E-SHOP    DISKUSE    RADY  

^^^ skrýt ^^^
 E-shop
 Diskuse

 Hubnutí
 Nabírání
 Rýsování
 Tréninky
 Cviky
 Výživa a doplňky
 Látky v doplňcích
 Jídelníčky
 Recepty
 F-sport Team
 Členové diskuse
 Tabulky
 Seznam všech článků
 Kontakty

     




  Hubnutí Nabírání Rýsování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  





Recept - Bramborové mlsnohubky

17.8.2004 - Mlsná huba - 32086 shlédnutí

Recept - Bramborové mlsnohubky - Komplexní jídlo s vyrovnaným obsahem sacharidů i bílkovin.
Komplexní jídlo s vyrovnaným obsahem sacharidů i bílkovin.

 Ptejte se na FB,  odpovídáme do 24hodin!


Jelikož se ve svém jídelníčku snažím o to, aby většina jídel obsahovala dostatek bílkovin i nějaké sacharidy, minimum tuků a zeleninu a taky abych nejedla pořád to samé - vyzkoušela jsem kombinaci tvaroh+brambor.

Takže vezmeme si jednu menší bramboru a tu nakrájíme na tenká kolečka, která poté na páře uvařím v mikrovlnce (prodává se taková speciální plastová nádoba, která má vevnitř síto - kdo nemá, dopořučuju si sehnat, protože vaření na páře je výtečné a v mikrovlnce opravdu hodně pohodlné).
Bramborové plátky necháme vychladnout a poté na studené plátky dáme větší - silnou - vrstvu tvarohu (bez tuku) a dozdobíme bohatě zeleninou.
Brambory je možno jíst i teplé, ale pokud se jí jako studené mají nižší GI (glykem index) - jednoduše řečeno - když budete jíst brambory studené, nebudou ve vás vyvolávat tolik chutě na další jídlo jako brambory pečené nebo čerstvě vařené.

Výživové hodnoty závisí na množství použitých surovin. S bramborama to zas moc nepřehánět - stačí opravdu trochu a raději dát více tvarohu a zeleniny (pokud chceme hubnout).



Další zajímavé fitness recepty najdete v sekci Fitness recepty.




DISKUSE


Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku





   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty