E-SHOP    DISKUSE    RADY  


  Hubnutí Nabírání Rýsování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty Tabulky  F-sport Team  





Nabírací jídelniček pro pokročilé

31.3.2018 - Martin - 101626 shlédnutí

Nabírací jídelniček pro pokročilé - Ještě pořád civilní jídelniček, ale už s ním dosáhnete slušných výsledků.

Ještě pořád civilní jídelniček, ale už s ním dosáhnete slušných výsledků.


F-sport.cz pro Vás připravil více vzorových jídelníčků, ze začátku se to může zdát komplikované, ale je to vlastně jednoduché a rozumné. Často je to hlavně o tom, zapomenout na všechny nesmysly, které do nás tlačí massmédia. Jídelničky si určitě můžete upravit podle svého a sami si pak budete moci doopravdy řídit svoji formu - nemusíme přece být všichni mistři světa. A nezapomeňte, že jídelníček si můžete zpestřit šikovnými recepty.

Nemusíte tedy striktně a na 100% dodržovat vše,
ale už při 70% dodržení zásad, dosáhnete změn!

Hlavní zásady:
 1/ jíme pravidelně (proč, najdete v článku Proč nás honí mlsná)
 2/ jíme rozumné věci (viz článek Co máte mít v ledničce)
 3/ jíme rozumné množství (viz. Kalkulačka živin)

reklama:
Správně poskládané doplňky výživy můžou být rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými.

Pořiďte si i Vy doplňky se kterými dosáhnete svých cílů.



Kvalitní gainer CFM Whey Gainer pro podporu regenerace, růstu svalů. Pro zlepšení stravy a zajištění dostatku živin pro růst svalové hmoty.

Špičkové NOčko Assassins Pump Pro větší energii a chuť do tréninku a lepší napumpování během tréninku. Ta zajistí i lepší odezvu a růst svalů po tak kvalitním tréninku.

Vysoce kvalitní Creatin v zvýšené účinnosti - micronized. Jemnější struktura tohoto monohydrátu znamená lepší reakci v organismu. Creatin pomáhá dostat do svalu potřebné živiny a vodu a tak zajištuje růst svalové hmoty.

JÍDELNIČEK PRO VELKÉ SVALY

Tento příklad jídelničku se snaží ukázat, že lze přijmout dostatečné množství bílkovin a dalších potřebných živin a přitom neutratit moc peněz.


Základem je přijímat 2-3g bílkovin na 1kg tělesné hmotnosti a 5-7g sacharidů/kg denně. Toto množství si rozdělte do 6-8 jídel denně (zde Vám velmi pomůžou doplňky výživy). Základem je zajistit tělu pravidelný příjem zdrojů i energie, proto by jednotlivá jídla měla být od sebe 2-2,5h a pro skalní aspoň 7 jídel doopravdových + proteiny navíc !

Velmi důležitá je voda musí se přijmout 4 až 8litrů denně (Jay Cuttler pije 18l denně). Toto množství si můžete samozřejmě upravit dle reakcí vašeho těla, při tloustnuti uberte sacharidy a když neporostete přidejte je (bílkovin je určitě dost).

Při potřebě tak velkého množství stavebních látek budete potřebovat doplňky výživy ale základem je strava.



PŘÍKLAD JÍDELNÍČKU

Není to jídelniček z časopisů plný kuřecího masa a rýže, ale rozumný příklad toho, že to jde. I když, jestli to myslíte vážně, tak vás stejně jídelniček z kuřecího, hovězího a rýže nemine.

jídelniček pro 90kg těžkého borce
 
časjídlobílkovinysacharidy
snídaněMusli 100g10g60g
Jogurt 250g13g25g
je důležité ráno mít dlouhé sacharidy aby byla energie na celý den
 
svačina2 krajíce chleba 100g10g60g
Salám (něco jako kuřecí šunka) 100g15g0g
musí se něco sníst svaly nesmí hladovět déle než 3h !
 
obědMaso(libové vepřové, hovězí, kuře...) 150g30g0g
Rýže 125g9g90g
vepřové působí VELMI prorůstově, lze i špagety
 
svačina 2Tvaroh šlehaný (nebo jogurt) 250g20g0g
2 krajíce chleba 100g10g60g
musí se něco sníst svaly nesmí hladovět déle než 3h !
 
svačina 32 krajice chleba 100g10g60g
Sýr 100g15g0g
musí se něco sníst svaly nesmí hladovět déle než 3h !
 
večeřetuňák (nebo ryba, kuře) 125g20g0g
Rýže 125g9g90g
na večeři nějaké lehké maso kuře, ryba a rýže
 
CELKEM171g445g


Tento jídelníček je čistě orientační, hodnoty se mohou různit dle značky potraviny. Záleží na Vaší chuti a apetitu jaké množství a čeho sníte. Není nic lehčího než si podle výživových tabulek složit vlastní jídelniček.


Jak vidíte pro objem na 90kg a dál je zapotřebí 200-270g proteinů a máme 170g. Tento deficit lze buď dohnat dalším zvýšením množství jídla, nebo doplňky zejména gainerem) viz článek o doplňcích.
V této fázi už je většinou třeba použít doplňky, zejména gainer a NOčko. Jak a kdy je používat najdete v článcích o doplňcích.







OBJEM - související články



Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníky

Svalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraní

Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.

Potréninkové doplnění sacharidů

Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádně

Nabírací jídelniček pro začátečníky

Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1

PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům






DISKUSE


Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku




   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty