E-SHOP    DISKUSE    RADY  

^^^ skrýt ^^^
 E-shop
 Diskuse

 Hubnutí
 Nabírání
 Rýsování
 Tréninky
 Cviky
 Výživa a doplňky
 Látky v doplňcích
 Jídelníčky
 Recepty
 F-sport Team
 Členové diskuse
 Tabulky
 Seznam všech článků
 Kontakty

     




  Hubnutí Nabírání Rýsování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  





Cvičení na doma pro muže

29.6.2005 - Martin - 46516 shlédnutí

Cvičení na doma pro muže - Udržovací trénink pro situace, že se nedostanete do fitka.
Udržovací trénink pro situace, že se nedostanete do fitka.

 Ptejte se na FB,  odpovídáme do 24hodin!


Trénink pro udržování svalové hmoty doma nebo v jiných k cvičeni nevhodných podmínkách, třeba na dovolené. Začátečník by s tim mohl doma zesílit, ale stejně udělá líp, když navštíví fitko nebo si ho vyrobí.

U tohoto tréninku je hlavni docílit pocitu napumpování, jet to nastudeno nemá žádný význam !

4x12 dřepů nebo výpadu ať se rozehřejem
4x10 kliků - šikovné je dat nohy na vyvýšenou podložku
4x10 ramena tlaky v sedě - buď jenom procítit propumpování z kliků nebo nějakou zátěž co najdete
4x10 kliky na bradlech - dvou židlích opěradly k sobě - v plném rozsahu a pořádně protáhnout
4x10 triceps francouzský tah nad hlavu - bez činky nebo s nějakou zátěží - důkladně protáhnout
4x10 shyby středně širokým úchopem - pokud tedy máte kde, pokud ne tak simulovat přítahy činky k pasu v předklonu a pěkně pumpovat
4x10 biceps jednoručky - pěkně propínat dole a zatínat nahoře, je to bez pořádné zátěže tak aspoň pořádně propumpovat
4x10 rozpažky v sedě v předklonu - a je to poslední cvik tak pěkně procítit zadky ramen i středy zad
4x10 sed lehy - aby se neřeklo


   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty