,ale nidky neujedu,vzdy se drzim.
Pitny rezim je u me v poradku, piju az 4l denne, zeleny caj hodne.
U me je problem strach, strach z tuku a abych nepribrala, proto si to hodne hlidam, nechci vypadat jak blazen. Obcas bych si zaradila k snidani hrst mandli a nebo jidelnicek nejak vice obohatit,to co jim mi chutna a vyhovuje,ale nekdy zmena neuskodi.
Za jakekoli pripominky a rady budu nesmirne vdecna.
Jim petkrat denne, takhel mi to vyhovuje a jsem na tento rezim zvykla. Procitala sem si tu spousty jidelnicku,ale i tak se radeji zeptam.
Dekuji moc

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Zář 2014 12:47:43


Qapikovka
Snídaně i po tréninku docela OK, jestli je ten trénink silový a tvrdý, tak si po něm dej ovoce.
Další jídla také OK, spát chodíš v 8 hodin nebo proč už tam není další jídlo?

Pokud tvrdě trénuješ, tak těch 100g sachrů asi nebude stačit - uvidíme.
80-100g bílkovin je OK.

Nudle a těstoviny - lowcarb - co je to ? Z čeho to je?

Na GI kašli.

Tuky nedávej uměle (hrst mandlí) je to moc jednostranně. Raději přirozeně - tu si dej opravdický sýr, tu zase tučnější rybu nebo vepřové.

Zkus rozepsat i trénink.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!