E-SHOP    DISKUSE    RADY  

^^^ skrýt ^^^
 E-shop
 Diskuse

 Hubnutí
 Nabírání
 Rýsování
 Tréninky
 Cviky
 Výživa a doplňky
 Látky v doplňcích
 Jídelníčky
 Recepty
 F-sport Team
 Členové diskuse
 Tabulky
 Seznam všech článků
 Kontakty

     




  Hubnutí Nabírání Rýsování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  





Cviky

10.1.2017 - Martin - 38174 shlédnutí

Cviky - Návody jak správně cvičit cviky plus ukázky, obrázky a videa cviků.

Návody jak správně cvičit cviky plus ukázky, obrázky a videa cviků.

 Ptejte se na FB,  odpovídáme do 24hodin!


Stránky www.F-sport.cz obsahuji velké množství článků o cvičení. Napoprvé se to může zdát nepřehledné, ale je to snadné. Ze začátku si stačí přečíst hlavní články s cviky a teprve, když Vás to chytne, se můžete začíst do těch podrobnějších, abyste věděli, nejen JAK CVIKY provádět, ale i PROČ to tak funguje.

   CVIKY HLAVNÍ INFORMACE



Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

2.5.2017 Martin shlédnutí: 308568
Podrobnější rozebrání vlivu tepových zón a způsobu cvičení na pálení tuků. Porovnání aerobního a anaerobního tréninku. V tomto článečku si tedy budete moct udělat představu o tom zda je účinnější aerobně běhat, plavat či jezdit na kole nebo je účinnější zajít 3x týdně do posilovny. Uděláte si i přehled o všech sledovaných "vhodných" zónách cvičení a jejich nulovém významu.


PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům

27.1.2014 Martin shlédnutí: 72527
Je to vlastní způsob hybání svaly tak, aby rostly, vlastní zvedání vah, a to způsobem zvaným PUMPa.


Správná technika cviků

21.5.2015 Martin shlédnutí: 79638
Jak se naučit správně cvičit. Jak udělat ze své slabé partie silnou. Univerzální návod pro všechny svalové partie.


Jaké doplňky nejlépe brát po tréninku

27.4.2017 Martin shlédnutí: 52480
Rady, CO nejlépe brát po tréninku, PROČ to brát a JAK to brát. Průvodce doplňky výživy. Aktuální informace o tom, co je zrovna nejlepší na trhu.


Fitness doplňky výživy před tréninkem

19.5.2017 Martin shlédnutí: 59895
Jaké fitness doplňky výživy brát nejlépe před tréninkem. Jak brát tyto doplňky výživy, aby fungovaly správně. Aktuální informace a doporučení, které doplňky výživy jsou zrovna nejlepší.




   CVIKY - SEZNAM



Cviky pro Váš zadeček.

22.6.2004 Martin shlédnutí: 87486
Ukázka tréninků a cviků zaměřených na formování zadečku a hubnutí.


Cviky - nohy

23.12.2016 Martin shlédnutí: 92300
Popis cviků na nohy, včetně fotek a popisu techniky i chyb.


Cviky - hruď

22.2.2005 Martin shlédnutí: 102500
Popis cviků na hrudnik, včetně fotek a popisu techniky i chyb. Nově i popis jak se naučit benchpress.


Cviky - záda

11.9.2017 Martin shlédnutí: 1571
Popis cviků na záda, včetně fotek a popisu techniky i chyb.


Cviky - ramena

12.2.2014 Martin shlédnutí: 165008
Popis cviků na ramena, včetně fotek a popisu techniky i chyb.


Cviky - ruce

5.3.2014 Martin shlédnutí: 181422
Popis cviků na biceps i na triceps, včetně fotek a popisu techniky i chyb.


Jak cvičit břicho

13.5.2016 Martin shlédnutí: 200194
Návod jak cvičit a posilovat břicho a břišní svaly s fotkami a užitečnými poznámkami.




   CVIKY DALŠÍ INFORMACE



Cviky pro Váš zadeček.

22.6.2004 Martin shlédnutí: 87486
Ukázka tréninků a cviků zaměřených na formování zadečku a hubnutí.


Trénink pro svalové objemy

4.9.2017 Martin shlédnutí: 165384
Jak si poskládat a odcvičit objemový trénink.


Trénink pro svalovou definici

23.8.2004 Martin shlédnutí: 44803
Návod jak si sestavit trénink a jak cvičit pro zlepšení svalové definice.


Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1

4.9.2017 Martin shlédnutí: 121753
Popis toho jak správně cvičit klasické tréninky. Bez nějakých extra super cyklů a systémů až k titulům mistra světa. Bez správných základu jsou extra tréninky na nic. Díl první - provedení pohybu.


Rozcvičení

24.1.2008 Martin shlédnutí: 45873
Správné rozcvičení hlavně pro kulturisty podle Martina




Můžete si tréninky i přizpůsobit a tim si naladit přesně to co potřebujete:

- Jet třeba trénink 4x týdně pro pokročilé jenom 3x týdně (prostě pojedete tréninky 1-4 za sebou tak jak vám to vyjde - 1,2,3 + 4,1,2+3,4,1+2,3,4 a znovu) tím si prodloužíte regeneraci.

- Nebo naopak jet trénink 3x týdně pro začátečníky 4x týdně (1,2,3,1+2,3,1,2+3,1,2,3 a znovu) tím si to zase ztížíte !

- Hodně ostrá kombinace je použit trénink 4x týdně pro pokročilé v systému 2+1 (vždy dva dny trénink jeden den odpočinek bez ohledu na soboty a neděle)

- Další skoro profi kombinace je použit trénink 3x týdně pro začátečníky v systému 3+1 (vždy tři dny trénink jeden den volno a znova bez ohledu na soboty a neděle)

- Naprosto profi trénink je 4+1 dvoufázově (tj dvakrát denně)

Nezapomínejte ale, že musíte stačit regenerovat jinak dojde k přetrénování !

A kdo umi trošičku anglicky ať zkusí tento odkaz exrx.net pro muže a exrx.net pro ženy a vůbec na exrx.net najdete mnoho cviků.
Nebo, také anglicky anglický, jsou pěkné popisy cviků i s obrázky na této adrese.





CVIKY - související články



Cviky pro Váš zadeček.

Jak cvičit břicho

Cvičení na doma pro ženy

Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

Trénink pro svalové objemy

PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům

Trénink pro svalovou definici

Správná technika cviků


   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty