E-SHOP    DISKUSE    RADY  

^^^ skrýt ^^^
 E-shop
 Diskuse

 Hubnutí
 Nabírání
 Rýsování
 Tréninky
 Cviky
 Výživa a doplňky
 Látky v doplňcích
 Jídelníčky
 Recepty
 F-sport Team
 Členové diskuse
 Tabulky
 Seznam všech článků
 Kontakty

     




  Hubnutí Nabírání Rýsování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  





mýty - nejíst po 17.00

2.3.2005 - Martin - 36245 shlédnutí

mýty - nejíst po 17.00 - Proč je nesmysl nejíst po 17.00 a co to s vámi udělá.
Proč je nesmysl nejíst po 17.00 a co to s vámi udělá.

 Ptejte se na FB,  odpovídáme do 24hodin!


To hlavní, co potřebujete vědět:

Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí

21.6.2017 Martin shlédnutí: 163213
Jak zhubnout - účinné prostředky pro rychle hubnutí. Doporučení zkušených.


Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky

25.5.2017 Martin shlédnutí: 275177
Jídelniček pro hubnutí určen pro ty, kteří chtějí začít se sebou něco dělat a je velmi mírný.


Zhubnout - jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí

14.8.2015 Martin shlédnutí: 58636
Podrobný návod, jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí.


Zhubnout - jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích

3.5.2016 Martin shlédnutí: 221994
Je zhubnout vaším cílem ? Jak Zhubnout reálně a navždy se dozvíte v tomto návodu. Zhubnutí na www.f-sport.cz je trvalé a zcela zdravé.


Jak a kudy mizí tuky z těla

22.8.2017 Martin shlédnutí: 159756
Jednoduché a přehledné osvětlení toho jak se tuky dostávají do těla a jak ven. Po přečtení tohoto článku se Vám mnohé ujasní a budete imunní vůči lživým reklamám.


Cviky pro Váš zadeček.

22.6.2004 Martin shlédnutí: 87514
Ukázka tréninků a cviků zaměřených na formování zadečku a hubnutí.


Jak cvičit břicho

13.5.2016 Martin shlédnutí: 200246
Návod jak cvičit a posilovat břicho a břišní svaly s fotkami a užitečnými poznámkami.


Oblíbeným mýtem je, že po 17.00 už se nesmi jíst.

Je dobré si přečíst članek o sacharidech a taky článek proč nás honí mlsná oba s tímto tématem velmi úzce souvisejí. On ten blábol asi napsal nějaký "odborník" z časopisu pro ženy na základě informace, že večer má tělo větši tendence ukládat si přijaté sachry do tuků. To je sice pravda, ale jde jen o poměry, ne o úplné vysazení sachrů. Tento posun plně akceptuje ukázová tabulka optimalního rozdělení jídla během dne (zde).

Protože, když vysadíte jídlo úplně tak nastane asi toto. V prvni řadě tělo po cca 2 hodinách (19.00) pochopí, že mu chybí energie. Okamžitě přibrzdí metabolismus aby šetřilo (takže žádne pálení tuků se nekoná) a začne pálit svaly. To se děje konverzy bílkovin ve svalech na bílkovinu glutamín a ta se následně překlopí až do glykogenu a pak se spáli. Shrnuto, tento proces je velmi nehospodárny, zasvini vaše tělo mnoha odpadnimi látkami (bude vám všelijak) a zniči se vám svaly. Zničení svalu je špatné proto, že svaly páli tuky a když je nemáte tak nepálite. Takže výsledkem takového hladovění je přepnutí metabolismu do pomalého šetřicího režimu, kdy páli svaly a chráni si tuky na pak. To pak by nastalo až byste vypadaly jak z koncentráku. Ještě na spoustě koster visí špeky ! Z toho se pak rekrutuji bulimistky, maji i při 40kg špek a tak furt "hubnou"


Pokud to nevydržíte a něco sníte (třeba v 20.00) tak to tělo uloží do tuků, stejně tak ráno, při snídani, tělo veškerou energii začne cpát do tuku. Je totiž vystrašené ze včerejšího hladovění a tak si pro jistotu udělá nějaké zásoby !

Metoda proto vypada dobře prvni 3-4 dny, to zhodíte tak 3-5kg svalů a máte radost. Ale není z čeho, vždyť jste chtěly zhodit špeky a ne svaly ! Pak už to dolů nepůjde, tělo si špeky bude chránit a svaly už nemáte. Navíc povolené špeky nevypadají pěkně a navic vzniká celulitida !

Proto se raději držte rozumného jezení a pravidelné životosprávy (zde), která vám udrži svalový tonus a postupně spáli jen tuky !


související články

  1.  Seznam všech článku o vyrýsování
  2.  Nikolka36 - stránky člena diskuse
  3.  Zhubnout - jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích
  4.  Beta-Alanin
  5.  Tréninky
  6.  Jídelničky
  7.  Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky
  8.  Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků
  9.  L carnitine
  10.  Cviky pro Váš zadeček.
  11.  Fitness recepty
  12.  Jídelniček pro prorysovaní 90kg pro muže
  13.  Sacharidy - vše co o nich potřebujete vědět
  14.  Proteiny - vše co o proteinech potřebujete vědět
  15.  Členové naši diskuze
  16.  Jak cvičit břicho
  17.  Cvičím, hubnu a váha přesto roste
  18.  Proč nás honí mlsná



Diskuse k článku:


   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty