E-SHOP    DISKUSE    RADY  
  Hubnutí Nabírání Rysování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  




Objemový jídelniček Jay Cutlera při 130kg

  3.8.2004 - Martin - 85790 shlédnutí
Objemový jídelniček Jay Cutlera při 130kg - Ukázkový motivační jídelniček světového šampiona.  -200


Ukázkový motivační jídelniček světového šampiona.

 
Správně poskládané doplňky výživy můžou být rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými.

Pořiďte si i Vy doplňky se kterými dosáhnete svých cílů.
Kvalitní CFM Whey Gainer Professional Obsahuje vyváženou kombinaci mono a polysacharidů včetně palatinózy, která pomáhá optimalizovat vylučování inzulínu a tím i co nejefektivněji ukládádat glykogen do svalových buněk.

Špičkový Creatin monohydrate Mega Caps. 900mg creatine monohydrate v jediné kapsli pro maximálně komfortní dávkování.
F-sport.cz pro Vás připravil více jídelníčků, ze začátku se to může zdát komplikované, ale je to vlastně jednoduché a rozumné. Často je to hlavně o tom, zapomenout na všechny nesmysly, které do nás tlačí massmédia.

Jídelničky si určitě můžete upravit podle svého a sami si pak budete moci doopravdy řídit svoji formu - nemusíme přece být všichni mistři světa :-)

A nezapomeňte, že jídelníček si můžete zpestřit šikovnými recepty.

Nemusíte tedy striktně a na 100% dodržovat vše,
ale už při 70% dodržení zásad, dosáhnete změn!

Hlavní zásady:
1/ jíme pravidelně (aspoň něco - proč najdete v článku Proč nás honí mlsná)
2/ jíme rozumné věci (nápověda v článku Co máte mít v ledničce)
3/ jíme rozumné množství (bez alespoň kontrolního převážení nemá začátečník vůbec odhad!)


Jídelniček pro velké svaly

Tento příklad jídelničku se snaží ukázat, že lze přijmout dostatečné množství bílkovin a dalších potřebných živin a přitom neutratit moc peněz.


Toto je jídelniček Jay Cutlera ze sezóny 2004, najel na něj 24.3.2004 s váhou 130kg.
Berte to pouze jako motivaci, protože toto už opravdu normální není.



To hlavní, co potřebujete vědět:

Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.

10.2.2017 Martin shlédnutí: 243333
Jak nabrat velké svaly - účinné fitness doplňky stravy pro nabrání velkých svalů. Osobní doporučení zkušených.



Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníky

6.2.2017 Martin shlédnutí: 393048
Konkrétní návod a hlavní kroky pro velké svaly, jak nabrat svalové objemy, pro ty z Vás, kteří jste jako bidlo (např. 60kg na 175cm).



Svalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraní

19.12.2016 Martin shlédnutí: 205876
Jak přibrat svalovou hmotu se dočtete v tomto návodu jak se nabírají svaly. Jak sestavit trénink a jídelniček a hlavní zásady nabírání. Měli byste se zde dozvědět vše, co potřebujete vědět o nabírání svalové hmoty.



Nabírací jídelniček pro začátečníky

7.9.2015 Martin shlédnutí: 164940
Minimum pro nabraní svalové hmoty, když nesníte aspoň tolik nepřiberete ani deka ! Dále zde najdete optimální použití doplňků výživy kolem tréninku i v netréninkové dny.



Nabírací jídelniček pro pokročilé

7.9.2015 Martin shlédnutí: 95962
Ještě pořád civilní jídelniček, ale už s ním dosáhnete slušných výsledků.



Trénink pro svalové objemy

27.10.2014 Martin shlédnutí: 159166
Popis jak si poskládat a odcvičit objemový trénink.



Tréninky

25.9.2012 Martin shlédnutí: 474080
Návody jak sestavovat tréninky a jak správně cvičit plus ukázkové tréninky pro hubnutí i přibírání.



Příklad jídelničku

Jídlo 1:10 bílků, 2 celá vejce, 1 bagel (pečivo), 1 šálek ovesných vloček, 1 šálek černého kafe, doplňky.
 
Jídlo 2:284g hovězího, 2 šálky rýže, 1 šálek chřestu.
 
Trénink:V objemovce trénuji 4x týdně, 1 až 1 a půl hodiny, plus 30 min. kardio.
 
Jídlo 3:Gainer ihned po tréninku.
 
Jídlo 4:284g hovězího, 2 šálky rýže, 1 šálek chřestu.
 
Spánek:1 hodina.
 
Jídlo 5:15 bílků, 1 šálek ovesných vloček, 3 rýžové koláčky (každý 15g sacahridů).
 
Jídlo 6:doplňky.
 
Spánek:1,5 - 3 hodiny.
 
Jídlo 7:284g hovězího, 1 šálek chřestu.
 
Jídlo 8:Suši 3-4 rolky (krab, tuňák, krevety...).
 
Jídlo 9:10 bílků, 2 celá vejce, 1 šálek ovesných vloček.
 
Spánek:2 hodiny.
 
Jídlo 10:doplněk, 5-6 ovesných koláčků.
 
Spánek:2,5 hodiny.
 
Jídlo 11:284g hovězího, 1 šálek ovesných vloček, doplňky.
 
poznámka:Ke každému jídlu vypije 1,3-2l vody s Tangem (sugarfree).


To obrovské množství odpočinku (4x) je jedním z klíčů k jeho obrovské muskulatuře !
Jinak klasika 8 pevných jídel + 3 drinky, ráno více sacharidů k večeru více proteinů. Celkem 39 bílků a přes kilo hovězího denně taky o něčem vypovídá.

Copyright © 2003 Jay Cutler. All rights reserved.


   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty