E-SHOP    DISKUSE    RADY  
  Hubnutí Nabírání Rysování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  




Nabírací jídelniček pro pokročilé

  7.9.2015 - Martin - 95975 shlédnutí
Nabírací jídelniček pro pokročilé - Ještě pořád civilní jídelniček, ale už s ním dosáhnete slušných výsledků.   -1200


Ještě pořád civilní jídelniček, ale už s ním dosáhnete slušných výsledků.

 
Správně poskládané doplňky výživy můžou být rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými.

Pořiďte si i Vy doplňky se kterými dosáhnete svých cílů.
Kvalitní CFM Whey Gainer Professional Obsahuje vyváženou kombinaci mono a polysacharidů včetně palatinózy, která pomáhá optimalizovat vylučování inzulínu a tím i co nejefektivněji ukládádat glykogen do svalových buněk.

Špičkový Creatin monohydrate Mega Caps. 900mg creatine monohydrate v jediné kapsli pro maximálně komfortní dávkování.
F-sport.cz pro Vás připravil více jídelníčků, ze začátku se to může zdát komplikované, ale je to vlastně jednoduché a rozumné. Často je to hlavně o tom, zapomenout na všechny nesmysly, které do nás tlačí massmédia.

Jídelničky si určitě můžete upravit podle svého a sami si pak budete moci doopravdy řídit svoji formu - nemusíme přece být všichni mistři světa :-)

A nezapomeňte, že jídelníček si můžete zpestřit šikovnými recepty.

Nemusíte tedy striktně a na 100% dodržovat vše,
ale už při 70% dodržení zásad, dosáhnete změn!

Hlavní zásady:
1/ jíme pravidelně (aspoň něco - proč najdete v článku Proč nás honí mlsná)
2/ jíme rozumné věci (nápověda v článku Co máte mít v ledničce)
3/ jíme rozumné množství (bez alespoň kontrolního převážení nemá začátečník vůbec odhad!)


Jídelniček pro velké svaly

Tento příklad jídelničku se snaží ukázat, že lze přijmout dostatečné množství bílkovin a dalších potřebných živin a přitom neutratit moc peněz.


Základem je přijímat 2-3g bílkovin na 1kg tělesné hmotnosti a 5-7g sacharidů/kg denně. Toto množství si rozdělte do 6-8 jídel denně (zde Vám velmi pomůžou doplňky výživy). Základem je zajistit tělu pravidelný příjem zdrojů i energie, proto by jednotlivá jídla měla být od sebe 2-2,5h a pro skalní aspoň 7 jídel doopravdových + proteiny navíc !

Velmi důležitá je voda musí se přijmout 4 až 8litrů denně (Jay Cuttler pije 18l denně). Toto množství si můžete samozřejmě upravit dle reakcí vašeho těla, při tloustnuti uberte sacharidy a když neporostete přidejte je (bílkovin je určitě dost).

Při potřebě tak velkého množství stavebních látek budete potřebovat doplňky výživy ale základem je strava.



To hlavní, co potřebujete vědět:

Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.

10.2.2017 Martin shlédnutí: 243404
Jak nabrat velké svaly - účinné fitness doplňky stravy pro nabrání velkých svalů. Osobní doporučení zkušených.



Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníky

6.2.2017 Martin shlédnutí: 393142
Konkrétní návod a hlavní kroky pro velké svaly, jak nabrat svalové objemy, pro ty z Vás, kteří jste jako bidlo (např. 60kg na 175cm).



Svalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraní

19.12.2016 Martin shlédnutí: 205912
Jak přibrat svalovou hmotu se dočtete v tomto návodu jak se nabírají svaly. Jak sestavit trénink a jídelniček a hlavní zásady nabírání. Měli byste se zde dozvědět vše, co potřebujete vědět o nabírání svalové hmoty.



Nabírací jídelniček pro začátečníky

7.9.2015 Martin shlédnutí: 164983
Minimum pro nabraní svalové hmoty, když nesníte aspoň tolik nepřiberete ani deka ! Dále zde najdete optimální použití doplňků výživy kolem tréninku i v netréninkové dny.



Nabírací jídelniček pro pokročilé

7.9.2015 Martin shlédnutí: 95975
Ještě pořád civilní jídelniček, ale už s ním dosáhnete slušných výsledků.



Trénink pro svalové objemy

27.10.2014 Martin shlédnutí: 159187
Popis jak si poskládat a odcvičit objemový trénink.



Tréninky

25.9.2012 Martin shlédnutí: 474116
Návody jak sestavovat tréninky a jak správně cvičit plus ukázkové tréninky pro hubnutí i přibírání.



Příklad jídelničku

Příklad jídelničku
Není to jídelniček z časopisů plný kuřecího masa a rýže, ale rozumný příklad toho, že to jde. I když, jestli to myslíte vážně, tak vás stejně jídelniček z kuřecího, hovězího a rýže nemine.

jídelniček pro 90kg těžkého borce
 
časjídlobílkovinysacharidy
snídaněMusli 100g10g60g
Jogurt 250g13g25g
je důležité ráno mít dlouhé sacharidy aby byla energie na celý den
 
svačina2 krajíce chleba 100g10g60g
Salám (něco jako kuřecí šunka) 100g15g0g
musí se něco sníst svaly nesmí hladovět déle než 3h !
 
obědMaso(libové vepřové, hovězí, kuře...) 150g30g0g
Rýže 125g9g90g
vepřové působí VELMI prorůstově, lze i špagety
 
svačina 2Tvaroh šlehaný (nebo jogurt) 250g20g0g
2 krajíce chleba 100g10g60g
musí se něco sníst svaly nesmí hladovět déle než 3h !
 
svačina 32 krajice chleba 100g10g60g
Sýr 100g15g0g
musí se něco sníst svaly nesmí hladovět déle než 3h !
 
večeřetuňák (nebo ryba, kuře) 125g20g0g
Rýže 125g9g90g
na večeři nějaké lehké maso kuře, ryba a rýže
 
CELKEM171g445g


Tento jídelníček je čistě orientační, hodnoty se mohou různit dle značky potraviny. Záleží na Vaší chuti a apetitu jaké množství a čeho sníte. Není nic lehčího než si podle výživových tabulek složit vlastní jídelniček.


Jak vidíte pro objem na 90kg a dál je zapotřebí 200-270g proteinů a máme 170g. Tento deficit lze buď dohnat dalším zvýšením množství jídla, nebo doplňky zejména gainerem) viz článek o doplňcích.
V této fázi už je většinou třeba použít doplňky, zejména gainer a NOčko. Jak a kdy je používat najdete v článcích o doplňcích.







   OBJEM - související články


Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníkySvalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraníVelké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.Potréninkové doplnění sacharidů
Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádněNabírací jídelniček pro začátečníkyZlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům






   DISKUSE


Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku (případně založit nové téma).




   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty