Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Barush23-24let,97kg,166,5cm
Autor Zpráva
Barush23

Člen

# Zasláno: 21 Led 2015 14:33:34


Zhubnout a posilit svaly

Barush23

Člen

# Zasláno: 21 Led 2015 14:48:09


Chci zhubnout,ale pri procitani ruznych stranek ohledne hubnuti vsude propaguji Bmr,kdyz jsem si ho na ruznych strankach vypocitala tak jak jsem mela i s udanou hodnotou pri aktivite-chodim 5x tydne na hodinu rychlou chuzi cca 7 448 KJ..Z toho 160g-bilkovin, 214g-sacharidu, 71g-tuku.Po to co jsem cetla u vas,mi teda neni jasne jak to je,vyslo mi u vas v tabulkach ze mam mit denni prijem okolo 5 000 KJ a hodnoty B,T,S mi vysli take jinak.Vsude kde jsem o BMR cetla,pisou ze clovek nesmi jit pod svuj BMR...aby hubnul.Chtela bych tedy vedet jak mam zacit hubnout a doopravdy zjistit svuj denni prijem KJ a B,T,S. Dekuji

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Led 2015 09:01:36


Barush23
BMR je teoretické cvičení a dělat z něj praxi je nesmysl. Což je vidět i na těch číslech, ty jsou tak pro stejně těžkého svalnatého kulturistu

Ke stejnému cíli je lepší se dopracovat naopak. Na 166cm potřebuji tvé svaly cca 80g bílkovin, tuku potřebuješ minimálně 15-20g a sacharidy vyvážíš tak, aby dodávali právě o trochu méně energie než spotřebuješ. A pak hubneš.

Takové výsledky jsou pak přesně pro tebe a odpovídají tobě a tvému zatížení.

Jinak za 5h týdně nic nezhubneš, sice se fajn provětráš, a je to zdravé, ale aerobně se začíná hubnout až po cca 40min pohybu, to znamená, že fakticky hubneš cca 100min z atýden a týden má 10080minut

Takže v praxi se až k cca 80kg dostaneš úpravou jídelničku a jakýmkoliv volnočasovým pohybem. Na 80kg se pak nasazuje už aktivnější silový pohyb pro další akceleraci hubnutí.

Barush23

Člen

# Zasláno: 22 Led 2015 12:38:40


A muzu vas teda poprosit o pomoc pri jedelnicku a tak nejak vseho..jsem zacatecnik,a rada bych zacala poradne.A ve vasem vypoctu zivin mi vyslo pri me vaze nejakych 5000 KJ..mam se tedy ridit tim?Dekuji

Martin

Administrátor

# Zasláno: 23 Led 2015 09:10:52


Barush23
nevím ... A co to bude 20l vodky? Nebo 300g celulozy?

Možná by bylo lepší si to dát do Tabulky a vypadne ti pro 97/166 nějakých bílkoviny (g) sacharidy (g) tuky (g)
hubnutí 117 161 24

A pak si to tam rozpočti do denních porcí a zkus složit jídelniček

A aby to nebylo tak těžké, tak můžeš opisovat v diskusi:
http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vtopic&forum=14

i článcích
http://www.f-sport.cz/print.php?id=11



Barush23

Člen

# Zasláno: 23 Led 2015 18:18:27


Ano vychazi mi to co jste mi napsal..B,T,S.Ale chtela jsem se jeste optat,jakou aktivitu by jste mi doporucil?Dekuji

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Led 2015 09:40:31


Barush23
Prokombinovat silové cvičení a jindy zase aerobní. Nejlépe 3x týdně silové cvičení a 1-3x aerobku.

Dá se to všechno načíst zde n astránkách: Seznam všech článků - rozcestník

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!