Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Návod pro nováčky


  28.4.2014 - Martin - 87925 shlédnutí

 Návod pro nováčky co kde najdou a jak se správně zapojit do diskuse.



Eshop s fitness doplňky výživy


Ahoj, vítám Vás

Prvnim dotazem většiny z těch kdo narazí na tuto diskusi, je jak mám zhubnout nebo jak mám přibrat. Někdy je tento dotaz doplněn o popis tréninku a cvičení a doplňků, málokdy o to důležité - jídlo. Je třeba si uvědomit, že cvičení formuje hlavně svaly, tuk až druhořadě, doplňky se jmenujou doplňky, proto, že je to jenom doplněk ke stravě. A právě ve stravě je to obrovské supertajemství. A to platí pro ty co chtějí zhubnout i pro ty co chtějí přibrat.

Takže moje první odpověď na Vaše dotazy je v 99%: "Ahoj, první si nastuduj články zde a pak se pustíme do úpravy jídelničku."

Klidně a trpělivě si čtěte články, ať se neptáte zbytečně. Přečtěte si vše o výživě - sacharidech a bílkovinách, přečtěte si článek o tom kudy mizi tuky z těla, případně jak se buduji svaly, mrkněte na jídelničky, mrkněte i do diskuse na ty s podobným problemem, mrkněte co si pořídit do ledničky, mrkněte i na vyvraceni nesmyslných pověr a rady (a to vše najdete v seznamu článků pro hubnutí nebo pro nabírání, k tomu všemu budete pro počítání potřebovat tabulky. To vše, ve zhuštěné formě najdete i v článku od Mahamottiho.




citát:
Podle mě se díky f-sportu dá zhubnout celkem nenásilným způsobem a když alespoň ze 70% dodržíš jejich zásady, jde to samo.




Pokud se rozhodnete do toho s námi jít

Pokud se rozhodnete do toho s námi jít, máte dvě možnosti a to buď sami anebo si u nás založit deníček. Pokud tedy chcete hubnout / nabírat pod naším dohledem postupujte takto:

Zaregistrujte se v diskusi. Pro registraci je třeba v řádku s "· Statistika · Registrace · Hledat · FAQ · Jazyk ·" klikněte na "Registrace" a všechno pěkně vyplňte. Na mail by vám pak mělo dojit potvrzení i s Vaším jménem a heslem.

Potom, již přihlášení se překlikněte do diskuse, klikněte nahoře na Osobní deníčky - hubnutí nebo Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty. Pak sjeďte úplně dolů a do prázdných bílých polí vypište název tématu nejlépe v tomto formátu "Martin 25- 65/182", je to jméno, věk, váha a výška. Do většího okýnka zpráva, napište něco o sobě, co děláte, čeho byste chtěli dosáhnout a tak.




Smajlíci: zde je pár odkazů: smajlíci, gify.nou.cz a my-smileys.de.
Obrázky vkladáme kliknutím na ikonku mezi vznikle závorky dáme inetovou adresu obrázku/smajlíku (např. [img]http://www.f-sport.cz/bb/img/button_image.gif[/img] ). Obrázek již musí být umístěn někde na webu !
Nejoblíbenější je ukládání na Rajče.
NOVĚ je možno ukládat fotky přímo na F-sport.cz, stačí kliknout zde.
Zapomenuté heslo do diskuse, klikněte zde nebo na ten nápis HESLO.
Rychlý dotaz zeptejte se přímo v kecálničku Martin




Odpovědi na oblíbené dotazy:

Klasické chyby
jsou vypsany v článku vyvraceni nesmyslných pověr a rady takže jen krátké shrnutí:
  • Jíme pravidelně, co 2 až 3 hodiny.
  • V každem jídle je zástupce sacharidů i zástupce bílkovin
  • Jíme i po 17 hodině - jíme tak dlouho, dokud nejdeme spát
  • Ovoce je obyčejný cukr - jíme ho tedy jenom po tréninku, případně ráno ke snidani

Proč tak málo kalorii?
Oblíbený problém je, že doktoři a literatura nastavuji za spodni hranici příjmu něco okolo 4-5000kj a zde při totmo způsobu stravy to některým, hlavně drobným dívkám klesa níže.
Takže je tomu tak, doktoři a knihy udávají průměrné hodnoty, při průměrné stravě, pro průměrnou dívku. Průměrná dívka má 175cm, trochu se hýbe a má 63kg a ji normálně = cca 20-40g bílkovin, 30-80g tuků a 150-200g sacharidů a to dnes převážně ve formě jednoduchých cukrů. Tato průměrná žena je v 25 průměrně silná a v 35 průměrně obezní. A takto je lékaři poté průměrně upozorňováná ať zhubne.

No a u nás na to jdeme takto:
  • Kolik potřebuje zdravá dívká bílkovin pro udržení, regenerací a obnovu svalů ? (potřebných pro pevnou postavu a ještě vám napnou špeky a pevné špeky vypadají měnší než povislé) - cca 1g na kilogram. časem jsme došli na 60-120g podle velikosti dívky a množství aktivit.
  • Kolik potřebuje zdravá dívká sacharidů aby měla dost energie, ale aby se přebytky neukládaly ve formě tuků ? - 90-180g podle velikosti dívky a množství aktivit. (uvědomte si, že dívka s 150cm není jen o 25cm niží než dívka s 175cm, ale ona je na objem doslovně snad až 2x menší !)
  • Kolik potřebuje zdravá dívká tuků aby to bylo dost pro příjem vitamínů a dalších důležitých látek ? - 12-20g podle velikosti dívky a množství aktivit.
No a pokud toto sečtu a ta je to méně než onen průměr, ale pořád je to mnohem více potřebných a užitečných živin než, když ona průměrná dívka přijme průměrných 5000kj.


Proč musím vážit a počítat co jím?
Je to jen ze začátku a potom už jen občas pro kontrolu. Toto spočítání bílkovin, sacharidů a tuků je totiž jediná metoda jak zjistit, co je v jídle doopravdy a kolik toho za den doopravdy sníte. Na našem trhu je bohužel mnoho výrobku s označením "fitness" nebo "racio" obsahující mraky jednoduchých cukrů anebo tuků. Teprve přečtením těchto etiket zjístíte co do sebe doopravdy cpete. Dalším důvodem je, že kdo to párkrát nespočítá, tak zpravidla netuší kolik toho za den doopravdy snědl.


Jak dlouho budu muset držet tuto dietu?
Už napořád. Ze začátku pro zhubnutí nasadíme jídlo trochu přísněji. Až budete v dobré formě, tak se prostě jen rozumně nastaví jídlo. Na F-sport.cz není žádná speciální dieta, jsou to jen pravidla jak jíst rozumně a správně. Je jen na Vás, co si z toho vezmete a jak tvrdě na to půjdete.


Jak se stravovat na noční?
To jsem popsal v tomto samostatném článku Jak se stravovat na noční.



Návod k diskusi

Diskuse má dva seznamy, v horním seznamu je seznam témat. Deníčky pro hubnoucí, pro nabírající, doplňky výživy a další. Pokud na ně kliknete vyberou se Vám jen diskuse v tomto tématu, teda například jen deníčky hubnoucích. A můžete si je pročítat nebo můžete založit novou diskusi.

V dolním seznamu jsou nejaktualnější diskuse. Mezi těmito seznamy si můžete vybrat jak se bude spodní seznam seřazovat : Tříděno podle: Nových odpovědí. Třídit podle: Nových témat. Buďto tedy uvidíte poslední nové diskuse nebo diskuse s posledními příspěvky.

Obrázky a fotky do diskuse lze vkládat jen pomocí odkazu. Musí být tedy umístěné někde na webu. A do diskuse se vlastně dáva jen odkaz na tento obrázek. Nahoře nad diskusi najdete návodek jak na to. Pokud chcet umístit své fotky, pošlete mi je na f-sport@f-sport.cz. Pokud budete chtít napište mi svou přezdívku v diskusi a já vám založím stránku člena diskuse. Z té už pak snadno můžete dávat fotečky i do diskuse.
Návod pro vkládání fotek
Diskuse ke vkládání fotek

CHYBY při přihlášení: pokud to napíše Není možné registrovat nového uživatele. Možná se toto uživatelské jméno nebo email již používá, nebo ještě nejsou vyplněny informace administrátora. tak to tak asi bude a přezdívka je opravdu už použitá - zkuste tedy jinou přezdívku nebo je již použit email - zkuste najit své staré heslo nebo si nechte poslat nové.

Zapomenuté heslo do diskuse lze získat jedině, tak, že kliknete na nápis Heslo u polička pro vyplnění. A systém Vám automaticky zašle nové heslo. Pokud toto selže, tak už Vám neumím pomoct, hesla jsou šifrovaná. Musíte si založit nový Nick(přezdívku).




  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: