E-SHOP    DISKUSE    RADY  
  Hubnutí Nabírání Rysování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  




 Cvičení na doma pro muže


  29.6.2005 - Martin - 45818 shlédnutí
Cvičení na doma pro muže - Udržovací trénink pro situace, že se nedostanete do fitka.   -50


Udržovací trénink pro situace, že se nedostanete do fitka.

Trénink pro udržování svalové hmoty doma nebo v jiných k cvičeni nevhodných podmínkách, třeba na dovolené. Začátečník by s tim mohl doma zesílit, ale stejně udělá líp, když navštíví fitko nebo si ho vyrobí.

U tohoto tréninku je hlavni docílit pocitu napumpování, jet to nastudeno nemá žádný význam !

4x12 dřepů nebo výpadu ať se rozehřejem
4x10 kliků - šikovné je dat nohy na vyvýšenou podložku
4x10 ramena tlaky v sedě - buď jenom procítit propumpování z kliků nebo nějakou zátěž co najdete
4x10 kliky na bradlech - dvou židlích opěradly k sobě - v plném rozsahu a pořádně protáhnout
4x10 triceps francouzský tah nad hlavu - bez činky nebo s nějakou zátěží - důkladně protáhnout
4x10 shyby středně širokým úchopem - pokud tedy máte kde, pokud ne tak simulovat přítahy činky k pasu v předklonu a pěkně pumpovat
4x10 biceps jednoručky - pěkně propínat dole a zatínat nahoře, je to bez pořádné zátěže tak aspoň pořádně propumpovat
4x10 rozpažky v sedě v předklonu - a je to poslední cvik tak pěkně procítit zadky ramen i středy zad
4x10 sed lehy - aby se neřeklo


   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty