E-SHOP    RADY  


  Hubnutí Nabírání Rýsování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty Tabulky  F-sport Team  





Nabírací jídelniček pro začátečníky

5.3.2019 - Martin - 198537 shlédnutí

Nabírací jídelniček pro začátečníky - Minimum pro nabraní svalové hmoty, když nesníte aspoň tolik, nepřiberete ani deka!

Minimum pro nabraní svalové hmoty, když nesníte aspoň tolik, nepřiberete ani deka!


F-sport.cz pro Vás připravil více vzorových jídelníčků, ze začátku se to může zdát komplikované, ale je to vlastně jednoduché a rozumné. Často je to hlavně o tom, zapomenout na všechny nesmysly, které do nás tlačí massmédia. Jídelničky si určitě můžete upravit podle svého a sami si pak budete moci doopravdy řídit svoji formu - nemusíme přece být všichni mistři světa. A nezapomeňte, že jídelníček si můžete zpestřit šikovnými recepty.

Nemusíte tedy striktně a na 100% dodržovat vše,
ale už při 70% dodržení zásad, dosáhnete změn!

Hlavní zásady:
 1/ jíme pravidelně (proč, najdete v článku Proč nás honí mlsná)
 2/ jíme rozumné věci (viz článek Co máte mít v ledničce)
 3/ jíme rozumné množství (viz. Kalkulačka živin)

tip:
Správně poskládané doplňky výživy můžou být rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými.

Pořiďte si i Vy doplňky se kterými dosáhnete svých cílů.



Kvalitní gainer CFM Whey Gainer pro podporu regenerace, růstu svalů. Pro zlepšení stravy a zajištění dostatku živin pro růst svalové hmoty.

Špičkové NOčko Assassins Pump Pro větší energii a chuť do tréninku a lepší napumpování během tréninku. Ta zajistí i lepší odezvu a růst svalů po tak kvalitním tréninku.

Vysoce kvalitní Creatin v zvýšené účinnosti - micronized. Jemnější struktura tohoto monohydrátu znamená lepší reakci v organismu. Creatin pomáhá dostat do svalu potřebné živiny a vodu a tak zajištuje růst svalové hmoty.




JÍDELNIČEK PRO VELKÉ SVALY

Tento příklad jídelničku se snaží ukázat, že lze přijmout dostatečné množství bílkovin a dalších potřebných živin a přitom neutratit moc peněz.

Základem je přijímat 1,6-2g bílkovin na 1kg tělesné hmotnosti a 4-6g sacharidů/kg denně. Toto množství si rozdělte do 5-6 jídel denně (zde Vám velmi pomůžou doplňky výživy). Velmi důležitá jsou tekutiny, musí se přijmout 2-4litrů denně. Toto množství si můžete samozřejmě upravit dle reakcí vašeho těla.

Zajistit dostatečné množství stavebních látek Vám pomůžou doplňky výživy, ale základ musí být ze stravy.


PŘÍKLAD JÍDELNIČKU

Není to ostrý jídelniček z časopisů plný kuřecího masa a rýže, ale rozumný příklad toho, že to jde. I když, jestli to myslíte vážně, tak vás stejně jídelniček z kuřecího, hovězího a rýže nemine.


Tento jídelníček je čistě orientační, hodnoty se mohou různit dle značky potraviny. Záleží na Vaší chuti a apetitu jaké množství a čeho sníte. Není nic lehčího než si podle výživových tabulek složit vlastní jídelniček.


Jak vidíte pro cíl cca 90kg je zapotřebí 150g proteinů a to jsme dosáhli 122g. Toto je jídelniček pro hrubé nabrání na cca 90kg, pro ty co to berou vážně ovšem doporučuji jídelniček pro pokročilé, kde je více jídel denně a lepší poměr bílkovin a sacharidů.

V této fázi (do cca 80kg) to jde úplně bez problému i bez doplňků. Chcete-li si však udělat radost stačí gainer a NOčko. Jak a kdy je používat najdete v článcích o doplňcích.







OBJEM - související články



Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníky

Svalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraní

Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.

Potréninkové doplnění sacharidů

Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádně

Nabírací jídelniček pro začátečníky

Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1

PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům






DISKUSE


Zapojte se do diskuse,
tam můžeme vše probrat důkladněji
a spolupracovat i delší dobu.
Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku
A to i zcela anonymně!




Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty