E-SHOP    DISKUSE    RADY  
  Hubnutí Nabírání Rysování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  




 Cvičím, hubnu a váha přesto roste


  2.3.2005 - Martin - 50619 shlédnutí
Cvičím, hubnu a váha přesto roste - Odpověď na otázku proč se mi zvedá váha, když cvičím, jím jak mám a řekla bych že hubnu.  -50


Odpověď na otázku proč se mi zvedá váha, když cvičím, jím jak mám a řekla bych že hubnu.

To hlavní, co potřebujete vědět:

Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí

29.11.2016 Martin shlédnutí: 156613
Jak zhubnout - účinné prostředky pro rychle hubnutí. Doporučení zkušených.



Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky

19.11.2013 Martin shlédnutí: 266216
Jídelniček pro hubnutí určen pro ty, kteří chtějí začít se sebou něco dělat a je velmi mírný.



Zhubnout - jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí

14.8.2015 Martin shlédnutí: 56452
Podrobný návod, jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí.



Zhubnout - jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích

3.5.2016 Martin shlédnutí: 216759
Je zhubnout vaším cílem ? Jak Zhubnout reálně a navždy se dozvíte v tomto návodu. Zhubnutí na www.f-sport.cz je trvalé a zcela zdravé.



Jak a kudy mizí tuky z těla

24.4.2014 Martin shlédnutí: 152115
Jednoduché a přehledné osvětlení toho jak se tuky dostávají do těla a jak ven. Po přečtení tohoto článku se Vám mnohé ujasní a budete imunní vůči lživým reklamám.



Cviky pro Váš zadeček.

22.6.2004 Martin shlédnutí: 85759
Ukázka tréninků a cviků zaměřených na formování zadečku a hubnutí.



Jak cvičit břicho

13.5.2016 Martin shlédnutí: 197443
Návod jak cvičit a posilovat břicho a břišní svaly s fotkami a užitečnými poznámkami.



Hodně se množí dotazy typu - "Jídelniček mám perfektní, dobře cvičím, mám pocit, že hubnu a přesto mi váha ukazuje stále víc !"

Pokud ofiltruji ty z Vás, kteří nejí tak jak mají - ti prostě tloustnou, tak zbydou ti co hubnou a váha jde nahoru a těm se budu věnovat.

Naprosto klíčová je informace, že sval váži při stejném objemu 2x více než tuk. Takže pokud se vám zpevní postava, tak relativně malé množství svalů se může dost projevit na váze. To však neni špatně, naopak TO JE DOBŘE, protože zdravý a plný svalový tonus je to co potřebujete! Uvědomte si, že právě svaly páli tuky, takže čim víc svalů, tím více spalite tuku i když nic nedělate! Dále stejné množství tuků vypada líp, když je napnuto přes svaly, než když jen tak visí - viz, obrázky:


Nemusíte se bát příliš mnoha svalů, to může u ženy nastat jen při užíváni steroidů, jinak vypadá namakaná ženská maximálně takto:


A to byste musely dřít jako hrom. Takže obavy z přiliš velkých svalů jsou liché.

Takže, když jsem Vám vysvětlil, že přírustek svalů je dobrý, podíváme se na vliv svalů na vaši váhu. Hlavně ze začátku dojde, v závislosti na vaši startovní kondičce, k nárůstu svalové hmoty o 2-5kg - to je v pořádku.

Další kolísání nastává v důsledku toho, že svaly jsou takové zásobníky na sacharidy (energii) a vodu. Takže při cvičení dojde k takzvanému napumpování, svaly se zvětší, protože je v nich spousta krve. Po tréninku se potom do svalů natáhne hodně vody, aby svaly mohly regenerovat. Zvážite-li se tedy po tréninku ukáže vám váha dle vaši kondice o 0,2 až 1kg vyšší váhu (pokud dobře pijete) než cca hodinu před cvičením. I toto je v pořádku.

Nejlepší je tedy vážit se ráno po probuzení a vykonání všech potřeb. Další velmi účinnou metodou ke sledování zlepšení je potom měření obvodů různých partií. V neposlední řádě lze měřit šířku kožní řasy kaliperem.




   HUBNUTÍ - související články


Zhubnout - jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocíchZhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníkyZhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutíJak nejlépe cvičit pro pálení tuků
Jak a kudy mizí tuky z tělaOptimální postava pro ženy - modelky vs realitaProč nás honí mlsnáNejlepší protein pro hubnutí





   DISKUSE


Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku (případně založit nové téma).




   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty