Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Kata - stránky člena diskuse


  7.3.2006 - Martin - 30983 shlédnutí

 Kata se snaží zpevnit zadeček a stehna a trošku přibrat na vršku.



Eshop s fitness doplňky výživy


Kata se do diskuse přihlasila 30. 11. 2005 s 56kg na 168cm a cílem zpevnit svou postavu.
Ahoj Jsem sportovní typ ( kolo, lyže, koně, běhání) a do posilovny chodím už 5 let. Mám nesouměrnou postavu – vršek štíhlý ,zadek a nohy svalnaté a silnější. Moje míry jsou 86/64/92. (před rokem 82/63/92) Ráda bych nabrala svalovou hmotu na horních partiích a ubrala na „spodku“. Poslední rok jsem začala chodit pravidelně 3x týdně a cvičím dělený trénink.Zvýšila se mi síla a nebojím se přidávat závaží. Poslední měsíc jsem zapojila trénink z vaší poradny 3x týdně pro nabírání svalové hmoty – spojení těžkého tréninku – základní cvik – 10 sérií (2 rozcvičovací – 12 opakování, 4 těžké – 6 opakování, 2 lehké) a opakovacího tréninku.Nohy z těžkého tréninku vynechávám a dělám vysoký počet(30) výpadů a hlubokých dřepů. 2x týdně po tréninku zapojuji kardio na 30 minut. 1- 2x týdně chodím plavat , běhat nebo kolo či turistika(podle počasí a ročního období).

Fotky
únor 2006 - 55,2/168 , 15,6 % tuku, hrudník 86, pas 64, boky 83, zadek 94, stehna v prostřední části 50, lýtka 34 a biceps zatnutý 28.





Diskuse k článku


  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: