Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Zemanka 30, 54/158 - cíl 50 kg (nebo špeky pryč)
Autor Zpráva
zemanka007

Člen

# Zasláno: 15 Zář 2014 14:14:42 ° Změnil/a: zemanka007


Ahoj všem,
po věčném okukování f-sportu jsem se rozhodla založit si také deníček zde. Po neúspěšných dietách asi v období 20 - 28 let, při kterých jsem se nikdy nedostala pod 53 kg, nikdy předtím necvičila a prošla si i bulimií, jsem se ve 28 letech rozhodla něco s tím dělat. Vysadila jsem antikoncepci a začala jsem cvičit a tak nějak "normálně jíst".. první rok a půl jsem cvičila takovou tu „salonní dámskou klasiku" power plate 30 minut a Vacushape 30 minut.. z 62 kg jsem se tak dostala na 57. Toto šmrdlání a dámský slepičinec mne však po roce omrzelo, tak jsem přesedlala na členství v opravdovém fitku. Nyní to bude rok, co chodím do fitka, z toho až poslední dva měsíce jsem opravdu začala makat tak, jak se asi má, neb mi to poradil trenér, jak na to plus mi sestavil jídelníček.. takže jsem s trenérem začala na 56 kg a nyní mám 54 (sliboval mi, že s jeho režimem zhubnu 5 kg za měsíc) )) Tomu jsem nevěřila, pač mé tělo již je asi nějaké zpomalené. Chtěla bych se výhledově dostat na 50 kg, nechci zázraky na počkání. De facto, ta váha mi je vlastně i fuk.. ale zkrátka se chci zbavit silnějších stehen, paží a špeku na břiše.. klidně snad budu vážit dál těch 54, ale nebudu mít na sobě ten špek. Jenže, měření mi zkrátka nejde, stačí se změřit o cm níž na stehně a už je to rozdíl několika cm v obvodu.. asi bych potřebovala vytetovat znaménka, kde se mám měřit. Tak proto mám větší radost, když se hýbe váha..
Z deníčků jsem sledovala Nysmo a Sapec – to jsou moje vzory Je mi 30 a něco, děti ještě nemám a tak ze sebe chci něco ještě vytlouct, dokud je čas. 
Můj jídelníček poslední dva měsíce je takto (zrovna ze včera) a myslím, že je co se skladby jídla týče dobrý, ale možná, že jím málo sacharidů: B 100 S 130 T 30.. tuky moc nepočítám, prostě naliju na pánev trochu oliváče a na něm dělám jídla. Jídelníček takto nemám 7 dní v týdnu, ale tak těch 6 to držím. Jeden den si prostě dám víc bílkovin nebo tučnější sýry a trochu vína 2 – 4 dl nebo 1 pivo 1x za 14 dní.. ale sacharidů nikdy více nemám (možná jen tedy v tom víně)
Vstávám v 7:30 - 8:00
Snídaně:
9:30 jemné vločky 40g + půl banánu 60g + káva s mlékem bez cukru
B 6 S 35

Svačina1
12:00 chléb Arizona Psyllium 1ks 50g + šunka kuřecí 55g + káva s mlékem bez cukru
B 15 S 24

Oběd
14:00 rýže basmati vařená 70g + žampiony, cibulka + tuňák ve vl. šťávě 65g
B 21 S 22

Svačina2
17:00 Cottage jahoda 150g + chlebíček Racio 1 plátek 10g
B 14 S 18

Večeře
20:30 (po příchodu z fitka) Šunka Moravia 100g + Soba nudle 30g + rajče 50g
B 23 S 24

Večeře2
11:00 protein Weider 80 plus – odměrka 30g
B 24 S 2,5

Prosím o komentáře, co je blbě a předem moc děkuji. Trénink rozepíšu příště.. klidně přidám foto, ale nevím jak.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 15 Zář 2014 14:48:39


zemanka007
to je samý kg, raději pošli fotku, protože u malých holek ty kg klamou.

Nudle vynechúplně a 23:00 si ještě dej i kousek pevného jídla. Jinak to skládáš pěkně.

Ty celkové hodnoty jsou na delší běh. Na jednu stranu si malá, na druhou stranu hodně dřeš. Uvidíme podle těch fotek.

zemanka007

Člen

# Zasláno: 15 Zář 2014 16:39:52


Tak, zkusím tedy vložit 2 fotky uložené na Rajčeti..
http://zemanka007.rajce.idnes.cz/Ja_byt_fit/

zemanka007

Člen

# Zasláno: 15 Zář 2014 17:12:56


Ještě napíšu něco ohledně toho tréninku, co mi napsat trenér – měli jsme spolu pár lekcí zpočátku, nyní již cvičím sama. Sestavil mi ho, když se mnou hodinu udělal zátěžový test, aby viděl, jak jsem na tom s kondicí. Nicméně koncipoval to tak, že 2 dny cvičit – den volno – 2 dny cvičit a tak stále dokola.. přiznám se, že takto cvičit jsem to zvládla 3 týdny.. ale 5x týdně cvičit, já to prostě nedávám a jsem unavená.
1. Den – nohy, lýtka, břicho (VŽDY každý den cvičení: předtím na rozcvičení 10 minut eliptikal, po posilování, které zabere tak hodinu, tak ještě 15 – 20 minut nějaké kardio)
- výpady………………………………...............3/2 x 15 se zátěží
- dřepy s činkou mezi nohama………………..……..4/15
- zakopávání na přístroji vleže……………….........4/15
- triset: předkopávání/abdukce/addukce………3/20 – 25
- „král cviků“ na multipressu………………………….3/12
- 2 cviky na přímý sval břišní 3s/15-20

2. Den - prsa, biceps, břicho
- rozpažování s j. č. na rovné lavici………………..….3/15
- tlaky s j. č. na šikmé lavici……………………..……....3/15
- pullover………………………………………………..……....3/15
- bicepsový zdvih s v. č……………………………..…..….3/12
- bicepsový zdvih s j. č. vestoje s vytáčením..…..3/15
- kladivový bicepsový zdvih s j. č. s oporou zad..3/12
- metronomy……………………………………………………4/15
- šikmé přítahy kolen ve visu………………….…………4/2x 15
VOLNO
3. Den - záda, břicho
- stahování kladky na hrudník podhmat……..…… 4/12-15
- přítahy s v. č. v předklonu nadhmat………..……..4/12
- veslo………………………………………………………………..3/15
- přítahy s j. č. v předklonu………………………………..4/10
- mrtvý tah (ten moc necvičím  …………………..3/12
- stahování kladky na hrudník nadhmat…………… 4/15
- 2 cviky na břicho spodní

4. Den - ramena, triceps
- upažování jednoruč na protism. kladkách……. 3/12
- tlaky s v. č. vsedě………………………………………….3/15
- obrácený pec-deck………………………………………..3/15
- tlaky s j. č. vsedě……………………………………………3/12
- upažování s j. č. v sedě………………………………….3/12
- fr. Tlak s EZ na lavici……………………………………….3/12
- tricepsové stahování kladky lano…………………..3/12
- tricepsové stahování kladky jednoruč podhm.3/15

Opravdu to takto cvičím, jak je to napsáno. Neflákám se.. celé mi to zabere i s kardiem 1,5 hodiny.. předtím cca. 30 min, než začnu, si dám 2 tablety Synefrin multi. Nic hodinu před cvičením nejím a ani nic hodinu po něm, až pak rovnou večeři v těch cca 20:30..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Zář 2014 09:54:34 ° Změnil/a: Martin


zemanka007
osvalení je pěkné, máš i dobře pevnou postavu
Tuky máš příměřené a pro fotky na titulku, by se jen fotky poleštily v AdobePhotoshopu.
Pokud budeš chtít tuky ještě stáhnout, začne už to přinášet i vedlejší efekty typu zmenšení prsou, zhoršení pleti a méně ženský obličej.

Máš dvě možností:
1/ Pokračovat tak, jako do teď s tím, že se to bude pomalu posouvat k pevnějšímu nebo horšímu, podle toho, jak budeš zrovna tlačit na pilu v dietě.
2/ Anebo nasadit opravdu drsnou dietu a stáhnout ten tuk.

Osobně bych doporučil verzi 1.
Už i proto, že když ten tuk jednou stáhneš, tak to tak musíš udržovat a to se projeví ještě více na kůži a tváři. I fitnesky, které můžou (nejsou celoročně zájmem fotografů nebo sponzorů) mimo soutěž formu povoluji - vypadají pak více sexy.


Trénink je dobrý, jen bych nemíchal aerobku a silovku. Před a po tréninku úplně stačí 2-5min na rotopedu, pro uvolnění a prokrvení svalů. Aerobku zařaď jako další samostatné tréninky - a úplně stačí třeba procházky, běh nebo kolo.

Po tréninku můžeš klidně dát nějaké ovoce a amina nebo protein, hladovění ti akorát brzdí metabolismus a podporuje "chránění si" tuků.

arnold

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2014 17:45:09


zemanka007
Trénink ok, toho kardia je tam zbytečně moc,
dal bych ho zvlášt
jak píše Martin

Stačí dodržet trénink a stáhnout stravu, při tvojí váze tak o 300kcal denně a mělo by to jít dolu , počítej ale s tím že s tuky odejde i trochu svaloviny, ono to ani jinak nejde.

zemanka007

Člen

# Zasláno: 18 Zář 2014 10:18:49


Pánové,

děkuji moc za cenné rady . Budu tedy dávat kardio v jiné dny, tak 60 min. Doufám, že se počítají i občasné horské túry o víkendu . Ještě bych měla 4 otázky, už zde také určitě ve fóru padly. 1. - když je kardio v samostatný den a bylo by ráno před prací, je lepší tedy mít ho nalačno? 2. - odolám všem svodům chutí, ale 1-2x týdně si prostě chci dát víno, bíle nebo červené, suché.. kolik deci si mohu dát, aniž bych nenabírala? Nemyslím páteční ožíračky v klubech, piva, panáky, ale zkrátka doma po večeři atd. 1-2 sklenky. 3. - vadí pití energeťáku obden odpo v práci? Samozřejmě vždy vybírám ty bez cukru. 4. – mám zainvestovat do doplňků a spalovačů? Používám Synefrin multi 2 tablety 30 minut před tréninkem, pak tedy večer ten protein a piju přes den vodu a rozpustný hořčík. Stejně si to člověk musí odmakat, tak se mi nechce zase zahučet za několik tisíc v různých tabletách. 

Děkuji moc za info, jste zlatí. 

TZ.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Zář 2014 12:02:32


zemanka007
Je lepší se před karidem najíst, aspoň trochu.
Energeťák vadí, když je v něm mraky cukru a to je asi ve všech. Si dej raději spalovač.
1-2 x týdně dvě deci asi nepoznáš.
Synefrin je jen stimulant, při kombinaci s těmi energickými nápoji to asi bude záhul.
Tisíce do tablet není třeba dávat, tak jak to máš je to víceméně OK. Jen bych ještě zapracoval na potréninkové regeneraci a zkusil komplexní spalovač až dobereš ten synefrin.

arnold

Člen

# Zasláno: 18 Zář 2014 14:44:20


1. - když je kardio v samostatný den a bylo by ráno před prací, je lepší tedy mít ho nalačno?
zemanka007
Dej si ráno tak 20 minut před, kafe a l carnitin ,to ti pomůže při lepším využití tuků před cukry a chráni svalovinu.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Zář 2014 10:22:16


a já bych tam dali malou porci vloček nebo alespoń musli tyčinky. Za jedno to chrání žaludek a za druhé máš v krvi alespoň nějaké cukry.

verisek

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2014 11:48:44


Martin: v energy drincích bez cukru vážně není žádný cukr

zemanka007
Jestli se odpoledne cítíš jako přejetá, tak zkus trochu přidat sacharidy dopoledne a co nejpravidelněji. Taky záleží co děláš, mě třeba v kanceláři dost pomůže udělat si pár dřepů nebo si zaběhnout pro něco do obchodu (prostě rozproudit oběh), při fyzicky náročný práci bych přidala ty sacharidy.
Pak taky záleží, jak snášíš umělý sladidla, já třeba moc né a je lepší si dát hořký kafe. Já mám po těch bez cukru pocit, že moc nezabíraj, respektive fakt jenom na chviličku a pak mám strašnej útlum a ztrátu energie a pak i docela žravku nebo minimálně chutě (myslím si, že tělo se prostě dožaduje těch cukrů, které čekalo kvůli sladké chuti). Jinak u těch normálních takovej problém nemám, ty prostě postupně přestanou účinkovat a zbytek dne jím normálně - ale já si to dávám fakt výjimečně, třeba když potřebuju řídit a nejsem dost odpočatá.
Jinak se mi taky dost osvědčil Fat Stove Gel od Holmy, ten když mám doma, tak energydrinky vážně nekupuju, kam ty se na to hrabou

zemanka007

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2014 13:59:29


Ahoj,

díky všem za radu. Já energeťák právě ani moc tak nekupuju kvůli tomu, aby mne nakopnul, ale mám zkrátka chuť na něj kvůli té chuťi Cola Light/Zero, to mi nechutná, a věčně voda samotná nebo s citronem nebo bylinkové čaje, už mi to občas leze krkem a energeťák mám místo zpestření. Sladidla asi tedy dobře úplně nesnáším, jestli tedy průvodní jev může být nadýmání Přejetost mne přepadne občas tak kolem třetí, ale to má asi dost lidí.. Fyzicky náročnou práci nemám, sedím 8 hodin v kanclu Báby a ženy okolo mne kynou a smějou se mi, proč s nimi nechodím na obědy Tuhle mi někdo řekl poznámku "ty furt něco jíš".. přitom je to snídaně, svačina, oběd v krabičce, svačina a pak jdu domů.. Okolí je zkrátka někdy nechápavé, ale co já jim to budu vysvětlovat, že můj režim je lepší než jejich fornetti ráno u mhd, oběd v hnusné kantýně a pak až večeře doma..

arnold

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2014 14:39:59


zemanka007
No jo, vybočuješ ze stáda , to se dalo čekat.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!