E-SHOP    DISKUSE    RADY  
  Hubnutí Nabírání Rysování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  




 Zhubnout - jídelniček pro hubnutí č.3


  27.6.2016 - Martin - 2825 shlédnutí
Zhubnout - jídelniček pro hubnutí č.3 - Ukázkový jídelniček pro hubnutí.  -200


Ukázkový jídelniček pro hubnutí.

 
Správně poskládané doplňky výživy můžou být rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými.

Pořiďte si i Vy doplňky se kterými dosáhnete svých cílů.
Kvalitní protein Diet Whey s přidanými suplementy na podporu spalování tuku. Diet Whey PhD obsahuje CLA, L-karnitin (ALC), extrakt ze zeleného čaje, nenasycené mastné kyseliny (EFA – lněné semínko).

Synephrine. Synefrin (extrakt z Citrus Aurantium) je vysoce účinnou funkční látkou používanou pro efektivní podporu redukce hmotnosti a snižování tělesného tuku. Stimuluje a urychluje metabolismus a zvyšuje termogenezi (tvorbu tepla) v organismu.

Přidejte se do naší FB skupiny Recepty.

F-sport.cz pro Vás připravil více jídelníčků, ze začátku se to může zdát komplikované, ale je to vlastně jednoduché a rozumné. Často je to hlavně o tom, zapomenout na všechny nesmysly, které do nás tlačí massmédia.

Jídelničky si určitě můžete upravit podle svého a sami si pak budete moci doopravdy řídit svoji formu - nemusíme přece být všichni mistři světa :-)

A nezapomeňte, že jídelníček si můžete zpestřit šikovnými recepty.

Nemusíte tedy striktně a na 100% dodržovat vše,
ale už při 70% dodržení zásad, dosáhnete změn!

Hlavní zásady:
1/ jíme pravidelně (aspoň něco - proč najdete v článku Proč nás honí mlsná)
2/ jíme rozumné věci (nápověda v článku Co máte mít v ledničce)
3/ jíme rozumné množství (bez alespoň kontrolního převážení nemá začátečník vůbec odhad!)


Jídelniček pro hubnutí

Tento příklad jídelničku se snaží ukázat, jak by měl takovýto jídelniček vypadat. Je jenom na Vás jak si ho zpestříte, nebo přizpůsobíte. Určitě se však nesnažte o takovýto režim hned zítra, je to spíše cíl, který dosáhnete postupnými kroky.

Tento jídelniček se řídí zásadami pěkně rozepsanými v článku Zhubnout - jak na to.

Tento jídelniček nepočítá kalorie, ale počítá příjem bílkovin, sacharidů a tuků. Tak totiž krásně uvidíme, CO doopravdy jíme. Můžeme pak snadno pálit tuky, ale zároveň chránit svaly. Právě ve svalech se totiž tuk pálí, vše je pěkně popsáno v článečku Jak a kudy mizí tuky z těla.

Na www.F-sport.cz najdete další informace v sekcích:
Doplňky výživy
Tréninky a cviky
Fitness recepty
Diskuse
Fotogalérie členů diskuse
Užitečné tabulky a výpočty


Ukázkový jídelniček pro hubnutí je nastaven pro časté hodnoty 60kg/170cm a 80kg/170cm. Tyto hodnoty jsou z Kalkulačky pro výpočet denního příjmu živin. Dále se tyto hodnoty dají rozpočítat do jednotlivých porcí během dne, pomocí Kalkulačky pro rozpočet denního příjmu živin. V příkladech je takto získané potřebné množství živin rozděleno pro začátek do 5 jídel denně. Časem se dá přejit na 6 nebo 7 jídel denně. Velmi důležitý je pitný režim, musíte denně vypít 2 až 4 litrů tekutin denně.


Tyto hodnoty jsou jen orientační do startu, časem si je každý upraví podle svých potřeb




To hlavní, co potřebujete vědět:

Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí

29.11.2016 Martin shlédnutí: 155107
Jak zhubnout - účinné prostředky pro rychle hubnutí. Doporučení zkušených.



Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky

19.11.2013 Martin shlédnutí: 263615
Jídelniček pro hubnutí určen pro ty, kteří chtějí začít se sebou něco dělat a je velmi mírný.



Zhubnout - jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí

14.8.2015 Martin shlédnutí: 56010
Podrobný návod, jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí.



Zhubnout - jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích

3.5.2016 Martin shlédnutí: 215552
Je zhubnout vaším cílem ? Jak Zhubnout reálně a navždy se dozvíte v tomto návodu. Zhubnutí na www.f-sport.cz je trvalé a zcela zdravé.



Jak a kudy mizí tuky z těla

24.4.2014 Martin shlédnutí: 150909
Jednoduché a přehledné osvětlení toho jak se tuky dostávají do těla a jak ven. Po přečtení tohoto článku se Vám mnohé ujasní a budete imunní vůči lživým reklamám.



Cviky pro Váš zadeček.

22.6.2004 Martin shlédnutí: 85195
Ukázka tréninků a cviků zaměřených na formování zadečku a hubnutí.



Jak cvičit břicho

13.5.2016 Martin shlédnutí: 196441
Návod jak cvičit a posilovat břicho a břišní svaly s fotkami a užitečnými poznámkami.



Příklad jídelničku

Jídelniček pro ženy 60/170

7:30 snídaně - celozrný žitný chléb 70g, 1 vajíčko + 1 bílek, paprika
Toto jídlo obsahuje cca 16g bílkovin a 34g sacharidů
Ráno je důležité mít dlouhé sacharidy, aby byla energie na celý den. Ovesné vločky obsahují sacharidy s nejlepší strukturou, ale nemusíme je jíst každý den.

9:00 svačina - pečivo celozrné žitné 40g, tvaroh netučný 30g
Toto jídlo obsahuje cca 8g bílkovin a 25g sacharidů

11:30 oběd - kuřecí prsa 100g, brambory 200g, okurek
Toto jídlo obsahuje cca 22g bílkovin a 30g sacharidů
Potraviny je třeba vážit za syrová, před úpravou!

14:30 svačina - žitný chleba 30g, tuňák ve vlastní šťávě 40g
Toto jídlo obsahuje cca 11g bílkovin a 15g sacharidů

17:30 svačina - dexi chlebík 20g, šmakoun 1ks
Toto jídlo obsahuje cca 15g bílkovin a 17g sacharidů

20:30 večeře - dexi 25g, krutí šunka 40g , rajče
Toto jídlo obsahuje cca 10g bílkovin a 20g sacharidů

Celkově tak tento jídelniček obsahuje cca 141g sacharidů a 82g bílkovin (a cca 10g tuků).


Jídelniček pro ženy 80/170

7:30 snídaně - celozrný žitný chléb 100g, 1 vajíčko + 2 bílky, okurek
Toto jídlo obsahuje cca 20g bílkovin a 50g sacharidů
7 Ráno je důležité mít dlouhé sacharidy, aby byla energie na celý den. Ovesné vločky obsahují sacharidy s nejlepší strukturou, ale nemusíme je jíst každý den.

9:00 svačina - pečivo celozrné žitné 40g, tvaroh netučný 30g
Toto jídlo obsahuje cca 8g bílkovin a 25g sacharidů
0
11:30 oběd - kuřecí prsa 100g, brambory 200g, okurek
Toto jídlo obsahuje cca 22g bílkovin a 30g sacharidů
1 Potraviny je třeba vážit za syrová, před úpravou!

14:30 svačina - žitný chleba 50g, tuňák ve vlastní šťávě 40g
Toto jídlo obsahuje cca 12g bílkovin a 26g sacharidů
1
17:30 svačina - dexi chlebík 30g, šmakoun 1ks
Toto jídlo obsahuje cca 16g bílkovin a 25g sacharidů
0
20:30 večeře - dexi 30g, krutí šunka 40g , rajče
Toto jídlo obsahuje cca 10g bílkovin a 25g sacharidů
1
Celkově tak tento jídelniček obsahuje cca 181g sacharidů a 88g bílkovin (a cca 11g tuků).


Tento jídelníček je čistě orientační, hodnoty se mohou různit dle konkrétní značky potraviny. Záleží na Vaší chuti a apetitu jaké množství a čeho sníte. Není nic lehčího než si podle výživových tabulek složit vlastní jídelniček.
Návod, jak si správně složit vlastní jídelniček najdete zde.

Po čase si každý sám množství jídla upraví. Třeba více pohybu nebo další vlivy většinou způsobí postupné ustálení hodnot sacharidů o něco výš. Dosahuje se pak hodnot okolo 150g sacharidů denně.

POZOR, každé jídlo se musí skládat z "bílkovinového" zástupce a "sacharidového" zástupce ! Nejde jíst jenom jogurt s tim, že v něm jsou sachry, protožo to jsou jen krátké cukry, je třeba si k tomu vzít nějaké pečivo, dexi chleba, rýži nebo brambor. A naopak nejde jíst ani jenom špagety s tím, že obsahuji i bílkoviny, protože to nejsou plnohodnotné bílkoviny! Proto musí každá porce obsahovat část "bílkovinovou" a část "sachrovou", třeba maso a brambor nebo vejce a pečivo.

Zcela vědomě jsou to stejné jídelničky, pro různé váhy, s jen různým množstvím jídla. Jakých cílových hodnot potřebujete dosáhnout zrovna Vy, si snadno spočítáte v Kalkulačce pro výpočet denního příjmu živin.

Je třeba i zvážit to, že lidé s malou výškou musí jíst méně a s velkou výškou více - bez ohledu na vlastní váhu!

Ale nebojte - to vše se dá doladit časem, hlavní je vydržet a ZMĚNIT SE.

Návod na přihlášení se do diskuse a vytvoření si deníčku.





   HUBNUTÍ - související články


Zhubnout - jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocíchZhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníkyZhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutíJak nejlépe cvičit pro pálení tuků
Jak a kudy mizí tuky z tělaOptimální postava pro ženy - modelky vs realitaProč nás honí mlsnáNejlepší protein pro hubnutí



   TABULKY - související články


Užitečné tabulky a výpočtyKalkulačka pro výpočet denního příjmu živinKalkulačka pro rozpočet denního příjmu živinKalkulačka pro dávkování proteinu a gaineru





   DISKUSE


Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku (případně založit nové téma).




   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty