Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Recept - Bramborové mlsnohubky


  17.8.2004 - Mlsná huba - 31763 shlédnutí

 Komplexní jídlo s vyrovnaným obsahem sacharidů i bílkovin.



Eshop s fitness doplňky výživy


Jelikož se ve svém jídelníčku snažím o to, aby většina jídel obsahovala dostatek bílkovin i nějaké sacharidy, minimum tuků a zeleninu a taky abych nejedla pořád to samé - vyzkoušela jsem kombinaci tvaroh+brambor.

Takže vezmeme si jednu menší bramboru a tu nakrájíme na tenká kolečka, která poté na páře uvařím v mikrovlnce (prodává se taková speciální plastová nádoba, která má vevnitř síto - kdo nemá, dopořučuju si sehnat, protože vaření na páře je výtečné a v mikrovlnce opravdu hodně pohodlné).
Bramborové plátky necháme vychladnout a poté na studené plátky dáme větší - silnou - vrstvu tvarohu (bez tuku) a dozdobíme bohatě zeleninou.
Brambory je možno jíst i teplé, ale pokud se jí jako studené mají nižší GI (glykem index) - jednoduše řečeno - když budete jíst brambory studené, nebudou ve vás vyvolávat tolik chutě na další jídlo jako brambory pečené nebo čerstvě vařené.

Výživové hodnoty závisí na množství použitých surovin. S bramborama to zas moc nepřehánět - stačí opravdu trochu a raději dát více tvarohu a zeleniny (pokud chceme hubnout).



Další zajímavé fitness recepty najdete v sekci Fitness recepty.




   DISKUSE


Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku (případně založit nové téma).





  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: