E-SHOP    DISKUSE    RADY  
  Hubnutí Nabírání Rysování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  




 Coleman radí - Jak těžké je moc těžké ?


  25.9.2003 - Martin - 32603 shlédnutí
Coleman radí - Jak těžké je moc těžké ? - Ronnie Coleman zde rádí jak najít tu správnou váhu, se kterou máte cvičit.  -50


Ronnie Coleman zde rádí jak najít tu správnou váhu, se kterou máte cvičit.

F-sport Ptejte se Mr. Olympia: Jak těžké je moc těžké ? Ronnie coleman cvičit posilovat činky

Napsal: Ronnie Coleman, 5x Mr.Olympia
Otázka: Stále varuješ před používáním příliš velké zátěže, ale není velká zátěž předpokladem pro nárůst velkých svalů?

Odpověď: Jednou z největších výzev v kulturistice je vyvinout si schopnost rozeznat, kdy je váha příliš těžká a kdy zase příliš lehká. Není zde žádné objektivní měřítko, které by to určilo a i naše subjektivní pocity nás mohou oklamat. Ale musím říct, že jsou zde cesty jak zjistit, jestli jsou váhy, které používáte ty správné pro stimulaci svalového růstu. Zde jsou nějaké postupy, jak otestovat účinnost, úroveň vyčerpanosti u základních cviků. Nejlepší metodou jak zjistit jestli jste sval zatížili až k limitu je nasadit po vlastním cvičení izolovaný cvik. Povšimněte si, že žádný s testu není dán počtem něčeho, neurčuji vám maximální, ani minimální váhu (to se mění, dle toho, kterou část těla cvičíte). Jediným cílem těchto postupu je, abyste našli tu správnou zátěž, která optimálně vyčerpá vaše svaly v co nejkratším čase.


TEST RONNIE COLEMANA

dřepy
Toto je základní cvik na nohy a velmi těžko při něm lze cheatovat. Nezáleží na tom kolik dalších svalů se do cviku pokoušíte zapojit, staré dobré dřepy s činkou na ramenech vždy zničí vaše stehna. Bezpodmínečně byste měli vyzkoušet tento cvik tak, že po vaší poslední sérii uděláte dřepy bez činky, ale až dolů. Jestli jich uděláte méně než 10 byl to dobrý trénink, jinak přidejte váhu.

Přítahy velké činky k hrudníku v předklonu
Když skončíte vyzkoušejte kladku v sedě s váhou se kterou normálně uděláte 10-12 opakování, jestli jich uděláte méně než 6 byl to dobrý trénink, jinak přidejte váhu.

Bench press
Otestujte účinnost tlaků tak, že přejdete na kladky do kříže - jako při supersérii - bez oddechu. Jestli jich uděláte aspoň polovinu co normálně musíte zaplatit pokutu: vraťte se na lavičku a odjeďte další dvě série, tentokrát už snad k vyčerpání.

Tlak na ramena
Po poslední sérii jděte ihned k rozpažkám. Vemte maximum co uzvednete, jestli uděláte maximálně 3 opakování zasloužíte si metál, jinak to nestálo za nic.

Bicepsové zdvihy velké činky
Až si budeš myslet, že už víc nemůžeš, přejdi bez odpočinku na Scottovu lavičku a zkus další velmi striktní opakování s tou samou váhou, jestli uděláš jen 2 prošels.

tricepsové tlaky v leže
Aby sis byl jist, že jsi udělal maximum odpočiň si mezi sériemi jako obvykle, ale tentokrát tlač činku kolmo nahoru nad tvou hlavou. Neměl bys udělat více jak dvě opakování a i to s obtížemi.

Velké svaly se staví zatížením svalů, ne váhou na čince.

převzato z Flexonline


   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty