Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníky


  29.9.2016 - Martin - 381056 shlédnutí

 Konkrétní návod a hlavní kroky pro velké svaly, jak nabrat svalové objemy, pro ty z Vás, kteří jste jako bidlo (např. 60kg na 175cm).



Eshop s fitness doplňky výživy


   SVALY A DOPLŇKY

Stále více lidí se na nás důvěrou obrací s prosbou o sestavení vhodného balíčku doplňků pro urychleni růstu svalů.
 1. Dnes výrobce klidně nakoupí nekvalitní suroviny, dá to do krásné krabičky a prodává to - to laik nemůže poznat.
 2. Stejně tak se laik těžko orientuje v nepřeberném množství různých prostředků pro velké svaly.
Přitom
správně poskládané doplňky výživy můžou být rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými.


To hlavní, co potřebujete vědět:

Obrovské svaly - jaké fitness doplňky výživy dnes nejlépe koupit pro nabrání svalové hmoty

18.10.2016 Martin - 234253
Svalová hmota a obrovské svaly - jak je nabrat - účinné doplňky výživy pro nabrání svalové hmoty. Osobní doporučení zkušených. Neutrácejte peníze za nesmysly.


Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníky

29.9.2016 Martin - 381056
Konkrétní návod a hlavní kroky pro velké svaly, jak nabrat svalové objemy, pro ty z Vás, kteří jste jako bidlo (např. 60kg na 175cm).


Svalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraní

5.9.2003 Martin - 200381
Jak přibrat svalovou hmotu se dočtete v tomto návod jak se nabírají svaly. Jak sestavit trénink a jídelniček a hlavní zásady nabírání. Měli byste se zde dozvědět vše, co potřebujete vědět o nabírání svalové hmoty.


Nabírací jídelniček pro začátečníky

7.9.2015 Martin - 158844
Minimum pro nabraní svalové hmoty, když nesníte aspoň tolik nepřiberete ani deka ! Dále zde najdete optimální použití doplňků výživy kolem tréninku i v netréninkové dny.


Nabírací jídelniček pro pokročilé

7.9.2015 Martin - 94404
Ještě pořád civilní jídelniček, ale už s ním dosáhnete slušných výsledků.


Trénink pro svalové objemy

27.10.2014 Martin - 155775
Popis jak si poskládat a odcvičit objemový trénink.


Tréninky

25.9.2012 Martin - 468283
Návody jak sestavovat tréninky a jak správně cvičit plus ukázkové tréninky pro hubnutí i přibírání.


Mnoho lidí se mě ptá ptá, co je nejlepší pro růst svalů. Existuje i hodně rad a některé si dokonce i odporuji. Pojďme si tedy postupně probrat, co vše musíte udělat, pro získání velkých svalů.

Přidejte se do naší FB skupiny Obrovské svaly.

   Tento článek vychází z článku Obrovské svaly - jaké fitness doplňky výživy dnes nejlépe koupit pro nabrání svalové hmoty.

   Jak se orientovat v gainerech zjistíte ve článku Gainery - rady a aktuální informace.

   A jak správně trénovat ve článku PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům.


  Doporučujeme pro velké svaly:
CFM Nitro-Gain Professional Explomax
3000g za 1149Kč Špičkový Všeo obsahující All-In-One CFM gainer vynikající kvality, snadno se rozpouští, je příjemné jemné chut a lehce stravitelný. Takovýto protein obsahuje v jedné dávce kromě CFM proteinu a správné směsi sacharidů i Creatin monohydráte, Creatine Maláte, A-AKG, Citrulin a Taurin. Díky tomu zásobí Vaše svaly vším, co je zapotřebí k růstu.

Dávkování: Bere se jedna dávka dopoledne mezi jídly a jedna hned po tréninku. Dále, jde vzít kdykoliv během dne, když nevychází správný denní příjem živin.


 


   PO TRÉNINKU

Veškerý růst svalové hmoty se odehrává po tréninku. Je to následek reakce těla, kdy silový trénink vyplavuje hormony důležitý pro růst - a proto trénink s ničím nekombinujeme a máme ho krátký a tvrdý. A následné "hojení poškozených svalů" způsobuje růst po delší dobu. Tyto okamžiky, ten krátký ihned po tréninku i ten dlouhý několik dnů, musíme maximálně využit pro růst.
Ten krátký okamžik má cca 2 hodiny, kdy nastává tzv. sacharidové okno (popsáno v článku Potréninkové doplnění sacharidů) je důležitý pro příjem živin. A ten dlouhý pro regeneraci, odpočinek a plynulé zásobování živinami. Odpočinek - to je ten okamžik, kdy Vaše svaly rostou. Důležité je dobře se vyspat (v noci svaly rostou), jste-li unavení nasaďte ZMA pro lepší spánek.
Co nejlépe brát hned po tréninku najdete ve článku Jaké doplňky nejlépe brát po tréninku. Co koupit celkově v článku Obrovské svaly - jaké fitness doplňky výživy dnes nejlépe koupit pro nabrání svalové hmoty.

Garantuji každému, že když se tím bude řídit jenom 3 měsíce pochopí, že tajemství všech těch namakanců není v tajuplných tabletkách. Kdo se chce podrobněji začíst do informací o nabírání svalové hmoty na naších stránkách, může pokračovat článkem Svalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraní.



   JAK VYBUDOVAT VELKÉ SVALY

Jsou zde dvě cesty, jak vybudovat svalovou hmotu. Většina z Vás se vydá cestou č.1 - cvičí hodně a strašně dlouho, hlavně bicepsy a hrudník. Tato skupina poměrně rychle získá nějaké základní tvary a obrysy svalů. Jejich tělo se zpevní a když budou dost cvičit, tak budou sice pořád vážit 60kg, ale budou vypadat svalnatěji. Tenhle způsob jde většině šedesátikilových kluků úplně sám, takže ho zde nebudu popisovat.

Druhá cesta je, uvědomit si, že větší tělo potřebuje více energie a více zdrojů pro stavbu svalů. Základem je, říct si, kolik chcete vážit, pro začátek třeba 75kg (nemůžete si dávat velké kroky, protože by to šlo do tuků). Na 75kg je zapotřebí dodat tělu každý den 170-200g proteinů a 400-450g sacharidů v 6-8 jídlech (z nich max. dvě až tři můžou být protein nebo gainer). Pokud si nedokážete udělat takový jídelniček nemusíte už dále číst a můžete se hrdě zařadit mezi 60kg kulturisty.



 
JaToDokazu

Správně poskládané doplňky výživy můžou být rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými.

Pořiďte si i Vy doplňky se kterými dosáhnete svých cílů.

Kvalitní CFM Whey Gainer Professional a špičkový Creatin monohydrate Mega Caps.



   FITNESS OBJEMOVÁ STRAVA

I když se někomu zdá 8 jídel hodně, tak to není tak strašné, když si to rozepíšete:

  7:00 snídaně
  9:00 svačina
  12:00 oběd
  15:00 svačina
  17:00 svačina
  19:00 večeře
  21:00 nějaké lehké jídlo
  22:00 protein

Jídla si ze začátku vybírejte dle svého (maso, rýže, těstoviny, tmavé pečivo, sýry, jogurty). Minimální velikost jednoho jídla je aspoň dva krajíce s něčím. Pokud máte oběd později prohoďte si ho se svačinou, musíte prostě jíst cca co dvě hodiny.

Když si uděláte alespoň takový jídelniček, garantuji vám, že těch 15kg přiberete za 3-6 měsíců.
Různé příklady jídelníčků naleznete na naších stránkách - F-sport.cz Fitness jídelničky.



   POŘÁDNÝ SILOVÝ TRÉNINK

Co se tyče nabrání hmoty je paradoxně trénink až na druhém místě, i když nebudete vůbec cvičit tak s tím jídelníčkem nahoře naberete. Trénink však určuje, jak kvalitní hmotu naberete, při dobrém tvrdém silovém tréninku to budou svaly tvrdé jako kámen, bez tréninku to bude sádlo. A protože nepředpokládám, že chcete nabírat sádlo, tak se podíváme blíže na trénink.

Síla a intenzita - to bude Vaše krédo. Vlastně by Vám stačil i trénink jenom dvakrát týdně ( v tom případě úplně vynecháme nepodstatné malé svalové partie např. bicepsy). Samozřejmě, že lepší je trénink 3x nebo 4x týdně, to záleží i na Vašich dalších aktivitách. Kdo nic jiného nedělá, tak zvládne 4x týdně, kdo má něco jiného, více než 3x týdně, tak stačí ty dva dny a ten zbytek uprostřed - 3x týdně. Ale pozor, 5x týdně už je moc a došlo by k přetrénování.
Pro přibrání objemů jsou totiž nejdůležitější stehna, záda a hrudník, z rukou jen tricepsy - tedy všechny velké svalové partie. Je opravdu důležité soustředit svou sílu a energii na základní cviky, těmi se buduje mohutné tělo. Takže poctivé dřepy, benchpress, kliky, mrtvé tahy a shyby jsou tím nejdůležitějším pro Váš růst.
Vaše tréninky musí být krátké a tvrdé - 5min. zahřátí, 25min. základní těžký trénink a 15min. menší svalové partie a domu. Objemové tréninky by neměly být dlouhé a vyčerpávající, ale krátké (do 60 min.), tvrdé a intenzivní.

Několik příkladů takových tréninků opět naleznete na naších stránkách - F-sport.cz Fitness tréninky.






   OBJEM - související články


Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníkySvalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraníObrovské svaly - jaké fitness doplňky výživy dnes nejlépe koupit pro nabrání svalové hmotyPotréninkové doplnění sacharidů
Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádněNabírací jídelniček pro začátečníkyZlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům



   TABULKY - související články


Užitečné tabulky a výpočtyKalkulačka pro výpočet denního příjmu živinKalkulačka pro rozpočet denního příjmu živinKalkulačka pro dávkování proteinu a gaineru






   DISKUSE


Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku (případně založit nové téma).




  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: