E-SHOP    DISKUSE    RADY  

^^^ skrýt ^^^
 E-shop
 Diskuse

 Hubnutí
 Nabírání
 Rýsování
 Tréninky
 Cviky
 Výživa a doplňky
 Látky v doplňcích
 Jídelníčky
 Recepty
 F-sport Team
 Členové diskuse
 Tabulky
 Seznam všech článků
 Kontakty

     




  Hubnutí Nabírání Rýsování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  





Kata - stránky člena diskuse

7.3.2006 - Martin - 31218 shlédnutí

Kata - stránky člena diskuse - Kata se snaží zpevnit zadeček a stehna a trošku přibrat na vršku.
Kata se snaží zpevnit zadeček a stehna a trošku přibrat na vršku.

 Ptejte se na FB,  odpovídáme do 24hodin!


Kata se do diskuse přihlasila 30. 11. 2005 s 56kg na 168cm a cílem zpevnit svou postavu.
Ahoj Jsem sportovní typ ( kolo, lyže, koně, běhání) a do posilovny chodím už 5 let. Mám nesouměrnou postavu – vršek štíhlý ,zadek a nohy svalnaté a silnější. Moje míry jsou 86/64/92. (před rokem 82/63/92) Ráda bych nabrala svalovou hmotu na horních partiích a ubrala na „spodku“. Poslední rok jsem začala chodit pravidelně 3x týdně a cvičím dělený trénink.Zvýšila se mi síla a nebojím se přidávat závaží. Poslední měsíc jsem zapojila trénink z vaší poradny 3x týdně pro nabírání svalové hmoty – spojení těžkého tréninku – základní cvik – 10 sérií (2 rozcvičovací – 12 opakování, 4 těžké – 6 opakování, 2 lehké) a opakovacího tréninku.Nohy z těžkého tréninku vynechávám a dělám vysoký počet(30) výpadů a hlubokých dřepů. 2x týdně po tréninku zapojuji kardio na 30 minut. 1- 2x týdně chodím plavat , běhat nebo kolo či turistika(podle počasí a ročního období).

Fotky
únor 2006 - 55,2/168 , 15,6 % tuku, hrudník 86, pas 64, boky 83, zadek 94, stehna v prostřední části 50, lýtka 34 a biceps zatnutý 28.





Diskuse k článku


   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty