Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Nabírací jídelniček pro pokročilé


  7.9.2015 - Martin - 94473 shlédnutí

 Ještě pořád civilní jídelniček, ale už s ním dosáhnete slušných výsledků.



Eshop s fitness doplňky výživy


 
JaToDokazu

Správně poskládané doplňky výživy můžou být rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými.

Pořiďte si i Vy doplňky se kterými dosáhnete svých cílů.

Kvalitní CFM Whey Gainer Professional a špičkový Creatin monohydrate Mega Caps.
F-sport.cz pro Vás připravil více jídelníčků, ze začátku se to může zdát komplikované, ale je to vlastně jednoduché a rozumné. Často je to hlavně o tom, zapomenout na všechny nesmysly, které do nás tlačí massmédia.

Jídelničky si určitě můžete upravit podle svého a sami si pak budete moci doopravdy řídit svoji formu - nemusíme přece být všichni mistři světa :-)

A nezapomeňte, že jídelníček si můžete zpestřit šikovnými recepty.

Nemusíte tedy striktně a na 100% dodržovat vše,
ale už při 70% dodržení zásad, dosáhnete změn!

Hlavní zásady:
1/ jíme pravidelně (aspoň něco - proč najdete v článku Proč nás honí mlsná)
2/ jíme rozumné věci (nápověda v článku Co máte mít v ledničce)
3/ jíme rozumné množství (bez alespoň kontrolního převážení nemá začátečník vůbec odhad!)


Jídelniček pro velké svaly

Tento příklad jídelničku se snaží ukázat, že lze přijmout dostatečné množství bílkovin a dalších potřebných živin a přitom neutratit moc peněz.


Základem je přijímat 2-3g bílkovin na 1kg tělesné hmotnosti a 5-7g sacharidů/kg denně. Toto množství si rozdělte do 6-8 jídel denně (zde Vám velmi pomůžou doplňky výživy). Základem je zajistit tělu pravidelný příjem zdrojů i energie, proto by jednotlivá jídla měla být od sebe 2-2,5h a pro skalní aspoň 7 jídel doopravdových + proteiny navíc !

Velmi důležitá je voda musí se přijmout 4 až 8litrů denně (Jay Cuttler pije 18l denně). Toto množství si můžete samozřejmě upravit dle reakcí vašeho těla, při tloustnuti uberte sacharidy a když neporostete přidejte je (bílkovin je určitě dost).

Při potřebě tak velkého množství stavebních látek budete potřebovat doplňky výživy ale základem je strava.



To hlavní, co potřebujete vědět:

Obrovské svaly - jaké fitness doplňky výživy dnes nejlépe koupit pro nabrání svalové hmoty

18.10.2016 Martin - 234767
Svalová hmota a obrovské svaly - jak je nabrat - účinné doplňky výživy pro nabrání svalové hmoty. Osobní doporučení zkušených. Neutrácejte peníze za nesmysly.


Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníky

29.9.2016 Martin - 381439
Konkrétní návod a hlavní kroky pro velké svaly, jak nabrat svalové objemy, pro ty z Vás, kteří jste jako bidlo (např. 60kg na 175cm).


Svalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraní

5.9.2003 Martin - 200573
Jak přibrat svalovou hmotu se dočtete v tomto návod jak se nabírají svaly. Jak sestavit trénink a jídelniček a hlavní zásady nabírání. Měli byste se zde dozvědět vše, co potřebujete vědět o nabírání svalové hmoty.


Nabírací jídelniček pro začátečníky

7.9.2015 Martin - 159079
Minimum pro nabraní svalové hmoty, když nesníte aspoň tolik nepřiberete ani deka ! Dále zde najdete optimální použití doplňků výživy kolem tréninku i v netréninkové dny.


Nabírací jídelniček pro pokročilé

7.9.2015 Martin - 94473
Ještě pořád civilní jídelniček, ale už s ním dosáhnete slušných výsledků.


Trénink pro svalové objemy

27.10.2014 Martin - 155933
Popis jak si poskládat a odcvičit objemový trénink.


Tréninky

25.9.2012 Martin - 468524
Návody jak sestavovat tréninky a jak správně cvičit plus ukázkové tréninky pro hubnutí i přibírání.


Příklad jídelničku

Příklad jídelničku
Není to jídelniček z časopisů plný kuřecího masa a rýže, ale rozumný příklad toho, že to jde. I když, jestli to myslíte vážně, tak vás stejně jídelniček z kuřecího, hovězího a rýže nemine.

jídelniček pro 90kg těžkého borce
 
časjídlobílkovinysacharidy
snídaněMusli 100g10g60g
Jogurt 250g13g25g
je důležité ráno mít dlouhé sacharidy aby byla energie na celý den
 
svačina2 krajíce chleba 100g10g60g
Salám (něco jako kuřecí šunka) 100g15g0g
musí se něco sníst svaly nesmí hladovět déle než 3h !
 
obědMaso(libové vepřové, hovězí, kuře...) 150g30g0g
Rýže 125g9g90g
vepřové působí VELMI prorůstově, lze i špagety
 
svačina 2Tvaroh šlehaný (nebo jogurt) 250g20g0g
2 krajíce chleba 100g10g60g
musí se něco sníst svaly nesmí hladovět déle než 3h !
 
svačina 32 krajice chleba 100g10g60g
Sýr 100g15g0g
musí se něco sníst svaly nesmí hladovět déle než 3h !
 
večeřetuňák (nebo ryba, kuře) 125g20g0g
Rýže 125g9g90g
na večeři nějaké lehké maso kuře, ryba a rýže
 
CELKEM171g445g


Tento jídelníček je čistě orientační, hodnoty se mohou různit dle značky potraviny. Záleží na Vaší chuti a apetitu jaké množství a čeho sníte. Není nic lehčího než si podle výživových tabulek složit vlastní jídelniček.


Jak vidíte pro objem na 90kg a dál je zapotřebí 200-270g proteinů a máme 170g. Tento deficit lze buď dohnat dalším zvýšením množství jídla, nebo doplňky zejména gainerem) viz článek o doplňcích.
V této fázi už je většinou třeba použít doplňky, zejména gainer a NOčko. Jak a kdy je používat najdete v článcích o doplňcích.







   OBJEM - související články


Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníkySvalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraníObrovské svaly - jaké fitness doplňky výživy dnes nejlépe koupit pro nabrání svalové hmotyPotréninkové doplnění sacharidů
Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádněNabírací jídelniček pro začátečníkyZlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům






   DISKUSE


Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku (případně založit nové téma).




  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: