Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Risa13 (Richard) 21 let, 94/185, hubnutí, nabírání svalstva
Autor Zpráva
Risa13

Člen

# Zasláno: 26 Led 2015 14:45:33


Ahoj všichni,

1. moje minulost
2. hubnutí
3. aktuální stav
4. potřebuji poradit
5. moje aktuální vytížení

komu se nechce číst celý článek tak přejděte rovnou na část 3-5

1) od svých 9- 17 let jsem hrál ragby, do té doby než jsem si uřezal prsteníček na levé ruce. Tehdy jsem mohl mít něco kolem 85 - 90 kilo a 185 výška. Po úrazu jsem přestal mít pohyb, a rapidně jsem nabral ( 15 kilo). Po 3 operacích a vyléčení ( 1,5 roku) jsem se opět vrátil k ragby. Odehrál jsem jen půl sezony , když se ozvala má nabraná kila pod kterými nevydrželo mé neposílené koleno a přetrhl jsem si přední křížový vaz v levém kolenu. Opět mě čekaly 3 operace, tentokrát s kolenem. Nabírání kil už nenabralo takový spád, ale pár kilo jsem určitě také nabral a takto jsem se dostal na 107, 5 kilo ( Říjen 2014).
Na přelomu Října a Listopadu 2014 jsem se rozhodl se sebou konečně něco udělat. Nebyl jsem spokojený sám se sebou, necítil se dobře, a navíc jsem chtěl opět začít hrát ragby. Začal jsem se zajímat o stravu, doplňky pro hubnutí, skládání jídelníčku atd.

2) vytvořil jsem si jídelníček, který obsahoval takové množství bílkovin, tuků, sacharidů které jsou vhodné pro hubnutí, začal jsem trénovat 2x týdně a 2x týdně jsem chodil plavat. Zařadil jsem spalovač - nejprve fat burner, potom CleanBurexin, momentálně používám Hydroxycut. Po celou dobu používám l-carntine, a protein 82 procent. Od listopadu 2014 (107,5 kilo) jsem se dostal na váhu 94,5 kilo.

3) momentálně tedy vážim něco kolem 94-95 kilo. Nejsem schopný vyhodnotit, jak byl velký úbytek svalové hmoty, každopádně jsem se snažil o to aby byl co nejmenší. Posiloval jsem břicho, kliky atd... používal protein, BCAA (občas). Jsem spokojený s dosavadními výsledky, nicméně nevím kudy se vydat teď. Cítím se celkové lépe, líp se mi trénuje. Jenže nechci, aby se ze mě stala kost a kůže, chtěl bych zhubnout tuk, ale zároveň také nabrat co nejvíce svalové hmoty, zpevnit tělo, připravit ho na Ragby, a vypadat lépe.

4) A proto potřebuji poradit, jak pokračovat. Jak poskládat jídelníček, jak poskládat posilovnu, co a jak cvičit, jaké doplňky použít a kdy.

5) Pondělí 1h výběh( atletický ovál) zaměření na dynamiku
Úterý 1,5 h trénink v hale ( kruhový trénink posilování celého těla, sed leh, kliky, dřepy, výpady, atd... 10 různých cviků.
středa (snažím se posilovat, teď už se závažím, někdy zaměním za plavání, když se cítím unavený)
čtvrtek - výběh - stejný jako v pondělí
pátek - pauza (většinou si dám jen břicho - kolečko, sed lehy ...)
sobota - posilování - (prsa, nohy, záda- vždy jen jednu partii naplno, ke které zařadím malou partii Biceps, triceps, břicho, lýtka)
neděle - pauza - jen břicho

Momentálně příjímám něco kolem 150 g bílkovin, 200 g sacharidů a 25 g tuků denně. Když mám tréninkový den, hodnoty o něco zvýším.

Může mi někdo prosím poradit, jak teď začít hubnout tuky a zároveň nabírat svaly.

arnold

Člen

# Zasláno: 26 Led 2015 16:19:52


Může mi někdo prosím poradit, jak teď začít hubnout tuky a zároveň nabírat svaly.
Risa13

Normálně začni cvičit, posilovací trénink zkvalitníš stravu.

Posilováním začneš nabírat svaly a zvýšeným výdejem energie při tréninku i po něm začneš pálit tuky.

Stačí 3x týdně full body , v tréninkový den hodnoty nezvyšuj.

Fulll body -příklad narychlo nasypaný z mojí hlavy
po
benchpress na rovné lavici
biceps s velkou činkou
dřepy
úzký benč
mrtvé tahy
břicho

st
benč na nakloněné lavici
biceps s jednoručkama
legpress
tricepsové stlačování kladky
přítahy VČ v předklonu
břicho


rozpažování na lavici v leže
biceps s EZ
dřepy
kliky na bradlech
přítahy jednoručky na lavici k hrudníku
břicho

každej cvik jed' cca 10 opakování 3-4 série , kvalitní provedení cviku.
O víc se zatím nestarej.

Risa13

Člen

# Zasláno: 26 Led 2015 16:30:42


Děkuju za odpověď,

můžu se ještě zeptat jestli má smysl zařadit spalovač a kdy? mám tu ještě nedojezený Hydroxycut advanced. Rád bych se ho zbavil.

jinak diky za příklad treninku. Zkusím podle toho jet.

arnold

Člen

# Zasláno: 26 Led 2015 17:13:59


Dojet to můžeš, zatím je ale nejdůležitější kvalitní strava a trénink.

Risa13

Člen

# Zasláno: 28 Led 2015 12:33:42


Ještě bych se chtěl zeptat.
pokud bych chtěl zhubnout tuk a nabrat svaly, aby váha zůstala 95kg.
Kolik bílkovin, sacharidu bych měl přijímat?

protože za poslední 3 dny jsem šel opět skoro kilo na váze dolů. Po přeměření jsem například na bicepsu, za poslední dva týdny, nenarostl ani o pul cm. Například břicho je menší skoro o 2 cm. Nevím jestli je to dobře nebo špatně, každopádně se bojím že mi svaly nerostou. Hledám důvod proč. A s váhou už moc klesat nechci. Začal jsem s tréninkem, co jsi napsal tak uvidíme co to udělá, ale přece jen nechci skončit na 85 kilech.

A taky se chci zeptat, jaké váhy bych měl při těchto trenincích zvedat?
100 procent? nebo začít s menšími a jít do maxima...

Děkuju moc

arnold

Člen

# Zasláno: 28 Led 2015 14:35:15


No tak trochu přidej sacharidy 3g na kg osobní váhy, bílkoviny na 2g,tuky na 0,5g

Cviky v sériíích jed' s takovou vahou že už to desáté opakování taháš až "z paty", to znamená že případné jedenásté už nezvládněš bez dopomoci.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!