E-SHOP    DISKUSE    RADY  


  Hubnutí Nabírání Rýsování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty Tabulky  F-sport Team  





Martinův trénink 1 - nabírací

1.3.2004 - Martin - 43031 shlédnutí

Martinův trénink 1 - nabírací - Tento trénink je rozdělen na čtyři dny a cvičím vždy tři dny v týdnu. Žlutě ohraničená svalová partie je hlavní - na tu kladu důraz a jedu na 100%, modře ohraničená je jenom taková připomínková - jedu ji volně tak na 80%.

Tento trénink je rozdělen na čtyři dny a cvičím vždy tři dny v týdnu. Žlutě ohraničená svalová partie je hlavní - na tu kladu důraz a jedu na 100%, modře ohraničená je jenom taková připomínková - jedu ji volně tak na 80%.


Tento trénink je určen pro ty, kteří už toho mají hodně za sebou a chcou zvýšit frekvenci tréninku. Je postaven tak, aby se jeden sval cvičil tvrdě jen jednou týdně, ale zároveň jsou zde "připomínkové" tréninky, které ho provětrají. Musíte tedy myslet na to, že jsou to tréninky připomínkové (ty modře označené) a nejet je na doraz, ale jen na propumpování.

Procvičíte celé tělo ve čtyřech trénincích. Je to opravdu nebezpečí přetrénování a tím zastavení růstu, ptoro je třeba dobře regenerovat.

Popisy cviku naleznete v sekci tréninky.






   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty