Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Vápník


  31.7.2004 - Martin - 31606 shlédnutí

 Vše o vápníku a jeho dávkování.



Eshop s fitness doplňky výživy


Vápník Ca calcium doplňky výživy - návod rady informace vysvětlení popis creatin kreatin carnitin karnitin bcaa proteiny gainery

V lidském těle je cca 1 až 2 kg vápníku, z toho 99% je v kostech a 1% je v krvi. Normální dospělý člověk potřebuje denně cca 1g vápníku. Větší spotřebu mají dospívající dívky a chlapci (1,5g) a největší kojící matky (2g). Když je příjem vápníku menší tělo si ho odebírá z kostí. Pro vstřebání vápníku je třeba dodávat tělu i vitamín D, C a kyselinu listovou. Nejlepším přírodním zdrojem vápníku je mléko a mléčné výrobky (normální s vitamínem D, různé ty light verze ne). Přisvojitelnost vápníku s věkem klesá, u žen končí doba přisvojování ve 40 letech u mužů v 50. Obvyklá dávka je tedy 1,2g Ca + 400mj. D.

Další schopnosti vápníku:
- pomáhá při paradentoze
- pomáhá při skleróze multiplex


Diskuse k článku:


  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: