Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
Carnitine 3000 Holma 1 ampule ZDARMA.

E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Objemový jídelniček Jay Cutlera při 130kg


  3.8.2004 - Martin - 85196 shlédnutí

 Ukázkový motivační jídelniček světového šampiona.



Eshop s fitness doplňky výživy


 
JaToDokazu

Správně poskládané doplňky výživy můžou být rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými.

Pořiďte si i Vy doplňky se kterými dosáhnete svých cílů.

Kvalitní CFM Whey Gainer Professional a špičkový Creatin monohydrate Mega Caps.
F-sport.cz pro Vás připravil více jídelníčků, ze začátku se to může zdát komplikované, ale je to vlastně jednoduché a rozumné. Často je to hlavně o tom, zapomenout na všechny nesmysly, které do nás tlačí massmédia.

Jídelničky si určitě můžete upravit podle svého a sami si pak budete moci doopravdy řídit svoji formu - nemusíme přece být všichni mistři světa :-)

A nezapomeňte, že jídelníček si můžete zpestřit šikovnými recepty.

Nemusíte tedy striktně a na 100% dodržovat vše,
ale už při 70% dodržení zásad, dosáhnete změn!

Hlavní zásady:
1/ jíme pravidelně (aspoň něco - proč najdete v článku Proč nás honí mlsná)
2/ jíme rozumné věci (nápověda v článku Co máte mít v ledničce)
3/ jíme rozumné množství (bez alespoň kontrolního převážení nemá začátečník vůbec odhad!)


Jídelniček pro velké svaly

Tento příklad jídelničku se snaží ukázat, že lze přijmout dostatečné množství bílkovin a dalších potřebných živin a přitom neutratit moc peněz.


Toto je jídelniček Jay Cutlera ze sezóny 2004, najel na něj 24.3.2004 s váhou 130kg.
Berte to pouze jako motivaci, protože toto už opravdu normální není.



To hlavní, co potřebujete vědět:

Obrovské svaly - jaké fitness doplňky výživy dnes nejlépe koupit pro nabrání svalové hmoty

18.10.2016 Martin - 239078
Svalová hmota a obrovské svaly - jak je nabrat - účinné doplňky výživy pro nabrání svalové hmoty. Osobní doporučení zkušených. Neutrácejte peníze za nesmysly.



Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníky

29.9.2016 Martin - 386559
Konkrétní návod a hlavní kroky pro velké svaly, jak nabrat svalové objemy, pro ty z Vás, kteří jste jako bidlo (např. 60kg na 175cm).



Svalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraní

19.12.2016 Martin - 203073
Jak přibrat svalovou hmotu se dočtete v tomto návodu jak se nabírají svaly. Jak sestavit trénink a jídelniček a hlavní zásady nabírání. Měli byste se zde dozvědět vše, co potřebujete vědět o nabírání svalové hmoty.



Nabírací jídelniček pro začátečníky

7.9.2015 Martin - 161949
Minimum pro nabraní svalové hmoty, když nesníte aspoň tolik nepřiberete ani deka ! Dále zde najdete optimální použití doplňků výživy kolem tréninku i v netréninkové dny.



Nabírací jídelniček pro pokročilé

7.9.2015 Martin - 95233
Ještě pořád civilní jídelniček, ale už s ním dosáhnete slušných výsledků.



Trénink pro svalové objemy

27.10.2014 Martin - 157522
Popis jak si poskládat a odcvičit objemový trénink.



Tréninky

25.9.2012 Martin - 471193
Návody jak sestavovat tréninky a jak správně cvičit plus ukázkové tréninky pro hubnutí i přibírání.



Příklad jídelničku

Jídlo 1:10 bílků, 2 celá vejce, 1 bagel (pečivo), 1 šálek ovesných vloček, 1 šálek černého kafe, doplňky.
 
Jídlo 2:284g hovězího, 2 šálky rýže, 1 šálek chřestu.
 
Trénink:V objemovce trénuji 4x týdně, 1 až 1 a půl hodiny, plus 30 min. kardio.
 
Jídlo 3:Gainer ihned po tréninku.
 
Jídlo 4:284g hovězího, 2 šálky rýže, 1 šálek chřestu.
 
Spánek:1 hodina.
 
Jídlo 5:15 bílků, 1 šálek ovesných vloček, 3 rýžové koláčky (každý 15g sacahridů).
 
Jídlo 6:doplňky.
 
Spánek:1,5 - 3 hodiny.
 
Jídlo 7:284g hovězího, 1 šálek chřestu.
 
Jídlo 8:Suši 3-4 rolky (krab, tuňák, krevety...).
 
Jídlo 9:10 bílků, 2 celá vejce, 1 šálek ovesných vloček.
 
Spánek:2 hodiny.
 
Jídlo 10:doplněk, 5-6 ovesných koláčků.
 
Spánek:2,5 hodiny.
 
Jídlo 11:284g hovězího, 1 šálek ovesných vloček, doplňky.
 
poznámka:Ke každému jídlu vypije 1,3-2l vody s Tangem (sugarfree).


To obrovské množství odpočinku (4x) je jedním z klíčů k jeho obrovské muskulatuře !
Jinak klasika 8 pevných jídel + 3 drinky, ráno více sacharidů k večeru více proteinů. Celkem 39 bílků a přes kilo hovězího denně taky o něčem vypovídá.

Copyright © 2003 Jay Cutler. All rights reserved.


  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: