E-SHOP    DISKUSE    RADY  

^^^ skrýt ^^^
 E-shop
 Diskuse

 Hubnutí
 Nabírání
 Rýsování
 Tréninky
 Cviky
 Výživa a doplňky
 Látky v doplňcích
 Jídelníčky
 Recepty
 F-sport Team
 Členové diskuse
 Tabulky
 Seznam všech článků
 Kontakty

     




  Hubnutí Nabírání Rýsování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  





Nabírací jídelniček pro pokročilé

7.9.2015 - Martin - 98904 shlédnutí

Nabírací jídelniček pro pokročilé - Ještě pořád civilní jídelniček, ale už s ním dosáhnete slušných výsledků.

Ještě pořád civilní jídelniček, ale už s ním dosáhnete slušných výsledků.


 Ptejte se na FB,  odpovídáme do 24hodin!


 
Správně poskládané doplňky výživy můžou být rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými.
Pořiďte si i Vy doplňky se kterými dosáhnete svých cílů.
CFM Whey Gainer Professional Obsahuje vyváženou kombinaci mono a polysacharidů včetně palatinózy, která pomáhá optimalizovat vylučování inzulínu a tím i co nejefektivněji ukládádat glykogen do svalových buněk.

Creatin monohydrate Micronized. Creatine monohydrate v maximální kvalitě s extra jemnou strukturou pro lepší využití.
F-sport.cz pro Vás připravil více vzorových jídelníčků, ze začátku se to může zdát komplikované, ale je to vlastně jednoduché a rozumné. Často je to hlavně o tom, zapomenout na všechny nesmysly, které do nás tlačí massmédia. Jídelničky si určitě můžete upravit podle svého a sami si pak budete moci doopravdy řídit svoji formu - nemusíme přece být všichni mistři světa. A nezapomeňte, že jídelníček si můžete zpestřit šikovnými recepty.

Nemusíte tedy striktně a na 100% dodržovat vše,
ale už při 70% dodržení zásad, dosáhnete změn!

Hlavní zásady:
 1/ jíme pravidelně (proč, najdete v článku Proč nás honí mlsná)
 2/ jíme rozumné věci (viz článek Co máte mít v ledničce)
 3/ jíme rozumné množství (viz. Kalkulačka živin)

Jídelniček pro velké svaly

Tento příklad jídelničku se snaží ukázat, že lze přijmout dostatečné množství bílkovin a dalších potřebných živin a přitom neutratit moc peněz.


Základem je přijímat 2-3g bílkovin na 1kg tělesné hmotnosti a 5-7g sacharidů/kg denně. Toto množství si rozdělte do 6-8 jídel denně (zde Vám velmi pomůžou doplňky výživy). Základem je zajistit tělu pravidelný příjem zdrojů i energie, proto by jednotlivá jídla měla být od sebe 2-2,5h a pro skalní aspoň 7 jídel doopravdových + proteiny navíc !

Velmi důležitá je voda musí se přijmout 4 až 8litrů denně (Jay Cuttler pije 18l denně). Toto množství si můžete samozřejmě upravit dle reakcí vašeho těla, při tloustnuti uberte sacharidy a když neporostete přidejte je (bílkovin je určitě dost).

Při potřebě tak velkého množství stavebních látek budete potřebovat doplňky výživy ale základem je strava.



To hlavní, co potřebujete vědět:

Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.

6.11.2017 Martin shlédnutí: 262727
Jak nabrat velké svaly - účinné fitness doplňky stravy pro nabrání velkých svalů. Osobní doporučení zkušených. Nově i výběr zlevněných produktů ze sekce expirace.


Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníky

27.10.2017 Martin shlédnutí: 428795
Konkrétní návod a hlavní kroky pro velké svaly, jak nabrat svalové objemy, pro ty z Vás, kteří jste jako bidlo (např. 60kg na 175cm).


Svalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraní

20.9.2017 Martin shlédnutí: 220120
Jak přibrat svalovou hmotu se dočtete v tomto návodu jak se nabírají svaly. Jak sestavit trénink a jídelniček a hlavní zásady nabírání. Měli byste se zde dozvědět vše, co potřebujete vědět o nabírání svalové hmoty.


Nabírací jídelniček pro začátečníky

9.10.2017 Martin shlédnutí: 180422
Minimum pro nabraní svalové hmoty, když nesníte aspoň tolik, nepřiberete ani deka!


Nabírací jídelniček pro pokročilé

7.9.2015 Martin shlédnutí: 98904
Ještě pořád civilní jídelniček, ale už s ním dosáhnete slušných výsledků.


Trénink pro svalové objemy

4.9.2017 Martin shlédnutí: 166404
Jak si poskládat a odcvičit objemový trénink.


Tréninky

23.5.2017 Martin shlédnutí: 489115
Návody jak sestavovat tréninky a jak správně cvičit plus ukázkové tréninky pro hubnutí i přibírání.


Příklad jídelničku

Příklad jídelničku
Není to jídelniček z časopisů plný kuřecího masa a rýže, ale rozumný příklad toho, že to jde. I když, jestli to myslíte vážně, tak vás stejně jídelniček z kuřecího, hovězího a rýže nemine.

jídelniček pro 90kg těžkého borce
 
časjídlobílkovinysacharidy
snídaněMusli 100g10g60g
Jogurt 250g13g25g
je důležité ráno mít dlouhé sacharidy aby byla energie na celý den
 
svačina2 krajíce chleba 100g10g60g
Salám (něco jako kuřecí šunka) 100g15g0g
musí se něco sníst svaly nesmí hladovět déle než 3h !
 
obědMaso(libové vepřové, hovězí, kuře...) 150g30g0g
Rýže 125g9g90g
vepřové působí VELMI prorůstově, lze i špagety
 
svačina 2Tvaroh šlehaný (nebo jogurt) 250g20g0g
2 krajíce chleba 100g10g60g
musí se něco sníst svaly nesmí hladovět déle než 3h !
 
svačina 32 krajice chleba 100g10g60g
Sýr 100g15g0g
musí se něco sníst svaly nesmí hladovět déle než 3h !
 
večeřetuňák (nebo ryba, kuře) 125g20g0g
Rýže 125g9g90g
na večeři nějaké lehké maso kuře, ryba a rýže
 
CELKEM171g445g


Tento jídelníček je čistě orientační, hodnoty se mohou různit dle značky potraviny. Záleží na Vaší chuti a apetitu jaké množství a čeho sníte. Není nic lehčího než si podle výživových tabulek složit vlastní jídelniček.


Jak vidíte pro objem na 90kg a dál je zapotřebí 200-270g proteinů a máme 170g. Tento deficit lze buď dohnat dalším zvýšením množství jídla, nebo doplňky zejména gainerem) viz článek o doplňcích.
V této fázi už je většinou třeba použít doplňky, zejména gainer a NOčko. Jak a kdy je používat najdete v článcích o doplňcích.







OBJEM - související články



Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníky

Svalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraní

Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.

Potréninkové doplnění sacharidů

Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádně

Nabírací jídelniček pro začátečníky

Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1

PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům






DISKUSE


Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku




   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty