Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Ryder 65/170 - Hodnoty jídelníčku
<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Autor Zpráva
ryder

Člen

# Zasláno: 13 Bře 2016 14:06:39


No zatím to řeším tím ,že si rozmíchám Instant vločky s proteinem. Mohlo by to taky tak být?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Bře 2016 10:43:04


ryder
přímo geniální

ryder

Člen

# Zasláno: 14 Bře 2016 13:27:11 ° Změnil/a: ryder


Zkoušel jsem ochucenou i neochucenou verzi a u té ochucené je dobrý ,že když chci dohnat větší příjem ,tak je mohu mít i samotné bez proteinu. Natural jedině s proteinem. Oni i samotné vločky bez proteinu bílkoviny obsahují ,tak nejspíš vezmu tu i tu a dle toho co bude ten den potřebovat doplním.

A propo. Psal jsem ,že na regeneraci po tréninku mám vybraný MMG 4000 od weidera ,ale nebyl by nakonec vzhledem kvalita/cena lepší vzít Explomax :http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=5082 Sice mám mín bílkovin,ale cukry má jak krátké na nastartování ,tak i delší a když vezmu v potaz cenu. Protein beru v průběhu dne po těžkém tréninku stejně. Co myslíš?

ryder

Člen

# Zasláno: 4 Pro 2016 12:03:04 ° Změnil/a: ryder


Zdravím. Ted jsem tu déle nebyl. Tak tuto sezonu jsem obhájil vítězství v naši soutěži. v sezoně jsem bral vše to co v předchozí a váha kolem 58 kg a tuk při měřeních kolem 8%. Ted jsem 2 měsíce po sezoně ,trošku jsem ted ve stravě povolil a i když se jen tak lehce vozím a doma cca 2 krát týdně cvičím s jednoručkami ,tak jsem šel o 3 kg nahoru a tuk mi tento týden změřili 13% Na rukou mi zustala stejné svalová hmota ,nohy mi ubylo cca 0,2 kg na každou ,takže prý většina tuku co jsem přibral je vnitřní kolem orgánů a to je prý pouze stravou.

Mám doma pár spalovačů a nevím jak je poskládat ,tak jsem se chtěl zeptat na názor. Jedná se o tyto :

Grenade Thermo Detonator
Amix Thermo Lean
Grenade Black Ops

a nebo jako první zařadit jiný ?

Ted po sezoně neberu nic krom AMINO Pills , All-in Reflexu One stop extrem a před cvičením s činkami používám půlku dávky nakopávače Impact N.O. III SizeAndSymmetry

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=5503#nadpis

Samo ,že stravu musím zpět vrátit k normálu. Ted mi čeká dovča ,tak začnu i více trénovat,takže jen taková trochu pomoc

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Pro 2016 10:19:54


ryder
a tuk při měřeních kolem 8%

Ted po sezoně neberu nic krom AMINO Pills , All-in Reflexu One stop extrem a před cvičením s činkami používám půlku dávky nakopávače Impact N.O. III SizeAndSymmetry - to je rozumné minimum.

Až nasadíš spalovače, tak vždy načni jeden, dober ho. A až pak nační druhý. Nějaké mixování nemá smysl. Po tvrdé sezóně, zační nejméně stimulujícím Amixem a až pak dej Grenade. dokonce bych dal mezi ty dva Grenade FatStiveGel Gold. Přeci jen je třeba si od toho kofeinu odpočinout.

ps. soutěže o sponzoring se neúčastníš ?
http://www.f-sport.cz/eshop/soutez-profi.php#nadpis1

ryder

Člen

# Zasláno: 5 Pro 2016 11:13:54 ° Změnil/a: ryder


Ne, té soutěže se nezúčastním. Přeci jenom tady jsou jiní borci s břišákama a svaly. Já defacto ani jedno z toho nemám. Jen jsem hubenej a většinou jsou fotky v cyklistickém. A z toho moc vidět není

Ten spalovač od Holma jsem už zkoušel a nějak jsem účinky nezaznamenal. Není jiný vyzkouseneny méně stimulující? Teď dělá nějakej zelenej bez stimulantu i grenade. Jakej ten je? Nebo je i jiný vhodnější?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Pro 2016 10:40:18


ryder
Každý s méně stimulanty je i slabší. Jinak se používá Carnitol, ten je mírnější, dá se používat dlouhodobě a funguje. Akorát je drahý.

ryder

Člen

# Zasláno: 9 Pro 2016 23:45:51 ° Změnil/a: ryder


A co třebas tento? Máš vyzkoušený? http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1853 a nebo cutting edge ,případně nějaké CLA?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Pro 2016 10:52:26 ° Změnil/a: Martin


ryder
pár lidi to zkusilo, ale nic moc nadšeni nehláasili. A co zkusit synefrin?

Mírný (jen s guaranou) je i Thermo ProLean http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=5172#nadpis

ryder

Člen

# Zasláno: 23 Úno 2017 16:30:31 ° Změnil/a: ryder


Čau. Tak jsem byl včera na měření a byl jsem mile překvapen.

Při měření 30.11.byly tyto hodnoty : váha :60.6, tuk 7.3kg ( 13%), svaly 50.4

Včera tj. 22.2., takže i přes období vánoc tyto: váha 59.1, tuk 4.3kg (7.2%) a svaly 52.4




Nevím sice jak, ale podařilo se mi hubnout tuk a zároveň nabrat svaly

Je jasný, že až začnu jezdit objemy na kole a posilování omezím, tak nějaký ten sval půjde dolů, ale tuk bych už teď bral.
Po novém roce jsem trochu omezil sacharidy na úkor bílkovin, ale ted začínám při vzrustajicim počtu km na kole pociťovat únavu, tudíž budu muset sacharidy přidávat. Momentálně mám cca 4 g/kg. A kcal řekněme v průměru 1900. S počtem km budu muset navýšit jak denní příjem, tak sacharidy.

Jaký gainer mi doporucis, když bych ho chtěl brát ne jen po zátěži, ale i během dne na doplnění sacharidů, který by měl pomalé formy cukrů a nižší GI a nešel mi do tuků?
Sice teď jak jsem psal mícháme instant oats s proteinem, ale začíná mi to lézt krkem.

Jinak v jídle nejspíš brambory, jež teď jim více, nahradit těstovinami a rýži ( chutná mi Basmati)
Čím dalším ještě ve stravě zvýšit komplexní sacharidy?

Díky za odpověď a dobrou radu.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 24 Úno 2017 12:48:59


ryder
který by měl pomalé formy cukrů a nižší GI a nešel mi do tuků? - to je jen nová fatamorgána.
1/ Drink nenahradí jídlo
2/ Pokud svaly chtějí cukry, tak je jedno jaké - jen musíš trefit množství.

Z těchto premis a tvého požadavku bych dal protein 50tku. Po výkonu bude cca 20-30g sacharidů zcela bezpečných a zbytek budou bílkoviny. To můžeš prokombinovat s creatinem a taurinem. Místo jídla to budeš používat jen dopoledne, když máš rychlejší metabolismus.

Buď CFM Protein 50 už s creatinem

nebo Reco-Pro a creatin a taurin dodat.

ryder

Člen

# Zasláno: 24 Úno 2017 14:08:20


No zrovna dnes mi od vás přišel LOADED od efective nutrition a taky xtreme Mass od FA

Co tedy po normálním, lehčím a nebo i jako svačinu dávat LOADED a když si dám pořádně do těla vzít hned po tréninku XTREME Mass?

Šlo by to tak?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Úno 2017 16:27:38


ryder
ano.
Po silovém tréninku dávej xtreme Mass od FA. Když byl trénink dobrý tak až 150g, jinak okolo 100g.
Po ránu a po ostatních trénincích dávej ten Loaded, zas epodle úsilí 50 až 100g.

ryder

Člen

# Zasláno: 28 Úno 2017 08:40:49


Díky. A myslíš že má smysl nasadit třeba po 4 hodinovým tréninku před spaním nějaký viceslozkovy nebo přímo micelární protein?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Bře 2017 10:18:51


ryder
osobně upřednostňuji čisté a rychlé proteiny a to i na noc, pro jejich větší impact na fungování těla. Dal bych normální jídlo, vitamíny a před spaním klasický whey CFM.

ryder

Člen

# Zasláno: 2 Bře 2017 09:56:55 ° Změnil/a: ryder


Jasně v noci má telo regenerovat. A co si myslíš třeba o viceslozkovem. Třeba reflex deklaruje poměr 45:45:10
Syrovátka s CASEINem a válečným.Ale zase stojí paletu. Jmenuje se 3 D protein. Ten by jak nastartoval, tak dodával v průběhu noci, ale už ne tolik.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Bře 2017 16:01:25


ryder
Dlouze se to tu probíralo, je tu o tom i článek : Casein, Tvaroh, noční protein - ano či ne?

Nakonec jsme došli k tomuto závěru.
Zkus to. Pokud se ti bude spát dobře a vklidu, tak to zvládáš a můžeš dát vícesložkový. Pokud je to na noc na tebe moc těžké, tak to chce lehce stravitelný CFM.

Taky jsou ty vícesložkové více doplnění bílkovin a ty čisté až pak přímo aminokyseliny jsou více o úderu na hormonální systém a anabolizaci.

ryder

Člen

# Zasláno: 5 Říj 2017 22:36:33


Po delší době zdravím. Tak letos opět obhajoba titulu Ale letos to bylo o fous


Měl bych pár dotazů. Minulý víkend mi skončila závodní cyklistická sezona. Ted přes zimu mám v plánu nabrat cca 5 kg svalů a počítám ,že až na jaře zvednu objemy na kole ,tak mi nějaké 2-3 půjdou dolů. Loni jsem 3 kg nabral a pak skoro o vše zase přišel. Důvod je jednoduchý. V sezoně mám na kole tak intenzivní i objemová tréninky,že nestíhám a cvičit a ani to nejde(únava,závody) Dále někdy nemám šanci držet vyrovnaný příjem potravy,takže deficit tomu neprospívá. V sezoně se přesto držím na cca 8-9% tuku.

Takže jak ted dále. Mám si dát říjen pauzu ,vyčistit hlavu,odpočinout si a v listopadu začít silový trénink a nebo do toho skočit hned? Dále mám ted třeba na 2 měsíce omezit kolo aby byl celkový příjem větší a svaly měli dostatek pro růst?

A ještě jaké doplnky užívat krom gaineru(all-in) ,nakopávače a proteinu ? Hádám ,že spalovač je ted celkem k ničemu.ten se bude hodit na jaře.Komplexní amina ,bcaa asi dále brát.


Jinak vždy přes zimu cvičím pouze doma s jednoručkami a dále cviky s vlastní vahou. bude to stačit nebo mám uvažovat o fitku?

díky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Říj 2017 10:51:20


ryder
Gratulace

Přesně jak píšeš. Měsíc pauzu. Pak bych to zkusil ještě ozvláštnit. Silový trénink už umíš, tak bych ho dal měsíc a pak to prostřídáme dynamickým tréninkem - to by mělo zaručit trvalejší přírůstek svalové hmoty.

Doplňky taky píšeš správně.

Ale tentokrát už bych dal fitko - to tě opravdu posune dál. Není třeba tam být nejlepší, ale využit to jejich nářadí - to je ohromný přínos.

ryder

Člen

# Zasláno: 6 Říj 2017 19:23:22


Já jsem doted jel kruhově celé tělo s tím ,že jsem začínal nohama(dřepy,výpady) . Možná by to chtělo jet partie alespon pak v tom fitku zvlášt.
Co bys jako cyklistovy doporučoval? A jak je to s fitkama v Plzni ?Nějaká zkušenost třeba i s tamními trenéry? Raději bych aby mi někdo doporučil vhodné stroje a váhy.Vůbec nevím co bych měl zvedat za váhy ani opakování. Nikdy jsem neposiloval . Dynamicky hádám cviky s co největší váhou a provedeno co nejrychleji a rychlým přechodem na jiný cvik.

No chtělo by to asi nějakého trenéra ,alespon na pár prvních tréninků,že?

A kolo tedy omezit,nebo nějaké to vození 2-3 týdně po 2 hodinách by nevadilo ?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Říj 2017 09:42:49 ° Změnil/a: Martin


ryder
V tom klidovém měsíci si dej pohov od cyklo výkonů - pokud se projedeš, tak pohodička.

Pak najeď úplně klasický objem. Trenér je dobrý, ale myslím, že s tím, co už si cvičil bys techniku měl mít zvládnutou.
Trénink: http://www.f-sport.cz/print.php?id=19

Měsíc není dlouho, tak to bude takové rozpumpování svalů. Kup si k tomu i nějakou předtréninkovou pumpu: http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=5477#nadpis

A pak na další měsíc zařadíš dynamicky trénink: http://www.f-sport.cz/print.php?id=15
Pointa je v tom, že to s tou lehkou váhou se jede výbušně. Při nižší váze se dá pro hruď použit kliky s tlesknutím, pro nohy dřepy s výskokem. Frekvence se nezvyšuje. Je to vlastně náročnější než klasické provedení silové. Zde stále využiješ NOčko.
Zde už můžeš šlápnout do pedálů, jednou - dvakrát týdně..

A třetí měsíc se už vrať ke klasickému tréninku na cyklistiku.

ryder

Člen

# Zasláno: 28 Říj 2017 21:58:28


Tak jsem v týdnu konzultoval posilování přes zimu i s trenérem cyklistiky a nastínil 2 plány a to :

Tréninková jednotka v posilovně zaměřená na tonizování a posílení základních svalových skupin celého těla. Kompenzace specializačních pohybových stereotypů cyklistiky v zimním období.

Příklad jednotky:
1. Zahřátí 15 minut (stacionární kolo, běhátko, stepper, veslovací simulátor)
2. Posilování DK, HK

Dřepy, volná nakládací činka nebo rám, 3 série po 15 opak.

Benchpress, volná nakládací činka nebo rám, 3 série po 8-10 opak.

Stahování kladky za hlavu, 3 série po 8-10 opak.

Upažování s jednoručními činkami nebo na stroji, 3 série po 5-8 opak.

Tricepsový tlak s kladkou, 3 série po 8-10 opak.
Bicepsový zdvih, volná nakládací činka, Z činka, kladka 3 série po 5-8 opak.

3. Posilování trup

Záda - hyperextenze na zemi, 2 série po 10-15 opak.

Přímé břicho - zkracovačky, kris-krosy 2 série do maxima opak.

Šikmé břicho - úklony be zátěže, 2 série po 15 opak.

4. Strečink!

Váhy individuální, pokud není uveden jinak, doporučený počet opakování by měl končit zhruba na 95% maxima (nutno vyzkoušet).
Pokud si nebudete jisti technikou zvoleného cviku nebo konkrétní sklatbou jednotky, kontaktujte personál posilovny. Většinou tam bývá od toho ;-)


a pak před sezonou najet i tohle :

Tréninková jednotka zaměřená na rozvoj obecné "hrubé" síly dolních končetin. Slouží k obnovení a vybudování silového fondu, který bude v dalších obdobích specializován cyklistickým treninkem. Jako doplněk obsahuje i kompenzační posilováni trupu.

Příklad tréninkové jednotky:
1. Zahřátí 15 minut (stacionární kolo, běhátko, stepper, veslovací simulátor)
2. Posilování

Dřepy, volná nakládací činka nebo rám, 4 série po 15-18 opak.

Mrtvý tah, volná nakládací činka, 4 série po 10-13 opak.(volitelné, technicky náročné!)
Leg press, (krátký zdvih - cca 30-40cm), 4 série po 15-25 opak.
Výpony lýtka, 4-5 sérií po 20-25 opak.
3. Posilování trup

Záda - hyperextenze na zemi, 2 série po 10-15 opak.

Přímé břicho - zkracovačky, kris-krosy 2 série do maxima opak.

Šikmé břicho - úklony be zátěže, 2 série po 15 opak.

4. Strečink!

Váhy individuální, pokud není uveden jinak, doporučený počet opakování by měl končit zhruba na 95% maxima (nutno vyzkoušet). ).
Pokud si nebudete jisti technikou zvoleného cviku nebo konkrétní sklatbou jednotky, kontaktujte personál posilovny. Většinou tam bývá od toho ;-)


Co ty na to ?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 31 Říj 2017 17:29:30


Zhruba jo, jen si to nenápadně posuň.

Zahřátí: to nemá unavit, takže opravdu lážo plážo, žádná spotřeba energie, spíše dbát na teplé oblečení. Reálné zahřátí je až první silová série. Odjede se s cca 70% váhy a pak se počká, až se prokrví. Teprve pak se maká pořádně.

Strečink: nikdy ne naplno a nikdy ne na sílu. Po tréninku jsou svaly vyčerpané a hrozí extrémní riziko natržení svalů. Správně by strečink měl probíhat v samostatné cvičební jednotce. Aby svaly byly zahřáty, pak strečink, uvolnění a klid.

A rozdíl mezi silovým a dynamickým není v tom zda 3x10 nebo 4x18, ale spíše v dynamice pohybu. Takže v té první polovině pomalé pohyby, jako medvěd. Vše v klidu a s těžkými váhami.

V druhé polovině, pojedeš se startem na začátku každého pohybu, tedy dynamicky. Tím se reálně mění, jaký typ vlákna zatížíš.

Pojedeš tedy co ti napsal, s takovým mírným tuningem.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!