Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Petr - stránky člena diskuse


  17.6.2005 - Martin - 32554 shlédnutí

 Petr hubne ze 125 kg dolů a jde mu to, zhubl už více než 20kg ! Dodal nějaké fotečky, graf i povídání jak na to.



Eshop s fitness doplňky výživy


Petr se přihlásil 31.1.2005 s váhou 125kg na 178cm a cílem zhodit sádlo.


Ahojte,

Chtěl bych se s vámi podělit o pár poznatků, které jsem zažil na vlastní kůži.
V lednu tohoto roku jsem našel tyto výborné stránky. Hned mne zaujaly. Založil jsem si svůj deníček s pevným přesvědčením zhubnout a změnit postavu.
Od malička jsem byl obézní. V letech učení jsem vážil 115 kg. To mi bylo 15. Dnes je mi 39 roků. Na intru mne zaujal tehdy kroužek vzpírání a vstoupil do něj. Tehdy po roce dřiny jsem vážil 87,5 kg. Dělal jsem to závodně až do 20-ti let. Proto mám také kladný vztah k železnému sportu. Váha mi pak šla nahoru a vrcholem bylo 125 kg v lednu tohoto roku. Mezitím jsem také se s krátkými přestávkami snažil cvičit a zhubnout. Vždy však bezvýsledně. Zkoušel jsem i různé kůry a přípravky. Dnes vím, že to jsou vyhozený prachy. Přesně jak to píše a všem doporučuje Martin. Jenže každý má svou hlavu a myslí si, že ví svoje. To jsem si myslel i já. Takže další měsíc mi trvalo než jsem pochopil že je to vše na mne a že mi Martin, Jay a ostatní členové diskuse radí velice dobře. Zbytečně jsem ztratil měsíc. Snažil jsem se vše si ulehčit v domnění, že to jde bez práce. Pak jsem vše patrně pochopil a zpracoval svůj první jídelníček, upravil dle rad Martina a Jay a také tvrdě trénoval. Pochopil jsem, že cvičení na jednotlivé partie mohu dělat až nějaké svaly budou a musím začít pěkně od píky. První tréninky pro začátečníky 3x týdně byl pěknej záhul. Chodit jsem nemohl a celý tělo pěkně bolelo. První kila začala jít dolů a já věděl, že to teprve teď dělám dobře. Z grafu je pěkně vidět, že v době od 1.3. do 30.3 to je 6 kg dole, ale od 6.3. do 6.4. už 8 kg.
První stagnace mi daly za vyučenou, že se taky musím naučit poslouchat tělo a taky že musím přidat. Výsledek je k 6.4. 12 kg dole.
Upravením jídelníčku mne dnes vůbec nezajímají uzeniny a tučné jídlo. Na sladkosti nemám pomyšlení protože tělo dostane to co potřebuje. Jediný z doplňků co užívám je kvalitní 82% protein. Nejen kvůli bílkovině, ale i kvůli dalším látkám, které obsahuje. Vím, že by to šlo však i bez něho. Nevadí investoval jsem do něj. Za další beru multivitamín s minerálními látkami. Vše jsem postavil přesně jak říkal Martin na kuřecím prsou, rýži, tmavém pečivu, vločkách a nízkotučných mléčných výrobcích. Ze začátku mi dělalo problémy nakupovat ty správné věci. Dnes je to brnkačka.
Důležité je věci vážit. Až jsem si pořídil digitální kuchyňskou váhu tak jsem zjistil jaké množství vlastně jím a procitl jsem.
Moji známí a okolí mne bralo a bere za blázna. Proč? Protože snahy hubnout jsem měl furt, ale vždy jsem se vrátil ke stejné váze a ještě ji překročil. Já jsem však pevně přesvědčený zhubnout a tak mne to nerozhodí. Už dnes někteří koukají kam se podělo to panděro a že v tváři jsem hubenější.
Řeknu vám výsledek po dvou měsících: 12 kil dole, lepší nálada bez stresů a nervozity, více energie a 10cm méně v pase. Pomalu měním šatník a vytahuji kalhoty, které jsem nosil před 8 roky. Ty ostatní mi švagrová zatím zužuje, protože kupovat je chci až budu pod stovkou.
To znamená, že jsem přesvědčenej pokračovat a dojet to dokonce. Pak chci teprve přibírat svaly abych vypadal jak jsem psal v deníčku jako normální svalnáč.

Dovolím si trochu rad:
1. Je dobré, že jste našli tento web.
2. Pevně se odhodlejte zhubnout.
3. Neztrácejte čas hledáním svých cest, zde Vám všichni skvěle poradí.
4. Přečtěte si všechny články o hubnutí a vytvořte si svůj jídelníček na 7 jídel denně.
5. Nakupte si patřičné suroviny na jídlo-kuřecí prsa, rýži, nízkotučné sýry a jogurty, vločky, zeleninu, tmavé a celozrnné pečivo. A k pití jen vodu nebo neslazenou minerálku. Zapomeňte na vepřové, bílé pečivo, všechny ochucované výrobky, sladkosti, alkohol včetně piva. Nebudete je potřebovat.
6. Hýbejte se a tak, aby vás to bavilo. Běhejte nebo posilujte, cokoli.
7. Pokud posilujete a necvičili jste déle než rok začněte pěkně od píky. A v posilovně se nedívejte po nafukovacích panácích. Vy tam jste kvůli sobě, ne kvůli nim. A pokud nemáte propocené triko a nebolí vás svaly, tak jste cvičili na nic.
8. K tréninku přidejte další aktivitu. Buď rotoped 30 min mezi dny cvičení, nebo cokoli jiného. Může být i pěkná fyzická práce, třeba okolo baráku nebo na zahrádce. (30 min. v zimě házení sněhu je pěkná aktivita)
9. Kašlete na okolí s výjimkou těch co vám drží palce a fandí vám. Ti ostatní ať vám vlezou na hrb. Stejně z nich kromě posměchu nic kloudnýho nevyleze.
10. Pusťte se do toho po hlavě. Žádný šimrání. To jako kdyby jste chtěli vlézt do vody a hodinu chodili kolem vody, zkoušeli ji a pak tam stejně nevlezli. Pak ztratíte buď hodinu času nebo chuť úplně. Tady však ztratíte zbytečně měsíc času. Zároveň se připravíte o rychlejší vychutnání výsledků, které na vás čekají.
11.Takže do toho!!!!!

7.4.2005 - 112kg.
14.4.2005 - 110kg.
20.4.2005 - 109kg.
26.4.2005 - 108kg.
29.4.2005 - 107kg.
3.6.2005 - 106kg.
9.6.2005 - 105kg - 20kg dole !.

Fotky
9. 3. 2005 při 120kg.


4. 4. 2005 při 114kg.


14. 6. 2005 při 105kg.





Grafy
Můj graf jak to šlo dosud. To zakolísání 29.3. jsou velikonoce. Vidíte, že i nějaké zhřešení vás nesmí vyvést z míry.







Diskuse k článku:


  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: