E-SHOP    DISKUSE    RADY  

^^^ skrýt ^^^
 E-shop
 Diskuse

 Hubnutí
 Nabírání
 Rýsování
 Tréninky
 Cviky
 Výživa a doplňky
 Látky v doplňcích
 Jídelníčky
 Recepty
 F-sport Team
 Členové diskuse
 Tabulky
 Seznam všech článků
 Kontakty

     




  Hubnutí Nabírání Rýsování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  





Objemový jídelniček Jay Cutlera při 130kg

3.8.2004 - Martin - 89085 shlédnutí

Objemový jídelniček Jay Cutlera při 130kg - Ukázkový motivační jídelniček světového šampiona.

Ukázkový motivační jídelniček světového šampiona.


 Ptejte se na FB,  odpovídáme do 24hodin!


 
Správně poskládané doplňky výživy můžou být rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými.
Pořiďte si i Vy doplňky se kterými dosáhnete svých cílů.
CFM Whey Gainer Professional Obsahuje vyváženou kombinaci mono a polysacharidů včetně palatinózy, která pomáhá optimalizovat vylučování inzulínu a tím i co nejefektivněji ukládádat glykogen do svalových buněk.

Creatin monohydrate Micronized. Creatine monohydrate v maximální kvalitě s extra jemnou strukturou pro lepší využití.
F-sport.cz pro Vás připravil více vzorových jídelníčků, ze začátku se to může zdát komplikované, ale je to vlastně jednoduché a rozumné. Často je to hlavně o tom, zapomenout na všechny nesmysly, které do nás tlačí massmédia. Jídelničky si určitě můžete upravit podle svého a sami si pak budete moci doopravdy řídit svoji formu - nemusíme přece být všichni mistři světa. A nezapomeňte, že jídelníček si můžete zpestřit šikovnými recepty.

Nemusíte tedy striktně a na 100% dodržovat vše,
ale už při 70% dodržení zásad, dosáhnete změn!

Hlavní zásady:
 1/ jíme pravidelně (proč, najdete v článku Proč nás honí mlsná)
 2/ jíme rozumné věci (viz článek Co máte mít v ledničce)
 3/ jíme rozumné množství (viz. Kalkulačka živin)

Jídelniček pro velké svaly

Tento příklad jídelničku se snaží ukázat, že lze přijmout dostatečné množství bílkovin a dalších potřebných živin a přitom neutratit moc peněz.


Toto je jídelniček Jay Cutlera ze sezóny 2004, najel na něj 24.3.2004 s váhou 130kg.
Berte to pouze jako motivaci, protože toto už opravdu normální není.



To hlavní, co potřebujete vědět:

Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.

6.11.2017 Martin shlédnutí: 263956
Jak nabrat velké svaly - účinné fitness doplňky stravy pro nabrání velkých svalů. Osobní doporučení zkušených. Nově i výběr zlevněných produktů ze sekce expirace.


Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníky

27.10.2017 Martin shlédnutí: 431646
Konkrétní návod a hlavní kroky pro velké svaly, jak nabrat svalové objemy, pro ty z Vás, kteří jste jako bidlo (např. 60kg na 175cm).


Svalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraní

20.9.2017 Martin shlédnutí: 220968
Jak přibrat svalovou hmotu se dočtete v tomto návodu jak se nabírají svaly. Jak sestavit trénink a jídelniček a hlavní zásady nabírání. Měli byste se zde dozvědět vše, co potřebujete vědět o nabírání svalové hmoty.


Nabírací jídelniček pro začátečníky

9.10.2017 Martin shlédnutí: 181440
Minimum pro nabraní svalové hmoty, když nesníte aspoň tolik, nepřiberete ani deka!


Nabírací jídelniček pro pokročilé

7.9.2015 Martin shlédnutí: 99165
Ještě pořád civilní jídelniček, ale už s ním dosáhnete slušných výsledků.


Trénink pro svalové objemy

4.9.2017 Martin shlédnutí: 166920
Jak si poskládat a odcvičit objemový trénink.


Tréninky

23.5.2017 Martin shlédnutí: 490150
Návody jak sestavovat tréninky a jak správně cvičit plus ukázkové tréninky pro hubnutí i přibírání.


Příklad jídelničku

Jídlo 1:10 bílků, 2 celá vejce, 1 bagel (pečivo), 1 šálek ovesných vloček, 1 šálek černého kafe, doplňky.
 
Jídlo 2:284g hovězího, 2 šálky rýže, 1 šálek chřestu.
 
Trénink:V objemovce trénuji 4x týdně, 1 až 1 a půl hodiny, plus 30 min. kardio.
 
Jídlo 3:Gainer ihned po tréninku.
 
Jídlo 4:284g hovězího, 2 šálky rýže, 1 šálek chřestu.
 
Spánek:1 hodina.
 
Jídlo 5:15 bílků, 1 šálek ovesných vloček, 3 rýžové koláčky (každý 15g sacahridů).
 
Jídlo 6:doplňky.
 
Spánek:1,5 - 3 hodiny.
 
Jídlo 7:284g hovězího, 1 šálek chřestu.
 
Jídlo 8:Suši 3-4 rolky (krab, tuňák, krevety...).
 
Jídlo 9:10 bílků, 2 celá vejce, 1 šálek ovesných vloček.
 
Spánek:2 hodiny.
 
Jídlo 10:doplněk, 5-6 ovesných koláčků.
 
Spánek:2,5 hodiny.
 
Jídlo 11:284g hovězího, 1 šálek ovesných vloček, doplňky.
 
poznámka:Ke každému jídlu vypije 1,3-2l vody s Tangem (sugarfree).


To obrovské množství odpočinku (4x) je jedním z klíčů k jeho obrovské muskulatuře !
Jinak klasika 8 pevných jídel + 3 drinky, ráno více sacharidů k večeru více proteinů. Celkem 39 bílků a přes kilo hovězího denně taky o něčem vypovídá.

Copyright © 2003 Jay Cutler. All rights reserved.


   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty