Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Ywes - 29 let - 82/176
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
Ywes

Člen

# Zasláno: 26 Led 2015 21:42:05


Na zítra - úterý, 27.1.:

7:30 - kaše (50g vloček)
10:00 - 250ml kefír, 60g celozrná houska, kousek pomela
13:00 - 100g kuřecí nudličky s bazalkou a citronem, 50g rýže
16:30 - 70g cottage, 30g šunka, paprika, řapíkatý celer, knack
19:00 - posilovna s trenérem, kousek pomela
21:00 - 50g žitný, 70g tvarůžky, paprika

95 B, 179 S, 23 T

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Led 2015 09:23:13


Ywes
pěkně to skládáš

Ywes

Člen

# Zasláno: 27 Led 2015 10:07:36


Martin
Děkuju

Dneska ráno jsem ze zvědavosti po dvou týdnech vlezla na váhu.. a byla jsem trochu zklamaná - aktuálně tedy 81.5 kg, úbytek 0.5 kg.. čekala jsem aspoň jedno celé pěkné kulaté kilíčko dole No nic, nějakej úlet tam za tu dobu byl, tak asi nemůžu čekat zázraky

Jinak dnešní oběd v krabičce úspěšně zapomenut doma v lednici
Takže o polední pauze asi vyrazím na sushi.

Po změně nové hodnoty vycházejí: 83 B, 176 S, 25 T

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Led 2015 10:31:34


Ywes
vymysli si jeden pohyb týdně víc - třeba to pomůže převážit situaci

Ywes

Člen

# Zasláno: 28 Led 2015 14:47:05


Martin
Takže cvíčo 5x týdně? Uf uf, to už po večerech opravdu na nic jiného moc čas nezbyde.. ale pokusím se

Dneska:
7:30 - kaše
10:00 - celozrná houska, kefír, pomelo
12.30 - krůtí prsa na citronech, kus kus (z restaurace)
16:00 - cottage, šunka, cherry rajčátka, paprika, řapíkatý celer
18:30 - cvičení (dnes cardio)
20:30 - žitný, tvaroh, šunka, salátek

91 B, 185 S, 30 T
(dneska vyšší hodnoty kvůli obědu z restaurace, porce byla větší než bych si nachystala sama.. ale dobré to bylo! )

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Led 2015 10:03:01


Ywes


Ywes

Člen

# Zasláno: 29 Led 2015 10:29:56


Dnešní jídelníček:

7:30 - kaše
10:00 - 120g bílý jogurt, 20g vločky, hrstka goji
12:30 - oběd v restauraci (šéfová mě vyzvala), co jsem koukala menu, tak mají na dnešek nějaké grilované kuřecí se salátem - jestli nekecají, jdu do toho
15:30 - 70g cottage, 20g šunka, ledový salát, paprika
18:30 - fitko
21:00 - krajíček žitného, 70g tvraůžky, cherry rajčátka

102 B, 188 S, 28 T

Dneska je v plánu trénink spodní části těla - to zas bude o víkendu prdkobol Ale už se těším! Musim říct, že mě to začíná bavit A největší radost mám za to odbourání "závislosti" na sladkém.. Ze začátku jsem si říkala, že když splním minimálně 4 cvičení týdně, že bych se občas mohla odměnit nějakým zdravým home made dezertem.. ale vlastně si teď uvědomuju, že ho ani nepotřebuju.. každé ráno se těším na kaši, která je sladká a s ovocem a bohatě to stačí Tak ještě aby mi to vydrželo
Konec výkřiku do tmy, přepínám!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Led 2015 13:27:42


Ywes


Ywes

Člen

# Zasláno: 2 Úno 2015 16:12:38


Zdravím po víkendu!

Upřímně bych ten víkend nejraději nějak celej vymazala, protože ač byl jinak skvělej, tak z hlediska jídelníčků zatim asi nehorší

Asi jsem to s tim sladkym tady naposled nějak zakřikla.. ale proběhly dva úlety a sice:

Sobota - dostala jsem dárek, mozzartovy koule.. řekla jsem si, že si dám jen jednu, ale chyba! Asi fakt funguje, že jakmile člověk prostě trochu něčeho zobne, tak to u toho kousku prostě nikdy nezůstane..

Neděle - švagrová kvůli mě udělala mrkvovej dort (jakože je hrozně zdravej a že ví, že hubnu, tak abych si mohla dát a nemít špatný svědomí) - jeden kousek jsem si teda dala.. byl moc dobrej, ale v čem byl zdravej to netušim, cukru a máslíčka v něm podle mě bylo požehnaně

Každopádně když jsem to dneska ze zvědavosti zapsala do tabulek a viděla, jak hodnoty najednou raketově stouply.. tak fakt musim uznat, že to za to nestojí

Takže ode dneška už zase poctivě!

7:30 - kaše
10:30 - bílý jogurt, vločky, 1/2 banánu
13:00 - kuřecí prsa na thajský způsob, rýže
15:30 - salátek, cottage, 2 plátky krůtí šunky
18:30 - fitko
21:00 - kousek domácí celozrné focacci, 70g tvarůžky, zelenina

95 B, 175 S, 35 T

Ywes

Člen

# Zasláno: 3 Úno 2015 07:58:00


Na dnešek:

7:30 - 50g sypané müsli, mléko
10:00 - 150g bílý jogurt, 30g vločky, 1/2 banánu, pár mandlí
12:30 - 60g rýže, 100g šmakoun, pár sušených solených rajčat, rukola
15:30 - 75g cottage, 2 plátky šunky, okurka, rajče
18:30 - 30g tvarůžky, 30g šunka, knack, salátek

v 19:30 jdu na koncert vážné hudby, očekávaný návrat domů je cca okolo desáté, takže žádné další jídlo už asi nebude.. leda bych si vzala něco na tajňáka do kabelky

celkem: 85 B, 163 S, 32 T

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Úno 2015 08:41:51


když jsem to dneska ze zvědavosti zapsala do tabulek a viděla, jak hodnoty najednou raketově stouply..
To je nevýhoda čísel, nemilosrdně ukazuji realitu

v 19:30 jdu na koncert vážné hudby, - to je ta nouzovka pro proteinovou tyčinku o které mluvím. Tyčinka s hezkým obaleme je zde asi více IN než bageta se šunkou



Ywes

Člen

# Zasláno: 3 Úno 2015 09:50:17


Martin

O proteinových tyčinkách jsem slyšela, leč zatím nikdy neochutnala ani nevyhledávala.. Ale nějak jsem postřehla, že ne všechny jsou z hlediska hodnot ideální - jaký cca ideální poměr B-S-T by taková proteinovka měla mít? A dají se sehnat i jinde než přes net (právě v případě nouzovky)?

Ywes

Člen

# Zasláno: 3 Úno 2015 23:16:38


Na zítra:

7:30 - kaše
10:00 - 150g bílý jogurt, 20g vločky, 1/2 jablka
12:30 - 50g kus kus, 75g tuňák, rukola, vejce vařené na tvrdo
15:30 - zelenina s cottagem (75g)
18:30 - posilovna, poté 1/2 jablka
21:00 - 3 ks knack, tvarůžky, zelenina

celkem: 100 B, 160 S, 30 T

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Úno 2015 09:21:52 ° Změnil/a: Martin


Ywes
tyčinky nejsou ideální, jsou taková nouzovka, právě pro takové příležitosti. Kvůli tomu, aby šly vůbec polknout obsahuji více tuků než by bylo vhodné...

Jídelniček pěkný.

Ywes

Člen

# Zasláno: 4 Úno 2015 21:23:28


Tak dnešní dneska nakonec bez fitka, opět do půl devátý v práci

Na zítra:

7:30 kaše
10:00 - 70g celozrná houska, 140g tvarof ovofit
12:30 - candát s grilovanou zeleninou (vyhlídnutý oběd z restaurace)
15:30 - 75g cottage, okurka, rajčata
19:00 - 4 ks knack, 50g tvarůžky, 30g šunka, salátek, možná ještě trochu tvarohu
- potom opět kulturní akce.. asi žádnou proteinovku shánět nebudu, včera jsem to vydžela i bez ní

celkem: 101 B, 155 S, 34 T

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Úno 2015 08:45:44


Ywes
někdy pozor na tu grilovanou zeleninu, někde je to spíše kořenovka v oleji = energetická bomba, vedle které jsou hranolky (brambor je taky zelenin) dietka

Ywes

Člen

# Zasláno: 6 Úno 2015 10:49:05


Martin
Jasně, jsem na pozoru byly to nakonec převážně papriky a cuketa, a moc mastný to nebylo

Na dnešek:

7:30 kaše
10:00 - 130g bílý jogurt, 20g vločky, hrst borůvek
12:30 - 50g kus kus, 75g tuňák, rajčata, rukola, vařené vejce
15:30 - 2 ks knack, 2 plátky Madeland fitness, rajčátka
18:30 - posilovna
20:30 - 3 ks knack, 50g přírodní syrovátkový sýr, 30g šunka, salátek

celkem: 86 B, 162 S, 35 T

Jinak - dnešní váha: 80,3 kg, jupijou!
Sice mám pocit, že jestli něco odešlo, tak všechno jedním vrzem z hrudní oblasti, ale co - i to je důkaz, že se něco děje

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Úno 2015 09:35:16


Ywes


Ywes

Člen

# Zasláno: 16 Úno 2015 21:21:46


Ahoj všem!

Hlásím se po nečekané týdenní služebce u skoro sousedů Švýcarů.. uf uf
Přečkala jsem v rámci možností hotelové snídaně (ale že to bylo pokušení!), obědy a večeře byly převážně v restauracích.. ideál to teda rozhodně nebyl, chyběly svačinky (absence kuchyně je při dietě podle mě zásadní problém) a večer toho tudíž asi bylo víc než bylo potřeba.. Navíc věřim, že ač se některá jídla v restauraci tvářila lehce, tuků i sacharidů bylo asi taky požehnaně.. ale snažila jsem se vždycky volit to menší zlo

Sečteno podtrženo - těšila jsem se domů a dnešek už byl zase v f-sport režimu:

7:30 - kaše
10:00 - 150g jogurt, 1/2 banán, 30g vločky
12:30 - sushi s okurkou a lososem (12 malých kousků)
15:30 - 75g cottage, zelenina
18:30 - posilovna
20:30 - 50g žitný, 150g kuřecí prsa, dip z tvarohu a pažitky, rukola

celkem: 90B, 170S, 30T

Ywes

Člen

# Zasláno: 16 Úno 2015 21:36:12


A rovnou teda i na zítra:

7:30 - kaše
10:00 - 60g tvaroh, 60g bílý jogurt, 30g vloček, 1/2 jablka, goji
12:30 - 60 kus kus, 60g losos, rajčátka, rukola
15:30 - 75g cottage, 20g šunka, okurka, paprika, knack
18:30 - 120g kuřecí prsa, 50g žitný, salátek
- poté odchod na koncert

celkem: 88B, 178S, 35T

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Úno 2015 12:56:04


Ywes
ahoj,

některé hotely na požádní udělaji snídani na míru - třeba vajíčka nalehko se zeleninkou a pečivem.

Ywes

Člen

# Zasláno: 26 Úno 2015 10:32:38


Ahoj ahoj,

dávám po párd dnech vědět.. mometálně je to se mnou bída - došlu už i na mě

Takže tenhle týden bez cvíča a jídelníček asi taky žádná sláva - na 90g B a 170S určitě nedosáhnu, zato padnou i dva kousky ovoce denně.. ale nějak neni vůbec chuť na maso, šunku, rýži.. ale snad se to brzy spraví a můj apetit se zase vrátí.

Aktuální váha: 79 kg, je moc hezký vidět na začátku zase tu starou dobrou známou sedmičku Snad vydrží i po nemoci

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Úno 2015 13:41:37


jojo, je zase nějaké období kašlání a fujtajblů

<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!