Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Cviky


  14.10.2015 - Martin - 21982 shlédnutí

 Návody jak správně cvičit plus ukázky cviků.



Eshop s fitness doplňky výživy


Stránky F-sport.cz obsahuji velké množství článků. Napoprvé se to může zdát nepřehledné, ale je to snadné. Ze začátku si stačí přečíst hlavní články a teprve, když Vás to chytne, se můžete začíst do těch podrobnějších, abyste věděli, nejen JAK se změnit, ale i PROČ to tak funguje.

Většinou na teto fitness stránce hledáte: Recepty, Cviky, Hubnutí, Proteiny, Svaly, Explomax, Amix, Nutrend, MyProtein, IronMaxx, Weider, Fitness Authority, Spalovače tuků a Anabolizéry.

Doporučuji si stránku nejdříve projet až na konec, ať získáte přehled, co vše zde je. Vše si důkladně pročtěte a pokud Vám neni něco jasné, ptejte se v diskusi.

Tento rozcestník pro cviky toho obsahuje opravdu hodně. Doporučuji si stránku nejdříve projet až na konec, ať získáte přehled, co vše zde je.

Vše si důkladně pročtěte a pokud Vám neni něco jasné, ptejte se v diskusi.

CVIKY - hlavní informace



PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům

27.1.2014 Martin - 66811
Je to vlastní způsob hybání svaly tak, aby rostly, vlastní zvedání vah, a to způsobem zvaným PUMPa.


Správná technika cviků

21.5.2015 Martin - 75673
Jak se naučit správně cvičit. Jak udělat ze své slabé partie silnou. Univerzální návod pro všechny svalové partie.


Rozcvičení

24.1.2008 Martin - 44439
Správné rozcvičení hlavně pro kulturisty podle Martina




Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

22.8.2011 Martin - 288518
Podrobnější rozebrání vlivu tepových zón a způsobu cvičení na pálení tuků. Porovnání aerobního a anaerobního tréninku. V tomto článečku si tedy budete moct udělat představu o tom zda je účinnější aerobně běhat, plavat či jezdit na kole nebo je účinnější zajít 3x týdně do posilovny. Uděláte si i přehled o všech sledovaných "vhodných" zónách cvičení a jejich nulovém významu.


Cviky pro Váš zadeček.

22.6.2004 Martin - 83077
Ukázka tréninků a cviků zaměřených na formování zadečku a hubnutí.




Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1

27.1.2014 Martin - 115239
Popis toho jak správně cvičit klasické tréninky. Bez nějakých extra super cyklů a systémů až k titulům mistra světa. Bez správných základu jsou extra tréninky na nic. Díl první - provedení pohybu.


Trénink pro svalové objemy

27.10.2014 Martin - 156050
Popis jak si poskládat a odcvičit objemový trénink.


Trénink pro svalovou definici

23.8.2004 Martin - 43146
Návod jak si sestavit trénink a jak cvičit pro zlepšení svalové definice.




CVIKY - správné provedení, fotky a videa

Cviky - NOHY


Cviky - nohy

29.12.2011 Martin - 88199
Popis cviků na nohy, včetně fotek a popisu techniky i chyb.



dřep
dřep s činkou vpředu
hacken dřep
leg press
sissi dřep
předkopy
zákopy
mrtvý tah s napnutýma nohama
výpady
nadhozy
výstupy na lavičku
zanožování
unožování
abdukce
addukce
rotopéd
stepper
elipsoid
bežící pás

Cviky - ZADEČEK


Cviky pro Váš zadeček.

22.6.2004 Martin - 83077
Ukázka tréninků a cviků zaměřených na formování zadečku a hubnutí.


zanožování na zemi
zanožování ve stoje
zanožování na stroji
snožování
dřep na smithu
výstupy na lavičku
výpady

Cviky - LÝTKA


Cviky - nohy

29.12.2011 Martin - 88199
Popis cviků na nohy, včetně fotek a popisu techniky i chyb.


výpony ve stoje
výpony v sedě
oslí výpony
lýtka na legpressu

Cviky - HRUDNÍK


Cviky - hruď

22.2.2005 Martin - 100341
Popis cviků na hrudnik, včetně fotek a popisu techniky i chyb. Nově i popis jak se naučit benchpress.


bench press
tlak jednoručkama
rozpažky
pullover
peck deck
křížové kladky
kliky
kliky na bradlech

Cviky - ZÁDA


Cviky - záda

25.11.2016 Martin - 200900
Popis cviků na záda, včetně fotek a popisu techniky i chyb.


mrtvý tah
mrtvý tah s napnutymi nohama
přítahy činky k hrudi (veslování)
přítahy s velkou činkou (veslování)
shyby s úzkým uchopem
shyby s širokým uchopem
přítahy kladky shora
přítahy kladky zepředu
přítahy činky jednoruč
pozdvihy jednoručkama
pozdvihy s velkou činkou
přítahy T-osy
přítahy k ramenům
hyperextenze

Cviky - RAMENA


Cviky - ramena

12.2.2014 Martin - 161953
Popis cviků na ramena, včetně fotek a popisu techniky i chyb.


tlak velkou činkou za hlavou
tlak velkou činkou před hlavou
výrazy s velkou činkou před hlavou
tlaky jednoručkami
arnoldovy tlaky jednoručkami
rozpažování
rozpažování jednoruč na kladce
rozpažování jednoruč na lavičce
rozpažování v předklonu
předpažování
přítahy velké činky
přítahy jednoruček

Cviky - BICEPSY


Cviky - ruce

5.3.2014 Martin - 177245
Popis cviků na biceps i na triceps, včetně fotek a popisu techniky i chyb.


zdvih velkou činkou
kladivové zdvihy
kladivové zdvihy
zdvih jednoruček
scotova lavička
scotova lavička jednoruč
izolovaný zdvih jednou rukou
izolovány zdvih na kladce
zdvih na kladce
křížové kladky
přítahy za hlavu

Cviky - TRICEPSY


Cviky - ruce

5.3.2014 Martin - 177245
Popis cviků na biceps i na triceps, včetně fotek a popisu techniky i chyb.


kliky na bradlech
kliky na lavičce
tlaky velkou činkou
stahování kladky obouruč
stahování kladky jednoruč
tricepsový tah za hlavou
kick-back
stahování provazu obouruč

Cviky - BŘICHO


Jak cvičit břicho

13.5.2016 Martin - 192874
Návod jak cvičit a posilovat břicho a břišní svaly s fotkami a užitečnými poznámkami.


sedlehy na zemi
sedlehy v kolíbce
sedlehy s podložením nohou
zvedaní nohou v leže
vacuum

Cviky - ZÁPĚSTÍ

rolování velkou činkou
namotávání lana
kleště


Můžete si tréninky i přizpůsobit a tim si naladit přesně to co potřebujete:

- Jet třeba trénink 4x týdně pro pokročilé jenom 3x týdně (prostě pojedete tréninky 1-4 za sebou tak jak vám to vyjde - 1,2,3 + 4,1,2+3,4,1+2,3,4 a znovu) tím si prodloužíte regeneraci.

- Nebo naopak jet trénink 3x týdně pro začátečníky 4x týdně (1,2,3,1+2,3,1,2+3,1,2,3 a znovu) tím si to zase ztížíte !

- Hodně ostrá kombinace je použit trénink 4x týdně pro pokročilé v systému 2+1 (vždy dva dny trénink jeden den odpočinek bez ohledu na soboty a neděle)

- Další skoro profi kombinace je použit trénink 3x týdně pro začátečníky v systému 3+1 (vždy tři dny trénink jeden den volno a znova bez ohledu na soboty a neděle)

- Naprosto profi trénink je 4+1 dvoufázově (tj dvakrát denně)

Nezapomínejte ale, že musíte stačit regenerovat jinak dojde k přetrénování !


Jednoduchou tabulku (exe soubor) s popisem základních svalů najdete na www.musculus.cz.

A kdo umi trošičku anglicky ať zkusí tento odkaz exrx.net pro muže a exrx.net pro ženy a vůbec na exrx.net najdete mnoho cviků.
Nebo, také anglicky anglický, jsou pěkné popisy cviků i s obrázky na této adrese.





   CVIKY - související články


Cviky pro Váš zadeček.Jak cvičit břichoCvičení na doma pro ženyJak nejlépe cvičit pro pálení tuků
Trénink pro svalové objemyPUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkůmTrénink pro svalovou definiciSprávná technika cviků


  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: