E-SHOP    DISKUSE    RADY  


  Hubnutí Nabírání Rýsování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty Tabulky  F-sport Team  





Cvičení na doma pro muže

23.1.2018 - Martin - 48720 shlédnutí

Cvičení na doma pro muže - Udržovací trénink pro situace, že se nedostanete do fitka.

Udržovací trénink pro situace, že se nedostanete do fitka.


DOPLŇKY - nejrychlejší cesta k Vaším výsledkům



Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.

Trénink pro udržování svalové hmoty doma nebo v jiných k cvičeni nevhodných podmínkách, třeba na dovolené. Začátečník by s tim mohl doma zesílit, ale stejně udělá líp, když časem navštíví fitko nebo si posilovnu postaví doma nebo třeba ve sklepě.


U tohoto tréninku je hlavni docílit pocitu napumpování, jet to nastudeno nemá žádný význam !

reklama:
Správně poskládané doplňky výživy můžou být rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými.

Pořiďte si i Vy doplňky se kterými dosáhnete svých cílů.



Kvalitní gainer CFM Whey Gainer pro podporu regenerace, růstu svalů. Pro zlepšení stravy a zajištění dostatku živin pro růst svalové hmoty.

Špičkové NOčko Assassins Pump Pro větší energii a chuť do tréninku a lepší napumpování během tréninku. Ta zajistí i lepší odezvu a růst svalů po tak kvalitním tréninku.

Vysoce kvalitní Creatin v zvýšené účinnosti - micronized. Jemnější struktura tohoto monohydrátu znamená lepší reakci v organismu. Creatin pomáhá dostat do svalu potřebné živiny a vodu a tak zajištuje růst svalové hmoty.




SILOVÝ TRÉNINK NA DOMA

4x12 dřepů nebo výpadu ať se rozehřejem
4x10 kliků - šikovné je dat nohy na vyvýšenou podložku
4x10 ramena tlaky v sedě - buď jenom procítit propumpování z kliků nebo nějakou zátěž co najdete
4x10 kliky na bradlech - dvou židlích opěradly k sobě - v plném rozsahu a pořádně protáhnout
4x10 triceps francouzský tah nad hlavu - bez činky nebo s nějakou zátěží - důkladně protáhnout
4x10 shyby středně širokým úchopem - pokud tedy máte kde, pokud ne tak simulovat přítahy činky k pasu v předklonu a pěkně pumpovat
4x10 biceps jednoručky - pěkně propínat dole a zatínat nahoře, je to bez pořádné zátěže tak aspoň pořádně propumpovat
4x10 rozpažky v sedě v předklonu - a je to poslední cvik tak pěkně procítit zadky ramen i středy zad
4x10 sed lehy - aby se neřeklo


Jak už jsem zmínil, je to pouze základní trénink s vlastní váhou a nedá se s ním dosáhnout nějak velkých výsledků. Hodí se do začátků anebo v nouzi, když nemůžete do posilovny.




OBJEM - související články



Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníky

Svalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraní

Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.

Potréninkové doplnění sacharidů

Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádně

Nabírací jídelniček pro začátečníky

Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1

PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům



CVIKY - související články



Cviky pro Váš zadeček.

Jak cvičit břicho

Cvičení na doma pro ženy

Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

Trénink pro svalové objemy

PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům

Trénink pro svalovou definici

Správná technika cviků


   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty