Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Seznam všech článku o rýsování, tvarování a udržování svalového tonusu a formy


  20.11.2015 - Martin - 6949 shlédnutí

 Přehledný seznam všech článků pro ty, kteří chtěji udržovat a zlepšovat formu, rýsovat pro objemu, nebo vylepšit svou formu pro atletiku.



Eshop s fitness doplňky výživy


Stránky F-sport.cz obsahuji velké množství článků. Napoprvé se to může zdát nepřehledné, ale je to snadné. Ze začátku si stačí přečíst hlavní články a teprve, když Vás to chytne, se můžete začíst do těch podrobnějších, abyste věděli, nejen JAK se změnit, ale i PROČ to tak funguje.

Většinou na teto fitness stránce hledáte: Recepty, Cviky, Hubnutí, Proteiny, Svaly, Explomax, Amix, Nutrend, MyProtein, IronMaxx, Weider, Fitness Authority, Spalovače tuků a Anabolizéry.

Doporučuji si stránku nejdříve projet až na konec, ať získáte přehled, co vše zde je. Vše si důkladně pročtěte a pokud Vám neni něco jasné, ptejte se v diskusi.

To hlavní, co potřebujete vědět:

Jak vyrýsovat

17.5.2004 Martin - 134535
Tento návod je napsán všechny, kteří váži kolik potřebují, ale chtěli by shodit nějaký ten tuk, aby to bylo lepší. Zárověň však chtěji udržet svalovou hmotu. Tento jídelníček není vhodny pro ty co ptřebuji zhodit více než 5kg tuků. Jídelniček a rady pro zlepšení postavy ze 103kg na cca 95kg


Jídelniček pro prorysovaní 90kg pro muže

23.3.2006 Martin - 68117
Potřebujete Zhubnout špeky, které jste nabrali při objemovce ? Tento jídelniček je napsaný pro prorýsování 90kg, pokud možno bez svalových ztrát.



Udržovat - jaké fitness doplňky výživy dnes nejlépe koupit pro udržování postavy.

8.11.2016 Martin - 52475
Návod pro ženy i pro muže, co koupit pro účely udržování a zkvalitňování svalové hmoty, pro pomalé kvalitní nabírání svalové hmoty, prostě pro pěknou postavu.


Doplňky pro zlepšení výkonu v atletice.

6.10.2015 Martin - 44833
Podrobný návod a rozpis jak zlepšit výkon pro všechny atlety od fotbalistů až po vzpěrače. Obsahuje i postupy JAK URYCHLIT REGENERACI !



Trénink pro svalovou definici

23.8.2004 Martin - 43120
Návod jak si sestavit trénink a jak cvičit pro zlepšení svalové definice.


Tréninky

25.9.2012 Martin - 468393
Návody jak sestavovat tréninky a jak správně cvičit plus ukázkové tréninky pro hubnutí i přibírání.




Základní informace
Vše co potřebujete vědět o svém těle a výživě abyste věděli co se s vámi děje.

Výživa - shrnutí pro všechny

29.4.2014 Martin - 86589
Souhrn všeho o výživě s odkazy na detailní rozpisy pro jednotlivé potřeby. Takže nevíte-li kudy kam začněte zde.


Sacharidy - vše co o nich potřebujete vědět

31.7.2004 Martin - 99986
Podrobný popis jednotlivých forem sacharidů, popis jak funguji. Vysvětlení jak je používat abyste hubli nebo nabírali svaly jak potřebujete.


Potréninkové doplnění sacharidů

9.6.2014 Martin - 76366
Sacharidy po cvičení -jak správně regenerovat po tréninku a jak co nejrychleji obnovit zásoby glykogenu ve svalech.


Proteiny - vše co o proteinech potřebujete vědět

29.3.2016 Martin - 197997
Proteiny - rozdíly mezi jednotlivými druhy proteinů a aminokyselin, vysvětlení všech pojmů. Z čeho se proteiny skládají. Návod jak proteiny správně používat. Nově i jak kombinovat proteiny s Aminokyselinami a Gainery.


Aminokyseliny - vše co o nich potřebujete vědět

31.10.2012 Martin - 62737
Podrobné vysvětlení co to jsou aminokyseliny a jak je používat. Rady jak se nenechat napálit při nákupu aminokyselin. Nově i o kombinaci s Proteiny a Gainery.


BCAA - vše co o nich potřebujete vědět

12.9.2013 Martin - 99122
Vše co potřebujete vědět o BCAA, co to je, jak je používat, jak koupit ty správne a nenaletět.


Návody a vysvětlení
Odpovědí na časté otázky a další návody jak začít s objemem.

Proteiny - co dnes nejlépe koupit pro ochranu svalové hmoty

13.4.2016 Martin - 7146
Proteiny - jaký vybrat - účinné prostředky, osobní doporučení zkušených. Neutrácejte peníze za nesmysly.


Spalovač tuků - jak brát silné stimulanty pro hubnutí i před tréninkem

28.12.2015 Martin - 34609
Návod jak brát silné stimulanty pro hubnutí i před tréninkem tak, abyste nepocítili jejich sílu negativně, ale tak, abyste je využili co nejlépe.


Doplňky výživy

7.6.2013 Martin - 229053
Vysvětlení co umí která látka, vitamín nebo minerál. Dozvíte se zde co je a jak brát creatin a spoustu dalších látek.


Jak a kdy používat doplňky výživy

16.6.2014 Martin - 78406
Kompletní návod a rozpis jak, kdy a v jakém množství používat doplňky výživy. Zde se dozvíte kdy se mají brát které doplňky, jak fungují a kolik jich musíte vzít aby vám zabraly.


Mýty a rady
Vyvracení několika častých mýtů.

Cvičení na hubnutí aneb vysoké počty opakování

2.5.2014 Martin - 75691
Cvičení na hubnutí aneb vysoké počty opakování v přípravě na soutěž. Článeček, který Vám vysvětlí proč někteří při hubnutí cvičí vysoké počty opakování a řekne Vám jestli to má smysl i pro Vás.


Diet Shake, Fitness Drink či Welness nápoj - dá se s tím vůbec zhubnout?

13.4.2016 Martin - 19602
Zamyšlení nad tím, co tyto nápoje obsahují, zda se s nimi vůbec dá zhubnout. A nabídnuti řešení - opravdu kvalitních proteinů.


Proč nás honí mlsná

9.7.2015 Martin - 85230
Vysvětlení proč Vás honí mlsná a proč máte chuť na sladké. Popis toho jak funguji sacharidy v našem těle a proč je špatné jíst krátké sacharidy.


Proteinová dieta - ketóza , nízkosacharidová dieta a CKD

10.3.2014 Martin - 77293
Přesný popis tohoco se děje ve vašem těle pokud nejíte sacharidy, nebo držíte nějakou dietu s nízkým obsahem sacharidů.


Sacharidové vlny pro hubnutí

21.5.2005 Martin - 87608
Návod na použití i varování před špatnými postupy této v poslední době hodně módní metody.


Cvičení na lačno - má nějaký smysl ?

29.12.2014 Martin - 68353
Malé zamyšlení nad tím, zda cvičení ráno na lačno má nějaký význam.


Míchat proteiny do mléka nebo ne ?

14.7.2014 Martin - 51645
Konečná a pořádná odpověd na starou a oblíbenou otázku. Mléko ano či ne a proč ?


Strečink - cesta ke zranění ?

22.2.2005 Martin - 34724
Jak správně používat strečink a jak se správně rozcvičit.




Další zajímavé články

Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1

27.1.2014 Martin - 115142
Popis toho jak správně cvičit klasické tréninky. Bez nějakých extra super cyklů a systémů až k titulům mistra světa. Bez správných základu jsou extra tréninky na nic. Díl první - provedení pohybu.


Pravidla chování v posilovně

20.8.2008 Martin, Mahamotti a kolektiv - 36447
Pravidla chování v posilovně - kodex slušného chování F-SPORT.


První návštěva posilovny

21.8.2008 Martin, Mahamoti a kolektiv - 70324
Návod jak nato i odpovědí na Vaše otázky.



Kalkulačka pro dávkování proteinu a gaineru

29.11.2010 Martin - 70360
Kalkulačka pro výpočet správně velké dávky proteinu nebo gaineru.


Výrobci doplňků výživy

6.10.2015 Martin - 41630
Seznam českých i světových výrobců doplňků výživy, pro Vaší orientaci na trhu s doplňky výživy.


Vitamíny a Minerály

6.10.2015 Martin - 1935
Vitamíny a Minerály - seznam článků o vitamínech a minerálech.



Kalkulačka pro výpočet denního příjmu živin

28.7.2011 Martin - 335115
Do této kalkulačky zadáte kolik vážite a kalkulačka Vám spočítá kolik máte denně příjmou bílkovin, sacharidů a tuků.


Jaké sacharidy jsou v jakém jídle

1.11.2006 Martin - 60654
Praktické posuzování délky sacharidů v reálných podmínkách.


Martinův jídelniček 2

29.3.2004 Martin - 45745
Reálný příklad, jak jíst pro udržení formy na cca 80kg. Jídelniček je vhodný i pro nabrání svalové hmoty pro ty, co ještě pořád těch 80kg nemají :).


Jídelniček pro 90kg - netréninkový den

4.2.2016 Martin - 54304
Reálný příklad, jak jím pro udržení formy na cca 90kg. Jídelniček je vhodný i pro nabrání svalové hmoty pro ty, co ještě pořád těch 90kg nemají. Toto je verze pro netréninkový den.





  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: